Citat:
Ursprungligen postat av
servicedeskgirl
hur är stämningen bland dumplingarna på Facebook nu?
Jag har inte tillgång till facebook.
Börjar sektmedlemmarna lämna skeppet nu?
Och vet nån hur det gick med Saras operation. Lever kärringen ännu?
Samma som alltid typ, de visar hur devoted de är till Dumpos och går helt emot traditionell media.
Såg en som lagt in ett inlägg om någon intervju Thomas bodström gjort i radion och det var en mega lång rant.
PS, du kan ju alltid googla dumpen facebook och gå in utan konto i en vanlig webläsare.
Är begränsat men det ger intryck, är det på telefon är det mycket begränsat, men i webläsare kan du läsa kommentarer med.