2024-10-26, 23:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Tror många män hade valt dig och Elsa, helst er båda samtidigt.

Fast det går inte för Elsa och jag har helt olika smak på killar. Vi skulle liksom aldrig konkurrera om samma kille. Kanske bland annat därför vi nog skulle trivas ihop.
Citera
2024-10-26, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Fast det går inte för Elsa och jag har helt olika smak på killar. Vi skulle liksom aldrig konkurrera om samma kille. Kanske bland annat därför vi nog skulle trivas ihop.

Största anledningen till att ni skulle trivas ihop är att ni är fina flickor båda två.
Citera
2024-10-26, 23:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av erik.otuktsson
Visste tjejen ens att snubben var bi? Jag menar han pratar som en 110%-homo, så hon kanske anade något skumt, likt vi andra... Vilken jävla chock annars.

Han är sexig. Nu tycker jag iofs att en massa män som är/var iaf bi är/var sexiga (Elvis Presley, James Dean, John Travolta, Jim Parson).
Jag tycker faktiskt inte det där bröllopstalet var negativt heller.
Hade jag varit Ninni i den situationen och inte vetat något under bröllopet om hans … eller hur han var i sängen så hade jag tänkt ”Jackpot” och bara blivit glad.
Citera
2024-10-26, 23:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Han är sexig. Nu tycker jag iofs att en massa män som är/var iaf bi är/var sexiga (Elvis Presley, James Dean, John Travolta, Jim Parson).
Jag tycker faktiskt inte det där bröllopstalet var negativt heller.
Hade jag varit Ninni i den situationen och inte vetat något under bröllopet om hans … eller hur han var i sängen så hade jag tänkt ”Jackpot” och bara blivit glad.

Okej, men det får nog stå för dig. Jag är rätt säker på att de flesta kvinnor föredrar en man som inte pratar som om han jobbade heltid i ett Pride-tåg.

Bröllopstalet var så katastrofalt och socialt missanpassat att jag misstänker att det måste vara teater där de medverkande fått förhandsinfo för att ge illusionen av mer kött i grytan. Men å andra sidan hade jag nog också blivit så paff över mongots tal att jag också tappat hakan en smula.
Citera
2024-10-26, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Ja, Elsa är inte vacker.

Om man läser i flertal underforum framkommer att Flashbacks forumister är som samhället är i övrigt gällande folk.

Har heller aldrig hört en kille/man säga att Carolina Gynning var vacker ens för 20 år sen. Och då har jag ändå fått höra allt om diverse gudinnor och sexobjekt som Salma Hayek och Jessica Alba och Shakira osv.
Carolina Gynning var en person alla snackade skit om i samma andemening som det snackades om Anna Anka och Gunilla Persson.
Eller så handlar det bara om olika smak i olika kretsar…
Citera
2024-10-26, 23:53
Avslutad
Citat:
Okej, men det får nog stå för dig. Jag är rätt säker på att de flesta kvinnor föredrar en man som inte pratar som om han jobbade heltid i ett Pride-tåg.

Bröllopstalet var så katastrofalt och socialt missanpassat att jag misstänker att det måste vara teater där de medverkande fått förhandsinfo för att ge illusionen av mer kött i grytan. Men å andra sidan hade jag nog också blivit så paff över mongots tal att jag också tappat hakan en smula.

Alla de jag nämnde är män som miljontals kvinnor varit helt besatta av.
Säger inte att Nicklas är i den kategorin 😆, men det är ganska normalt att tycka att en civiliserad, vältränad man med ”magnifik kuk” är attraktiv i min värld.
Citera
2024-10-26, 23:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Googla Tage Danielsson, de är verkligen lika

Jag tycker nog ändå att hon var det här årets enda tjej jag själv hade kunnat funka med.

Ninni och Nicklas är så jävla supersvenne-vanilj att jag börjar kallsvettas av obehag. Deras samtal känns ungefär lika personliga som dem jag har med kassörskan på Willys.

Sen... är det bara jag, eller ser Adam ut att kunna vara Reinfeldts son? Hah.
Citera
2024-10-26, 23:56
Avslutad
Citat:
Alla de jag nämnde är män som miljontals kvinnor varit helt besatta av.
Säger inte att Nicklas är i den kategorin 😆, men det är ganska normalt att tycka att en civiliserad, vältränad man med ”magnifik kuk” är attraktiv i min värld.

Jojo, jag motsätter mig inte att det givetvis är stora pluspoäng i alla tjejers ögon. Menar bara att det blir segt om allt man hör är naglar mot svarta tavlan varje gång ens partner öppnar käften. Men det kanske bara är jag, jag vet inte. Säger bara att jag aldrig hade stått ut med motsvarande hos en tjej, oavsett hur hon såg ut.
Citera
2024-10-26, 23:58
Avslutad
Citat:
Jag tycker nog ändå att hon var det här årets enda tjej jag själv hade kunnat funka med.

Ninni och Nicklas är så jävla supersvenne-vanilj att jag börjar kallsvettas av obehag. Deras samtal känns ungefär lika personliga som dem jag har med kassörskan på Willys.

Sen... är det bara jag, eller ser Adam ut att kunna vara Reinfeldts son? Hah.

Ninni och Nicklas är ganska unika, Ninni är ju väldigt speciell och han också.
Det är Elsa som är dussin-svennen.
Ser klasar med tjejer som henne från Sverige ofta.
Hon är verkligen kassörskan på Ica i varenda stad. Noll personlighet. 15 år efter och fotar fortfarande maten som om det är år 2012 fortfarande.
Live love laugh och IKEA-inredning.
=Supersvenne
Citera
2024-10-26, 23:59
Avslutad
Citat:
Jojo, jag motsätter mig inte att det givetvis är stora pluspoäng i alla tjejers ögon. Menar bara att det blir segt om allt man hör är naglar mot svarta tavlan varje gång ens partner öppnar käften. Men det kanske bara är jag, jag vet inte. Säger bara att jag aldrig hade stått ut med motsvarande hos en tjej, oavsett hur hon såg ut.

Måste lyssna på hans röst.
Håller med om röster, det är därför jag tycker tex Anna Anka och Carolina Gynning är oattraktiva.
Citera
2024-10-27, 00:03
Avslutad
Citat:
Ninni och Nicklas är ganska unika, Ninni är ju väldigt speciell och han också.
Det är Elsa som är dussin-svennen.
Ser klasar med tjejer som henne från Sverige ofta.
Hon är verkligen kassörskan på Ica i varenda stad. Noll personlighet. 15 år efter och fotar fortfarande maten som om det är år 2012 fortfarande.
Live love laugh och IKEA-inredning.
=Supersvenne

Förvisso. Haha, ja, hon hade lätt kunnat jobba i någon affär i typ Borås, Borlänge eller Trollhättan.

Inser nu att jag formulerade mig lite klantigt. Det jag egentligen ville understryka var att det inte fanns så många jag fann attraktiva. Selma är väl rätt okej, men inte min typ heller. Ute i det vilda hade jag och Elsa inte kommit överens heller, hon är för aktivt gnällig och velig.

Äter hellre jord än ingår ett förhållande med Ninni. Fuck no alltså.
Citera
2024-10-27, 00:05
Medlem
Abelssuns avatar
Nicklas är sjukt oattraktiv med sitt feminina och mesiga sätt, inte minst rösten. Psykologen säger att det är en styrka (som Ninni uppskattar). Jag tror att de flesta normala tjejer inte skulle hålla med. En man ska bete sig som den man han faktiskt är.

Så typiskt SVT att bara ta med den typen av män, år efter år.

Elsa måste vara störd på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in