2024-10-24, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du svarar inte på frågan.
Vad har Chrippa gjort Jocke och Jonna som de nu får upprättelse för?

För i allt detta så kommer han åka dit för andra brott också och nu kommer Jocke och Jonna få lite lugn & ro och till slut upprättelse för allt Chrippa har ställt till med på sista tiden.
Citera
2024-10-24, 20:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
För i allt detta så kommer han åka dit för andra brott också och nu kommer Jocke och Jonna få lite lugn & ro och till slut upprättelse för allt Chrippa har ställt till med på sista tiden.
Upprättelse för VAD?
Citera
2024-10-24, 21:33
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur får Jocke "rättvisa" av att EKO utreder Chrippa?
Vad har Jocke med Chrippas ekonomi att göra?

Förklara

Karma kanske?
Citera
2024-10-24, 23:30
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Och hur mår hon nu?
Om Linnea är så smart varför har hon då valt ett liv med Chrippa? hon borde isåfall förstått vad dom har att vänta.
Imorse exploderade allt och nu är hon på riktigt hal is.

Jocke hade rätt redan i februari som ville sära på Christofer och Linnea. Det var omtanke till Linnea.

Sedan kom det ju fram idag från grannarna (nu kommer nån skrika bevis) att det varit mkt bråk från lägenheten. Stsckars barn. Som Jocke ville skydda.

Linnea sitter i arresten nu så så jävla smar är hon inte. Msn är inte smart om man blir ihop med Christofer och håller på med droger. Han får henne att gå från egen lägenhet i Stockholm till arrest nummer 6 i Linköping.
Senast redigerad av Pinto87 2024-10-24 kl. 23:43.
Citera
2024-10-25, 01:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Karma kanske?
Karma för vad? Vad har Chrippa gjort Jocke och Jonna som gjort att han förtjänar denna karma?
Citera
2024-10-25, 02:38
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Karma för vad? Vad har Chrippa gjort Jocke och Jonna som gjort att han förtjänar denna karma?

Men har du legat under en sten eller?

Inte lämnat tillbaka mobilen
Tog Jonnas bil till Landvetter utan lov
Får han nästan vräkt
Betalar inte hyror
Lämnar lägenheten som en pundarkvart
Förtalar Jocke ständigt
Video på YT Jocke är psykopat rubrik
Hotar honon
Hotar barnen
Snackar ner barnen och Jocke inför C
Tar C ifrån kusinerna
Går på Olivia och Jonna oprovocerat
Påstår Jocke stalkar Linnea
Påstår Jocke styr Anjo o Rask
Påstår Jocke drevar
Läser från Jockes socpapper
Tar Jockes barndom ifrån honom
Kallar Jocke pedofil

Osv osv osv.

Du kommer inte hålla med om alla punkter och jag är INTE intresserad av dina åsikter. Jag kommer inte läsa de eller svara på de. Jag EFTERFRÅGAR de INTE. Jag skiter i dina åsikter. Har alltid gjort.

Kolla gärna upp Anjos vidio från ikväll med Julia. Vilken vidrig människa Christofer är. Och pappa Thomas. Fyfan.

Edit: BTW från andra tråden (Chrippa) är inlägget från 27/9. JAG postade det 22/10. Du verkar så sjukt jävla oteknisk. Men de har rätt.
Senast redigerad av Pinto87 2024-10-25 kl. 02:47.
Citera
2024-10-25, 04:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Efter att ha sett listan du får som svar så kan man ju konstatera att;
Det Chrippa är skyldig till är att ha varit "olydig", fattat egna beslut, ha en kvinna som Jocke själv har intresse i, osv...
Samma skit som tidigare som bara går ut på att Chrippa och Linnea skall göra som Jocke säger.
Citera
2024-10-25, 05:57
Avstängd
KungPungPats avatar
Ganska kul att psykopaten Johanna Möller såg något inom Jockiboi som resonerade med henne.
Hon trodde ju att Jocke skulle hjälpa henne bli fri genom en dokumentär där allt annat än sanningen visas.
Hon såg väl dokumentären om Joz, eller läste boken om Jockes hemska uppväxt.
Jockes förmåga att ljuga och fejka tyckte Möller om.
Citera
2024-10-25, 10:21
Medlem
Titsdontlies avatar
Jocke och jonna känns ju definitivt mer normala än crippa och linnea….

Vilken 40 åring gör massa pajas tiktoks ens? Dansar o skuttar låtsas vara 14 år? Man fattar ju att crippa tar droger o sen gör sånt men ändå.

Sen kankse jocke fejkar sönder framför kameran och är en knarkare utanför bild med.. nåvl

Varför har jocke alltid glasögon?
Varför limmar han på olivia? Olivia härmar ju jocke men knullar dom?
Citera
2024-10-26, 02:31
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Om det är det jag tror så hoppas jag att det är anmält.

Men för fan 😡😡

Tar det aldrig slut eller?
Citera
2024-10-26, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Ja du sade att stora saker var på gång för båda och vissa användare som vinklar allt åt sitt håll, hatar Jocke och skyddar Christofer till döden hade ännu en gång fel. Du visste vad du pratade om. Det gör inte alla.

Angående spridning av material är inte vissa här medvetna hur dumma de varit men hissen går ju inte riktigt upp till våning 10 för de. Skyddar Christofer men ger polisen material.

För flera månader sedan påpekade jag just att de som gapat högst i trådarna och får hålla på ger underlag till myndigheterna som de lätt suger åt sig.
Små detaljer och många ord blir till ett smörgåsbord som det plockas ifrån. Så otroligt dumt gjort ifall det inte var utstuderat för att klämma åt honom.
Senast redigerad av 111-111 2024-10-26 kl. 07:39.
Citera
2024-10-26, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
För flera månader sedan påpekade jag just att de som gapat högst i trådarna och får hålla på ger underlag till myndigheterna som de lätt suger åt sig.
Små detaljer och många ord blir till ett smörgåsbord som det plockas ifrån. Så otroligt dumt gjort ifall det inte var utstuderat för att klämma åt honom.

Kan inte mer än instämma.

Jag ser fram emot att se dokumentären och vad mer som kan dyka upp till ytan. Det ska bli intressant att se om den bekräftar det jag tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in