2024-10-26, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Vet du att neskaffe är dubbelt så dyrt som vanligt kaffe?

Dricker inte kaffe så.hade ingen aning. Vet bara att vissa säger "Nej, jag vill ha riktigt kaffe".
2024-10-26, 09:54
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattedogg
Dricker inte kaffe så.hade ingen aning. Vet bara att vissa säger "Nej, jag vill ha riktigt kaffe".

Det har ingenting med pris att göra.
2024-10-26, 11:11
Medlem
Re4listeNs avatar
Brunetten med huggtänder på Anders gård, dra mig baklänges vilken vacker kvinna. Ögonen, näsan, leendet och kroppen. En sån vacker tjej skulle jag dö för! Tror jag är kär i henne 😅
2024-10-26, 11:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Re4listeN
Brunetten med huggtänder på Anders gård, dra mig baklänges vilken vacker kvinna. Ögonen, näsan, leendet och kroppen. En sån vacker tjej skulle jag dö för! Tror jag är kär i henne 😅
Det finns många brunetter på hans gård så vi har ingen aning! om vem du åsyftar, vi gör ingen skillnad mellan brun/rådfärgad/mandelfärgad/hennafärgad, men jag gissar att du åsyftar Hannah som jag skulle klassa som mörkbrunhårig eller svart

Jag håller med om huggtänderna på kvinnor, men vet du hur det uppstår? genom bettfel eller overcrowding av tänder
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-26 kl. 11:25.
2024-10-26, 11:50
Medlem
Re4listeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det finns många brunetter på hans gård så vi har ingen aning! om vem du åsyftar, vi gör ingen skillnad mellan brun/rådfärgad/mandelfärgad/hennafärgad, men jag gissar att du åsyftar Hannah som jag skulle klassa som mörkbrunhårig eller svart

Jag håller med om huggtänderna på kvinnor, men vet du hur det uppstår? genom bettfel eller overcrowding av tänder

Hon är den enda med huggtänder som är tydliga.
2024-10-26, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattedogg
Ja det är vanligt o dom flesta vet inte det men det är pulverkaffet som är lyxkaffet sett t priset iaf
2024-10-26, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det har ingenting med pris att göra.
Jo om man tror att han dricker pulver pga dålig ekonomi
2024-10-26, 20:50
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Re4listeN
Hon är den enda med huggtänder som är tydliga.

Hon som ser sned/skev ut i ansiktet? Inte vacker. Inte över medel. Inte ens medel...

Crapmagic har rätt i att hennes utstående tänder beror på overcrowding. För liten gom för antalet tänder.
Senast redigerad av kulturstrateg 2024-10-26 kl. 21:03.
2024-10-26, 22:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Hon som ser sned/skev ut i ansiktet? Inte vacker. Inte över medel. Inte ens medel...

Crapmagic har rätt i att hennes utstående tänder beror på overcrowding. För liten gom för antalet tänder.
Vad kommer hända med hennes ansikte om hon får en ensidig eller tvåsidig tandställningsräls tro?

Är inte säker på att utstående tänder är rätt ord då det ger andra diagonala konnotationer, snarare att huggtänderna tänder ligger före di andra, och just det är attraktivt på kvinnor, men det påverkar säkerligen käke & kindben

Ansiktsanalysera den här bilden då
https://imgbox.com/BnYvrZkK
Jag ser två utstående profiler på två olika kvinnor på samma bild.
Den här blondinen har ett väldigt konstigt ansikte, det är en kille med stor mun för mig
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-26 kl. 22:43.
2024-10-26, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Isaks brudar är allt annat än bondefru-material. De vill bara synas i tv. En annan sak jag reagerade på, varför fick Isak reklam för sitt Instagram-konto i bild mitt i sändningen? Ingen annan har fått det.

Var det ett krav från honom för att få vara med eller?

Dom andra fick de också. Eller jag hann iaf se Görans insta i bild
2024-10-26, 23:48
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen
Dom andra fick de också. Eller jag hann iaf se Görans insta i bild

Löjligt att göra reklam i tv för deras digitala plattformar. De är väl där för att hitta kärleken i programmet, inte för att göra reklam för sig själva eller deras verksamheter.
2024-10-27, 22:08
Medlem
Isaks Ebba verkar helt livsfarlig. En riktig manslukerska, hade hon spänt ögonen i en hade man fallit pladask.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in