2024-10-25, 07:16
Medlem
PROLIFICs avatar
Rebus finns redan, men det behövs en tydligare.

#500 - A Telefonlöparen

Tilltalsnamn: Det som Dumpen använder och det han själv skriver i chatten. Samma som musikern Kleerup.
Förnamn 2: Samma som fotbollsspelande Larsson som hade dreads en gång i tiden.
Efternamn: Motsatsen till brutto. Byt ut O mot Ö.

Född: 1980+8, årets sjätte månad, dag 10+7

Skriven i göteborgsstadsdelen där Brunnsbotorget finns. Har särskild postadress. Poste Restante Göteborg. Skriver i chatten att han bor i stadsdelen där Opaltorget finns
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-10-25 kl. 07:20.
Citera
2024-10-25, 07:35
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Ja vi har väntat 2 veckor nu på Piggy bögslyna
Varför håller det på den?
Bara namnet antyder ju en helt episk konfrontation

Oja! Man börjar ju nästan fundera över om Piggy har köpt sig fri med Impulskollens premium-paket.

Undrar även var gäddan som skulle befinna sig i det övre samhällsskiktet tog i vägen. Har för mig att Dumpen själva hintade om den för åtskilliga månader sedan.
Citera
2024-10-25, 07:35
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Var har ni fått namnet Piggy Bögslyna ifrån?

Den lades upp fredag för två veckor sen men åkte fort ner.
Hoppas som sagt på nån riktigt sjuk pastejpackare med udda perversioner
Gärna med hög fallhöjd och fru som in tre visste om piggys kärlek till pojkrumpa.

Blir perfekt lösning till fredags 🥃

🐖🐖
Citera
2024-10-25, 07:37
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Det är gädda nr 500. Han är absolut inte som Peter North men kanske i samma klass som Joey Silvera. Jag vet dock inget om hans sprut och kraften samt volymen i det. Du får ta det en titt och se vad du tycker.

Vet du förresten vilka gäddor som haft bäst och rikaste utlösningar i dumpens historia?

Lär väl knappast vara Candyman Kent eller snubben med badbollarna som vinner den kampen😂
Citera
2024-10-25, 07:54
Medlem
https://dumpen.se/2024/10/22/impulskollen-och-vara-gaddpubliceringar/

I tabellen som visar kommande gäddor så ser man ju första bokstaven och resten är maskat. Förutom på de som man avvaktar med längst ner, de är helt maskade. Men man anar den översta, visst kan det stå Piggy Bögslyna där? (Den som diskuterats här som lades upp och direkt togs bort för ett par veckor sen.) Avvaktar pga kris.
Citera
2024-10-25, 08:12
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Vilken av gädda 499 och 500 har störst kuk?

Tänker att ni Dumpen-experter vet bäst.

Nr 500 har kraftigast kuk. Men han är inget jämfört med Peter North. Sprutet vet vi inget om tyvärr.

Vissa gäddor brukar ju även bjuda på när de klämmer av satsen. Åtminstone en gädda hade ett ofantligt och kraftfullt sprut. En otroligt rik utlösning sett till volym och tryck.

Vad vet du om de här gäddornas sprut?
Citera
2024-10-25, 08:33
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scharlottenlok

I tabellen som visar kommande gäddor så ser man ju första bokstaven och resten är maskat. Förutom på de som man avvaktar med längst ner, de är helt maskade. Men man anar den översta, visst kan det stå Piggy Bögslyna där? (Den som diskuterats här som lades upp och direkt togs bort för ett par veckor sen.) Avvaktar pga kris.

Bra spanat. Det ser ut som man ser toppen av ”Pi”, ”B” och ”l” i Piggy Bögslyna. Shit, inte konstigt om man åker på en kris om man farit runt på nätet med det namnet.
Citera
2024-10-25, 11:14
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Om jag skall vara ärlig så trodde jag inte på det första gång jag hörde om det hela. Men jävlar vilket kaninhål jag hamnade i den natten. Det hjälper inte att första träffen kommer till Världen som jag ser lika trovärdig som avpixlat eller ETC.

Om RFSL skall vara en trovärdig organisation borde de släppa en vitbok.
Det har motionerats om att göra en vitbok till RFSLs årsmöte i början på 90-talet.
Resultat: Avslag.
Citera
2024-10-25, 11:17
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Det har motionerats om att göra en vitbok till RFSLs årsmöte i början på 90-talet.
Resultat: Avslag.

Var ju inte oväntat med avslag
RFSL är en pervers och sjuk organisation bestående av lika perverterade medlemmar
Citera
2024-10-25, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Jag kommer ihåg en gädda från några år sedan. Han skrev till det han trodde var en 14 årig flicka om sitt sprut. Gäddan hade edgat och "goonat" i många timmar och skulle visa fjortisen sin utlösning. Är ganska säker på att gäddan stod i duschen när han filmade hur han började att slunga de klibbiga repen från dasen.

Han hade liten kuk men ett ofantligt sprut. Gubben skrek rakt ut i ett klimax och brände av stråle efter stråle med sperma i duschen. Jag har för mig att gäddan kastade ut en 14 linor innan vätskan tog slut och lusten hade svalnat.

Är det nån som minns eller kommer ihåg den här roliga videon? Nummer på denna gädda skulle verkligen uppskattas.
Tyvärr har jag inte numret! Men denna galning kommer jag ihåg. Jag trodde att gäddan hade manipulerat filmen, typ AL ,men oavsett så var/är det en bisarr upplevelse att beskåda, ordet storsprutare fick en ny innebörd.
Citera
2024-10-25, 12:42
Avslutad
En sak jag inte förstår, varför publicerar inte Dumpen alla de gäddor de har i lager (gäddfrysen som de kallar det)

Förutom de som inte mår bra och funderar på att ta sig av daga, de kan vänta, eller de som är i en polisiär utredning, där förstår jag att det har med bevismaterial att göra.

Men alla andra - det är väl bara att slänga upp de

Piggy Bögslyna, Hundvåldtäktaren osv etv - de behäver få sin tid i rampljuset också. Det är de värda.

De kommer aldrig hinna ifatt om det tar längre och längre tid mellan publiceringarna är min tanke.
Citera
2024-10-25, 12:51
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scharlottenlok

Helt klart, om man bara tänker på hur ovandelen av namnet skrivet i text skulle se ut. Kan nog vara den?

Sen undrar man vad rubriken "Bonanzagäddorna" betyder, är det extra roliga och färgstarka gäddor? Kändisar, hög fallhöjd? (Engelska för "lyckträff", "guldgruva" eller "överflöd" enligt Wikipedia).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in