2024-10-25, 16:10
  #83185
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Dom har köpt reklamplats av dumpen för runt 30000 i månaden och det är allt

Det har inte kommit fram i något reportage att det skulle tillkommit några andra summor till dumpen

Och du verkar inte förstå att det är det dom vill att folk som är godtrogna ska tro? Dom vill ju att det utåt sett ska se ut som att det är två helt separata företag som inte har något med varandra att göra?

Nu har dom ju till och med lagt ner Impulskollen? Varför tror du Impulskollen lagt net? Jo för det är samma personer som driver det och att dom försöker göra skademinimering, men det dom inte fattar är att dom häller bensin på elden och gör allt ännu mer uppenbart!
Citera
2024-10-25, 16:21
  #83186
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hetlevrade Snygg-Sara har verkligen börjat behärska sig. Tidigare skrek hon på fula gubbar men idag låter det annorlunda. Antar att hon växer i rollen helt naturligt. Fan vad bra hon är så det får nästan bli en swish idag.


Hej Gipsy Tears - en fråga

Hur kan det komma sig att du gått från att "nästan dyrka snygg sara" till att idag inte alls gilla vad som sägs och görs - förklara gärna för mig vad som fått dig att ändra inställning.

Mvh
Citera
2024-10-25, 16:24
  #83187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Klart det blir fel men så vitt jag vet har det aldrig hänt
Räcker med: betalar du till oss köper vi dig tid, och hjälper dig, att skademinimera.
Detta kommuniceras till människor i totalt chocktillstånd, i vissa fall innan de ens blivit publicerade och genom uppsökande försäljning...

Jo tack du.. lött att det blir fel hahaha
Citera
2024-10-25, 16:59
  #83188
Avslutad
hur är stämningen bland dumplingarna på Facebook nu?

Jag har inte tillgång till facebook.

Börjar sektmedlemmarna lämna skeppet nu?

Och vet nån hur det gick med Saras operation. Lever kärringen ännu?
Citera
2024-10-25, 17:20
  #83189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det klassas som "hämndporr".


Deras utgivningsbevis överlever nog inte ett sådant rättsfall. Vi får hoppas att #500 polisanmäler hämndporren.


Dessvärre så är inte det tryckfrihetsbrott, så de kommer tydligen undan.
Är inte första eller sista porren de publicerar och tjänar pengar på, Mediamyndigheten har något med att det itne får visas porr utan att varna barn eller något sådant.

Men tydligen gäller det bara tv. Rätt sjukt faktiskt att de kommer undan att publicera sådant emot en persons vilja (antar jag iaf, tror ju ingen skrivit på om att bli publicerad)
Citera
2024-10-25, 17:22
  #83190
Avslutad
I den där youtubevideon där Patrik knarkar med två stackars tjejer (horor?) säger den ena att han har svamp i underlivet.

Vet nån hur det ligger till med den saken?

Och av vilket knark blir så man sådär knäpp? Amfetamin?

Inte av kokain i alla fall för det har jag tatt själv 2 gånger och jag blev inte sådär fjantig.

Man märker i videon att tjejerna är äcklade av Patrik. I alla fall den jag tolkar som den lite äldre.
Dom vill bara därifrån. Undrar om han ens fick knulla dom mot betalning....
Citera
2024-10-25, 17:22
  #83191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
hur är stämningen bland dumplingarna på Facebook nu?

Jag har inte tillgång till facebook.

Börjar sektmedlemmarna lämna skeppet nu?

Och vet nån hur det gick med Saras operation. Lever kärringen ännu?

Samma som alltid typ, de visar hur devoted de är till Dumpos och går helt emot traditionell media.
Såg en som lagt in ett inlägg om någon intervju Thomas bodström gjort i radion och det var en mega lång rant.

PS, du kan ju alltid googla dumpen facebook och gå in utan konto i en vanlig webläsare.
Är begränsat men det ger intryck, är det på telefon är det mycket begränsat, men i webläsare kan du läsa kommentarer med.
Citera
2024-10-25, 17:28
  #83192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arrl
Och du verkar inte förstå att det är det dom vill att folk som är godtrogna ska tro? Dom vill ju att det utåt sett ska se ut som att det är två helt separata företag som inte har något med varandra att göra?

Nu har dom ju till och med lagt ner Impulskollen? Varför tror du Impulskollen lagt net? Jo för det är samma personer som driver det och att dom försöker göra skademinimering, men det dom inte fattar är att dom häller bensin på elden och gör allt ännu mer uppenbart!

Jag köper det OM det kommer fram något som bekräftar det

Men än så länge är det bara massa snack och ord står mot ord
Citera
2024-10-25, 17:32
  #83193
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Dessvärre så är inte det tryckfrihetsbrott, så de kommer tydligen undan.
Olaga integritetsintrång är inte ett tryckfrihetsärende. Det är ett renodlat brott, så de kommer inte undan om en anmälan kommer in.
Citera
2024-10-25, 17:33
  #83194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Räcker med: betalar du till oss köper vi dig tid, och hjälper dig, att skademinimera.
Detta kommuniceras till människor i totalt chocktillstånd, i vissa fall innan de ens blivit publicerade och genom uppsökande försäljning...

Jo tack du.. lött att det blir fel hahaha

Fast det där är inget som enbart gäller IK, enligt Sara så är dom flesta fallen där dom förhandlar om tidpunkten något som skett via psykiatrin och inte genom IK

Om det stämmer eller inte vet inte jag men jag har inte sett några källor som kunnat motbevisa det påståendet
Citera
2024-10-25, 17:48
  #83195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Olaga integritetsintrång är inte ett tryckfrihetsärende. Det är ett renodlat brott, så de kommer inte undan om en anmälan kommer in.

https://www.sjf.se/yrkesfragor/yttrandefrihet/olaga-integritetsintrang-fragor-och-svar

Tyvärr så omfattas de inte om detta i sitt skyddade medium.
Citera
2024-10-25, 17:51
  #83196
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Fast det där är inget som enbart gäller IK, enligt Sara så är dom flesta fallen där dom förhandlar om tidpunkten något som skett via psykiatrin och inte genom IK

Om det stämmer eller inte vet inte jag men jag har inte sett några källor som kunnat motbevisa det påståendet


Varför skulle bedömningen ske via psykiatrin? de har tystnadsplikt.
Det är högst troligt inte att någon hinner dit då de flesta verkar publiceras efter runt 1 vecka.

Så du kan nog glömma den teorin att hon konsulterar med psykiatrin. Är det någon så har de varit 100% IK. Vilka nu har tagit smällen för att försöka rädda dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in