2024-10-25, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
Jag förstår ärligt talat inte varför ni tar Mbappe i försvar och svartmålar kvinnan som slampa och att hon har utsatt sig för en stor risk..förmodligen ville hon festa och ha kul med en superkändis som alla andra..att hon sedan blev våldtagen kom nog som en chock. Jag börjar bli otroligt trött för att bli kallad för rasist etc då jag hänvisar till fakta. Forskning och studier som har gjorts på den svarta befolkningen företrädesvis män. Där framgår tydligt att dessa män i högre utsträckning än andra agerar mer med sitt kön än att tänka efter först. Har du sett serien ”Exit” på SVT? Där säger tom en av huvudpersonerna att negrer har stora armar och är vältränade men med små hjärnor varpå de passar bra som flytthjälp och att bära saker mm…
Nu är ju inte dramaserien Exit en källa för faktabelägg... Samtalet du hänvisar till handlar om "östeuroper" (som i sammanhanget benämns som Polacker). Säsong 2, avsnitt 2.

(Följande är inte specifikt till dig).
För att hålla topic lite bättre är jag också allmänt nyfiken på om personen tråden handlar om faktiskt "hänger med transor". Det finns vissa uppgifter som säger att han EVENTUELLT haft en fling med modellen Ines Rau. Finns det andra/fler personer? Eller är det också bara ord som slängs utan belägg?
Citera
2024-10-25, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slutaleta
Gjorde mål senast och vann rättstvisten mot PSG och fick 630 miljoner. Den där bruden borde sluta vara semi-hora och läsa upp betyg, göra Högskoleprovet och skaffa sig en utbildning. Fan vilka tragiska personer det finns, hålla på att hora runt med kändisar som faktiskt jobbat stenhårt för att lyckas och försöka utpressa för att kanske få en slant.
Fast PSG vägrar fortfarande att betala. De anser att Mbappé inte uppfyllt sitt åtagande gentemot klubben.

Angående hororna vill de säkert ha uppmärksamhet också och så anser de antagligen sig själva vara så snygga att de inte ska behöva utbilda sig och tjäna pengar själva.
Citera
2024-10-26, 00:29
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Har en vän som jobbade på Bank hotel den aktuella festkvällen och vad jag har hört från denna källa så var det vilt festande och droger inblandat..polisen håller nu på att gensomsöka de 50-tal kamerorna som finns strategiskt utplacerat på hotellet..viktigt att de säkerställer så att hotellets säkerhetschef inte har raderat visst material som kan spela en avgörande roll i bevisningen mot Mbappe
Så nej?
Citera
2024-10-26, 09:12
Medlem
bestammer-senares avatar
"Pingisrummet" hahaha, dom lägger en mindre förmögenhet på ett exklusivt VIP-rum och så är det ett jävla pingisbord där https://www.expressen.se/sport/fotboll/filmen-inifran-fran-det-beryktade-pingisrummet/
Citera
2024-10-26, 10:00
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Det pågår en polisutredning, om det inte fanns något som påvisade brott så hade utredningen lagts ned direkt.

Hur har kvinnan utsatt sig för en risk genom att gå på fest? Kan män bara plötsligt spontant våldta kvinnor? Jag hoppas alla kvinnor i din bekantskapskrets får veta att de tar en risk om de är i närheten av dig.

Så du menar på riktigt att det inte föreligger en större risk när du går på en fest (speciellt utvalda kvinnor av ngn anledning ) där du vet att det kommer finnas gratis tillgång till alkohol och droger med personer du inte känner och anledningen till att du är där är inte för att du är intresserad av personen p.g.a. dennes personliga egenskaper utan bara av det faktum att personen har hög status och är rik och att du antagligen fascineras av den personen bara på grund av detta?
(Därmed inte sagt att det påstådda har skett)

Jämför detta mot att du i stället hade spenderat kvällen med vänner/väninnor hemma hos någon med god mat, trevliga samtal och på sin höjd ett par glas vin till maten.

Ser du ingen skillnad i risken för att utkomsten av kvällen kan bli mindre positiv i det ena fallet jämfört med det andra? Seriöst?
Citera
2024-10-26, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Så du menar på riktigt att det inte föreligger en större risk när du går på en fest (speciellt utvalda kvinnor av ngn anledning ) där du vet att det kommer finnas gratis tillgång till alkohol och droger med personer du inte känner och anledningen till att du är där är inte för att du är intresserad av personen p.g.a. dennes personliga egenskaper utan bara av det faktum att personen har hög status och är rik och att du antagligen fascineras av den personen bara på grund av detta?
(Därmed inte sagt att det påstådda har skett)

Jämför detta mot att du i stället hade spenderat kvällen med vänner/väninnor hemma hos någon med god mat, trevliga samtal och på sin höjd ett par glas vin till maten.

Ser du ingen skillnad i risken för att utkomsten av kvällen kan bli mindre positiv i det ena fallet jämfört med det andra? Seriöst?

Ta också in i sammanhanget att slampan med största sannolikhet valt, efter en kväll, att följa med den halvt okände mannen upp på hotellrummet. Det är ju inte som så att man ska dricka te i den situationen.
Citera
2024-10-26, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Det är få härinne som tror något annat.
Korkat av honom dock att försätta sig i denna situation.
Men som sagt, han är fortfarande "ung och dum".

Fast frågan är, är han verkligen så dum att han vill riskera alla miljarder han kan ev förlora..
Har svårt att tro det..

Min teori är att tjejen är ute efter fame och inget annat...

Som alla andra kändis kvinnor, Johnny Depp, Ashraf Hakimi, m.m ( Deras kvinnor)
Citera
2024-10-26, 10:55
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Jag är själv en av dem som ifrågasatte sanningshalten i anmälan. Jag tänkte dels att han inte behöver våldta någon då han kan få nästan vilken tjej som helst, och dels att det oftast är lycksökerskor på dylika fester.
Men en mängd faktorer spelar ju in i de flesta fall, så även i detta. Bl.a tänker man (iaf jag då det gäller kille+tjej) att en våldtäkt oftast sker i 1an, men någon skrev att det kan ha varit i 2an; tjejen var inte med på detta men Mbappé kunde inte hejda sig.

Tyckte du var sansad i början i våra konversationer men nu ser jag att du mer och mer dömer Mbappé på förhand och lyssnar på trådsanningar och lustlögnaren "Greatgargamel", som till och med påstår att Mbappé bajsat i korridoren - kom igen nu, fall inte för dessa sjuka fantasier och trådsanningar. Vi lär så småningom få mer kött på benen, låt oss vänta på detta, i stället för att lyssna på idioter och deras lögner, fantasier och överdrifter... Denna tråd är en av de trådar som är värst drabbad av trådsanningar som jag någonsin sett. Nästan ingen information har kommit ut och ändå så sitter folk med en massa "sanningar" - konstigt!
Citera
2024-10-26, 11:02
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Tror du ärligt talat att det är en slump att personal på både restaurangen och hotellet har tvingats att inte säga något de sett eller hört den aktuella kvällen till utomstående eller media..

Har du några initialer på det påstådda BOet, eller är du bara full av skit? (Retorisk fråga - vet redan svaret...)
Citera
2024-10-26, 11:03
Medlem
Festar man med apajävlar får man skylla sig själv. Det är sen gammalt.
Citera
2024-10-26, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lamedon
Fast frågan är, är han verkligen så dum att han vill riskera alla miljarder han kan ev förlora..
Har svårt att tro det..

Min teori är att tjejen är ute efter fame och inget annat...

Som alla andra kändis kvinnor, Johnny Depp, Ashraf Hakimi, m.m ( Deras kvinnor)

Är han smart så skaffar han sig ett förhållande istället för att knulla runt med golddiggers, det är min åsikt.
Citera
2024-10-26, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Har du några initialer på det påstådda BOet, eller är du bara full av skit? (Retorisk fråga - vet redan svaret...)

Eller ens några bokstäver i namnet. Jag tror att den här personen inte vet ett skit mer än ngn annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in