2024-10-25, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Varför ringer då donalds så många samtal till putin som ska vara hemliga att de är ringda menar du då?

Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Han är definitivt ett luder som viker sig för Putins önskemål. En äkta beta hane, skulle jag även säga att han är. Pinsam och svag.

Utsagor utan källor från fascister ska bara ignoreras.
En bra president ska dock (och självklart så) odla kontakter med alla möjliga makthavare över hela världen. Det är ett plus. Inget minus.
Citera
2024-10-25, 12:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Utsagor utan källor från fascister ska bara ignoreras.
En bra president ska dock (och självklart så) odla kontakter med alla möjliga makthavare över hela världen. Det är ett plus. Inget minus.
Det förstår jag ni tycker är svårt pinsamt, men rysshoror för donalds och Musk är fakta nu.
Citera
2024-10-25, 12:05
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
DJT är en ostoppbar maskin.
Nedslagen och får konstgjord andning är en mer korrekt beskrivning.
Citera
2024-10-25, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Vad kan det vara för "bomb" på väg mot Trump?

https://marcusoscarsson.se/uppgifter-trump-kan-tvingas-hoppa-av-bomb-pa-vag-att-slappas/

"Ryktet säger att en bomb är på väg att brisera som kommer att “avsluta Donald Trumps kampanj”.

Trump är Kremlagent?
Buksvåger/partner in crime med Epstein?
Trump skulle kunna våldta och äta en bebis framför storpublik samt TV-kameror utan att förlora röster så jag vet inte vad det skulle vara för bomb.

Många sa att han var körd när inspelningen där han skryter om att tafsa på kvinnor släpptes.
Citera
2024-10-25, 16:16
Medlem
Fler Trump-medarbetare varnar för honom i öppet brev.

https://www.nbcnews.com/politics/2024-election/13-former-trump-administration-officials-sign-open-letter-backing-john-rcna177227
Citera
2024-10-25, 17:10
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Trump är den mest granskade politikern någonsin. Man har misslyckats med att kasta skit på honom under hela hans politiska karriär. Förmodligen den säkraste politikern någonsin att rösta på, om man vill slippa lik i garderoben.

Å fan.
Han är heeeelt oskyldig.
Allllt är en konspiration!
👍

Fan va bra. Var orolig för 3 sekunder.
Citera
2024-10-25, 17:11
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Trump skulle kunna våldta och äta en bebis framför storpublik samt TV-kameror utan att förlora röster så jag vet inte vad det skulle vara för bomb.

Många sa att han var körd när inspelningen där han skryter om att tafsa på kvinnor släpptes.

Exakt. Titta här i tråden.

Trump har aldrig gjort något.

🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
2024-10-25, 18:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Känslan är att det spårar rätt rejält nu för Trumpen:

- Igår hade han Tucker Carlson som gäst på sitt rally, där Tucker höll ett anförande om hur han så gärna vill spanka och smeka småflickor, med temat "Daddy is home" (seriöst)

- För några dagar sedan höll Trump själv ett långt anförande om hur han beundrade en viss död golftsjärnas extra stora penis (seriöst)

Man får nypa sig i armen. Verkligheten överträffar dikten där borta i USA.
Såg detta nyss på X.

Har det totalt slagit runt?

Tucker Carlson’s vision of a Trump presidency is that “dad comes home” and says to America,
“You’ve been a bad girl. You’ve been a bad little girl and you’re getting a vigorous spanking, right now. … It’s going to hurt you a lot more than it hurts me.”
https://x.com/IsaacDovere/status/1849243980648579189

“If you allow your hormone-addled 15-year-old daughter to slam the door and give you the finger, you’re going to get more of it. There has to be a point at which Dad comes home."

“Dad comes home and he’s pissed.

He’s not vengeful, he loves his children. Disobedient as they may be, he loves them … And when Dad gets home, you know what he says? You’ve been a bad girl.

You’ve been a bad little girl and you’re getting a vigorous spanking right now. And no, it’s not going to hurt me more than it hurts you.
No, it’s not. I’m not going to lie. It’s going to hurt you a lot more than it hurts me.
And you earned this. You’re getting a vigorous spanking because you’ve been a bad girl, and it has to be this way.”
Citera
2024-10-25, 19:46
Medlem
Elvis avatar
Ett rykte gör gällande att något kommer droppas som kommer sänka Trumps kampanj. Skulle inte bli förvånad om Vance lägligt hoppar av kampanjen i samband med intervjun hos Rogan.

Förmodligen nåt mot kvinnor eller att han gjort upp en plan om ett delat Europa med Putin där Ryssland tar de östra delarna.

Riktigt sjukt.
Citera
2024-10-25, 19:58
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
För några månader sedan kunde jag se en andra period med Trump som mest "underhållande".

Nu har jag mer och mer kommit till insikt att det kan vara slutet på vår värld. Har sett en del dokumentärer om hans psyke, prioriteringar och barndom.

Om han ställs inför svåra beslut, under press >>> inte så bra, om man säger så.
Citera
2024-10-25, 21:39
Medlem
develis avatar
Chinese Hackers Are Said to Have Targeted Phones Used by Trump and Vance

The Trump campaign was informed this week that hackers may have gained access to data from the phones through a breach of American telecommunications systems."

https://www.nytimes.com/2024/10/25/us/politics/trump-vance-hack.html

https://www.google.com/amp/s/amp.cnn.com/cnn/2024/10/25/politics/chinese-hackers-targeted-trump-and-vances-phone-data
Citera
2024-10-25, 21:50
Avslutad
Nu fattar jag varför Svensk media hatar Trump

Vet ju att han ville bygga muren mot central/sydamerika tidigare.

Men nu kollar ett tal med honom och han säger att han vill slänga ut alla illegala OCH införa obligatoriskt dödsstraff för illegala som dödar i USA https://www.youtube.com/watch?v=lVrMHKi3sWI&ab_channel=CNN-News18

Jag håller med Trump i ALLT han säger, men för Svensk media som HATAR Trump så fattar jag nu vad de egentligen hatar, att han vill skicka alla illegala invandrare tillbaka.... Och i Svensk vänster media så är det ju katastrof....

Måtte Trump vinna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in