Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531
Det var ENGÅNGSgrej. Myndigheterna ville ändra från efterskottsbetalning till förskottsbetalning av skatt så det skulle bli dubbelt ETT år.
Det blev lustigt då Astrid Lindgren läxade upp finansminister Sträng
Den andra jag skrev var mycket värre för den ställde till det ALLA år som det personer hade sådan situation.
Men det blev inte så känt för dels drabbades få - och inte Astrid Lindgren

Finns inga större problem, som jag berätta upptill om revisorn som 0-taxera mig, samt ordna ett underskott som var enormt, skatteverkets bästa handläggare blev helt uppgivna, detta var inget skämt. Ingen tror på detta, men jag har själv upplevt vad en revisor eller som profession trodde, detta är en gammal mycket begåvad skattehandläggare som gjort, enda professor kunde urskilja var att han gått fleraår tillbaka i tiden plockat upp vad dessa stora revisionsbyråer missat, annars går det inte o uppnå en sådan här deklaration som en vanlig revisor inte förstår sig på, förklara även varför Göran Persson 0-taxera, jag förstod varför, det hänger på hur skicklig revisor man har.
Ja Astrids uppläxning var vad sverige behövde, hon gjorde allt rätt, först då förstod alla politiker hur viktig sveriges företagare är för landet, det är dessa som drar in pengarna o skapar jobb.
Tar man ex när jag starta som 23 åring, jag fick all hjälp jag ville o behövde, även starta egetbidrag även fast kunder redan var klara, hade jobbat svart, fick krav av arbetsförmedlingens handläggare nu får du inte gå arbetslös längre, jag har personligen fixat 3 jobb åt dig, han förstod jag jobba svart, få lån från banken, bygga hus, vara arbetslös ung, vart kom pengarna ifrån?