2024-10-25, 19:04
  #83209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Absolut, om den kontakten påverkar patientens mående och behandling så tycker jag inte det är så konstigt
Ok har du verifierat det med vården eller sitter du och drömmer?
Citera
2024-10-25, 19:04
  #83210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Den uthängde talar med sin läkare på psykakuten som kontaktar Sara. Det framgår på Dumpens hemsida.
ja då e det sant.
Citera
2024-10-25, 19:08
  #83211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Tror nog du kan sova lugnt även om Dumpen inte får in 30 lax i månaden från IK. OM varje facebookmedlem swishar en krona så ger det > 250 k.
Det där "om" förekommer rätt ofta i samband med Dumpen i olika former... "OM gäddan hade..." "OM det hade varit osv". 11 döda? Inte så mycket OM där... ganska definitivt.
Citera
2024-10-25, 19:09
  #83212
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Tror nog du kan sova lugnt även om Dumpen inte får in 30 lax i månaden från IK. OM varje facebookmedlem swishar en krona så ger det > 250 k.

Javisst, hoppas alla swischar 1 krona så kommer Dumpen gå kasst ekonomiskt med tanke på avgiften til banken dom får betala per swish. Så bra förslag!
Citera
2024-10-25, 19:09
  #83213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre71
ja då e det sant.
Står det på Dumpens hemsida så är det så sant som sant kan bli. En absolut sanning faktiskt.
Citera
2024-10-25, 19:16
  #83214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ok har du verifierat det med vården eller sitter du och drömmer?

Jag har själv kontakt med psykiatrin och dom delar med sig av information till några berörda personer som jag har godkänt

Att det även skulle va så i gäddornas fall ser jag inte som en orimlighet
Citera
2024-10-25, 19:22
  #83215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Jag har själv kontakt med psykiatrin och dom delar med sig av information till några berörda personer som jag har godkänt

Att det även skulle va så i gäddornas fall ser jag inte som en orimlighet
Fullt rimligt att gäddor sätter Sara Nilsson på anhöriglistan ja. Och ber personalen ringa och säga "snälla, vänta lite med att rasera hans liv, han mår dåligt"...
Citera
2024-10-25, 19:35
  #83216
Medlem
Stina-Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre71
ja då e det sant.

Omöjligt. En läkare har full sekretess
Citera
2024-10-25, 19:44
  #83217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Tror nog du kan sova lugnt även om Dumpen inte får in 30 lax i månaden från IK. OM varje facebookmedlem swishar en krona så ger det > 250 k.

Det sägs att sossetanterna i Facebookgruppen är snåla men dom lyckas ändå skramla till Saras 200k kr/månad och så hoppar vi över skatt på det så blir det bättre för Sara.
Däremot är det minst 225k tanter som inte skrivit på Saras namninsamling för lagändring (?).

Det är naturligtvis färdigpruttat på femstjärniga hotell för Dumpens del men kan dom tänka sig att övernatta på vandrarhem samt käka på den lokala flottiga grillen där Putte får sin veckopeng under bordet så kan nog Dumpen automobile rulla vidare.

Sara knockar man inte i första taget trots hennes extremt dåliga omdöme när det kommer till samarbetspartner.
Hon styr underhuggarna med järnhand och lär köra på som om inget hänt.
Sara tar liksom inte skit och det respekterar jag. Angående bristerna så kan man titta åt andra hållet.
1,6 milj är beroende av Dumpen och det får inte ta slut nu.
Citera
2024-10-25, 20:02
  #83218
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Jag har själv kontakt med psykiatrin och dom delar med sig av information till några berörda personer som jag har godkänt

Att det även skulle va så i gäddornas fall ser jag inte som en orimlighet

Det är jättebra att du får hjälp av psykiatrin med dina problem.

Om en av personerna du skulle godkänna psykiatrin att ha kontakt med är en kvinna som driver en sajt där hon hänger ut dig som pedofil så skulle psykiatrin ändå inte ha kontakt med henne.
Citera
2024-10-25, 20:18
  #83219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
Det är jättebra att du får hjälp av psykiatrin med dina problem.

Om en av personerna du skulle godkänna psykiatrin att ha kontakt med är en kvinna som driver en sajt där hon hänger ut dig som pedofil så skulle psykiatrin ändå inte ha kontakt med henne.

Håller med, låter suspekt att hon skulle ha kontakt med statlig vård om hon inte sammarbetar med dem.

Nu är dessutom en ny artikel om dumpkollen ute på aftonbladet.
Tycker saras kommentar i slutet låter suspekt.
Citera
2024-10-25, 20:24
  #83220
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Håller med, låter suspekt att hon skulle ha kontakt med statlig vård om hon inte sammarbetar med dem.

Nu är dessutom en ny artikel om dumpkollen ute på aftonbladet.
Tycker saras kommentar i slutet låter suspekt.

Hahahaha hon är för rolig Sara.
Snacka om damage control i elfte timmen.

Hon har ju försvarat IK som en aggressiv pitbull och gapat och skrikit att journalister som granskar hennes business är svin. Och gråtit och betett sig som en idiot.

Media kommer inte låta henne löpa. Det finns mer skit.

Youtubaren Motvikt sitter på info där han har telefonsamtal där det står utom tvivel att Dumpen är fria från skuld i denna smutsiga affärsverksamhet.
Det kommer läcka ut bevis att Dumpen och IK medvetet i maskopi med varandra mjölkat folk på pengar. Sedan när pengarna är slut hängs dom ut.
Självklart har media denna inspelning också.

Dumpens dagar är räknade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in