• 1
  • 2
2024-10-23, 19:34
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
En av mina tjej kompisar berättade för mig att när hon ser en kille på stan tex som hon blir seuellt attraherad av så blir hon så blöt att det rinner igenom trososr och jeans så hon måste uppsöka en toalett för att torka musen ?
Kan detta verkligen stämma ? Eller driver hon med mig HA HA ?
Stämmer detta verkligen ni kvinnor får gärna svara jag är välkdigt nyfiken på om detta stämmer ?

Jag tror att det blir svårt för män att svara på denna frågan HA HA

Ja, blir alltid lite våt när jag ser en het snubbe
Citera
2024-10-23, 19:41
Avstängd
TordesPungs avatar
Det är olika från fruntimmer till fruntimmer, somliga blir som bassänger.
Citera
2024-10-23, 20:09
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
En väninna fick ”kåtslag” när hon såg Thåström i Amsterdam för länge sen. Vad hon har sagt har det aldrig hänt tidigare och aldrig senare.
Citera
2024-10-23, 21:24
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
En av mina tjej kompisar berättade för mig att när hon ser en kille på stan tex som hon blir seuellt attraherad av så blir hon så blöt att det rinner igenom trososr och jeans så hon måste uppsöka en toalett för att torka musen ?
Stämmer detta verkligen ni kvinnor får gärna svara jag är välkdigt nyfiken på om detta stämmer ?

För några år sedan hade jag ett förhållande med en man som jag kunde ligga och se in i ögonen bara. Blev hur blöt som helst. En kväll tältade vi. Låg bara och myste och pratade och tittade på varandra. När jag skulle gå på toaletten såg jag att det var en mörk fläck i mina gråa byxor. Så ja, man kan bli så blöt.
Citera
2024-10-23, 21:35
Medlem
1754s avatar
Citat:

Ibland när jag sitter på bussen och det kommer en tjej och sätter sig i närheten, så kan jag efter ett tag känna fittdoft. Så detta stämmer nog.
Citera
2024-10-24, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ibland när jag sitter på bussen och det kommer en tjej och sätter sig i närheten, så kan jag efter ett tag känna fittdoft. Så detta stämmer nog.

Kallas bakteriell vaginos
Citera
2024-10-25, 12:42
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariadnee
Kallas bakteriell vaginos
Nja, det kallas trams, det du kommenterade.
Citera
2024-10-25, 13:29
Bannlyst
Nej, stämmer inte
Citera
2024-10-25, 15:30
Medlem
dart100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Det är olika från fruntimmer till fruntimmer, somliga blir som bassänger.
Jo det har jag erfarenhet av i sängen men att dom blir så blöta bara genom att titta på en snygg kille det trodde jag inte men tydligen så kan vissa bli det.
Citera
2024-10-26, 02:23
Avstängd
TordesPungs avatar
Citat:
Jo det har jag erfarenhet av i sängen men att dom blir så blöta bara genom att titta på en snygg kille det trodde jag inte men tydligen så kan vissa bli det.
Tokigt.
Citera
2024-10-27, 18:25
Medlem
Citat:

Ohh ja, här rinner det på 🫣 och det behövs inte mycket.
Toa besök är inte ovanliga, dit med ett trosskydd...går ju igenom kläderna.
De sa att det skulle lugna sig efter typ 50 men har inga större förhoppningar nu när jag börjar närma mig 60 🙄

Kan ha sex i över 4h och fortfarande blöt.
Klart en kille inte håller så länge men det finns ju leksaker åxå 😏
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in