2024-10-26, 11:20
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
omfg det verkar som om djurens räddare lärde sig först på sjuttiotalet att levande träd behöver vatten för att överleva
https://x.com/KevinlyFather/status/1850033711045374094

Det är inte förvånande när det gäller Trump. När han talar, så drar han alltid till med "they say", "who knows", när det gäller någon fakta. Han är helt enkelt sjukt obildad.

Han vet inte att pommes kommer från potatis. Han vet inte vilka länder som finns i Europa, troligtvis kan han inte tala om vilken världsdel som Brasilien ligger i.

https://www.youtube.com/watch?v=3Uvwbd75ujU
Citera
2024-10-26, 12:04
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Bra. Jag skulle vilja se några reaktionsvideos, eller ännu hellre bullet points, och fact checks på den där intervjun. Lyssnade en halvtimme på dravlet. Hans medlöpare tycker "intervjun" (mer en hummande samtal) var briljant. Inte under de delar jag orkade med. Det klippet om att "träd behöver vatten" kan rent av vara det skarpaste han sade under de tre timmarna. Jädrar vad han svamlar.
Det är vad sekten alltid säger om donalds och att det är briljant och oavsett vad för skräp som kommer ur munnen på donalds.

Så givetvis säger dom det är briljant och 3D-schack och när donalds berättar hen inte visste hur träd fungerade.
Och det är så korkade väljare donalds vill ha också.

Men jag vet att fansen där och här på FB redan ser det stora kognitiva förfallet vi sett det senaste året på donalds och de gör allt vad de kan för låtsas om att det inte är där och aldrig lyckas
Citera
2024-10-26, 12:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
han är vit.
och man också.
Å dessutom Heterosexuell och äter förmodligen Kött.
Han har i a f bevisligen praktiserat på en restaurang som
serverar dylika avarter
Citera
2024-10-26, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sljivovica
Å dessutom Heterosexuell och äter förmodligen Kött.
Han har i a f bevisligen praktiserat på en restaurang som
serverar dylika avarter

Och dessutom pedofil och buddy buddy med Epstein.
Citera
2024-10-26, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Vet ju att han ville bygga muren mot central/sydamerika tidigare.

Men nu kollar ett tal med honom och han säger att han vill slänga ut alla illegala OCH införa obligatoriskt dödsstraff för illegala som dödar i USA https://www.youtube.com/watch?v=lVrMHKi3sWI&ab_channel=CNN-News18

Jag håller med Trump i ALLT han säger, men för Svensk media som HATAR Trump så fattar jag nu vad de egentligen hatar, att han vill skicka alla illegala invandrare tillbaka.... Och i Svensk vänster media så är det ju katastrof....

Måtte Trump vinna!

Nja, du har nog missat rätt mycket i vad de är dom inte gillar med Trump.
Citera
2024-10-26, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilsKalsonQuisling

Det där har du ju inga bevis på alls.
Innan du drar upp flygloggar och bilder från välgörenhetsgalor kan du väll läsa på lite om just bilderna och loggen
Citera
2024-10-26, 12:56
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Kolla på talet ovan, ganska långt, men han säger att han fixar kriget i Ukraina, samt i mellanöstern på nolltid, och jag tror på denna man
HUR ska han fixa det? Genom att stoppa vapenstöd till ukraina så de inte kan försvara sig. Hans idé är att på detta sätt ge Putler vad han vill ha, han skiter i vad som händer med oskyldiga i ukraina.
Om du tror på Trump så har jag en bro till salu.
Citera
2024-10-26, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salcinn
Vänligen upplys mig vad som är osanning?

Skulle utredande republikaner inte hävda valfusk om de funnit något? Har Rudy Giuliani ljugit i rätten?

Har FBI inte redogjort rysslandsinblandningen?
Varför litar du på FBI men inte FSB? Det låter som att du är så mentalt investerad i frågan att du skiter i vilken handdocka som säger sakerna du vill höra, så länge du får höra dem. Jag kan inte upplysa dig så länge du inte vill ifrågasätta dina egna käpphästar.
Citera
2024-10-26, 13:21
Medlem
hieroboams avatar
Är väl bara att Kalle Bonnier föredrar Kamala för att hon är vänster som honom?
Citera
2024-10-26, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Lol. Han är fan rätt pantad för att vara "smart". Människan har haft mycket tur däremot. Köpt upp bolag som växt t.ex.
Att köpa sig till framgång kräver intelligens. Du skulle förmodligen ha bränt pengarna på Nigeriabrev, ”lol”.
Senast redigerad av Fetgirig 2024-10-26 kl. 13:25.
Citera
2024-10-26, 13:29
Medlem
scraftys avatar
Trump-cucksen väntar på sin stora ledare som är 4 timmar sen till sin rally i Michigan:
https://i.redd.it/ihvm71gu90xd1.jpeg

Han bryr sig verkligen om sina väljare.
Citera
2024-10-26, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilsKalsonQuisling
Projicering. Det enklaste sättet att krossa Trumps presidentambitioner skulle vara att öppna Epsteinarkivet, såvida det verkligen fanns något att hämta mot Trump. Ändå är Epsteinspåret mer förslutet än en kamelröv i en sandstorm. Är inte det ganska konstigt?
Senast redigerad av Fetgirig 2024-10-26 kl. 13:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in