2024-10-25, 19:23
Medlem
Är Selma bara väldigt lycklig som person eller är skrattet och fnissandet en slags försvarsmekanism? Verkar omogen och fastat i tonårsstadiet. Kan det vara så att hon och morsan blev lämnad av fadern när hon var liten? Kan ha satt sina spår. Därför denna enorma osäkerhet där skrattet används när det börjar kännas jobbigt. Den svenska gubben som är ihop med hennes morsan tror jag inte är hennes biologiska pappa.

Men Selma är fin, kanske ändra klädstilen till något mer kvinnligt. Som den sista scenen där dom dansade. Hon har en fin kropp men klär sig som en kille.

Hennes feminina make verkar vara helt kär, det är ju bra men undrar vad han känner om hennes gapskratt-personlighet fortsätter. Framförallt när smekmånaden är över och man vill ha djupare samtal.

Autism paret är verkligen udda, första gången jag hör någon mena på att smörkniven måste in i diskmaskinen p.g.a kniven både tar på smöret och sedan brödet!? WTF?? Aldrig hört något liknande. Sen sa han något om osthyveln som lät lika bisarrt. Sjukt att en man som är 30+ tänker på sånt tramsigt. Att tvätta en smörkniven med en disksvamp tar 4 sekunder.

Elsa har det redan skrivits mycket om, håller med i kritiken. Extremt respektlöst och att lyssna på dom där förortsrapparana (FÖRSENTFÖRSENT) på bröllopsdagen sa väl allt om hennes personlighet. Hon har väl likt många andra i samhället blivit hjärtvättad att kriminella är attraktiva. Eller badboys som hon sa. Närmar sig alltså 30 och föredrar badboys före en stabil, utbildad och skötsam man. För det är just det hon fått i.o.m Adam. Kanske att Adam inte är en 10:a utseendemässigt men det är inte heller Elsa. Skulle ge Elsa en 6/10 och Adam 5/10. Det är alltså ingen jätteskillnad.

Bögparet: snark. Extremt ointressant.
Citera
2024-10-25, 19:27
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
snygg? Hon ser inte ens bra ut. Ser ut som en kalkon med platina-peruk.

Ett big No-No för mig som kvinna, att klanka ner på en yngre donna, men...Elsa har ögon och överläpp som en guldfisk. Den sorten som kallas "Rödorange Slöjstjärt".
Citera
2024-10-25, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Ett big No-No för mig som kvinna, att klanka ner på en yngre donna, men...Elsa har ögon och överläpp som en guldfisk. Den sorten som kallas "Rödorange Slöjstjärt".

Ni är äldre kvinnor som är avundsjuka på en yngre kvinnas skönhet.
Citera
2024-10-25, 19:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Hon är en stabil 9:a iallafall.
Verkligen inte. Om hon är en 9a så är 40-50% av alla kvinnor 10or.
Citera
2024-10-25, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Verkligen inte. Om hon är en 9a så är 40-50% av alla kvinnor 10or.

Hon ser ut som en fotomodell ju.
Citera
2024-10-25, 19:45
Medlem
Citat:

Det var verkligen en spot on beskrivning av Elsa

Jag brukar inte heller sitta och kritisera utseendet på deltagarna. Men Elsas stora VÅRTOR i ansiktet, tre stycken har jag sett, hon kan ha fler. Finns det inte någon bra hudläkare i New York/Göteborg? Har hon råd med fillers så har hon råd med ett läkarbesök tycker man. Vi kanske ska starta en gofundme till hennes vårtor?
Citera
2024-10-25, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Ni är äldre kvinnor som är avundsjuka på en yngre kvinnas skönhet.

Vi är avundssjuka på Ninni, inte Elsa.
Citera
2024-10-25, 19:54
Medlem
Vet inte vad den blonda tjejen hette, men vilket fullständigt FRUKTANSVÄRT beteende hon visade upp i det senaste avsnitten.

Förlöjligar och förstorar om vartannat och manipulerar sönder med skuldbeläggande och total ovilja till förståelse eller samarbete.

Smärtsamt att se.
Citera
2024-10-25, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes

Ja, det är Ninni som är årets skönhet! Så fina ansiktsdrag och personlighet. Jag tror att kärleken kommer att få henne att blomma ut ordentligt, om ett år kommer hon att stråla (om det håller).
Citera
2024-10-25, 20:05
Avslutad
Citat:

Lol. Jag bryr mig inte när det är en mobbare. Då kan de få lite av det de sänder ut själva.
Adam och Elsa hade väl sett någorlunda ”jämna” ut om man inte visste hur de var som människor, men hennes beteende sänker henne långt under hans nivå.
Citera
2024-10-25, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes

Är inte avundsjuk på någon av dem men Ninni tycker jag är en söt och fin tjej.
Ok kanske är lite avundsjuk på så där små, korta och petita tjejer, de är så himla näpna och fina. (Ninni fortfarande alltså…)
Citera
2024-10-25, 20:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CatherineSienna
Ja, det är Ninni som är årets skönhet! Så fina ansiktsdrag och personlighet. Jag tror att kärleken kommer att få henne att blomma ut ordentligt, om ett år kommer hon att stråla (om det håller).

Hon är lite Myrra Malmberg och Jodie Foster.
Fascinerande med sån älv-lik skönhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in