2024-10-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goish127
Chihablilja_reall tar upp det hr fallet och den tjejen jag nmnde p sin story p Instagram

Elin Kuelekci r en neger torsk som hoppat frn gruppering till gruppering festat och rest med
Citera
2024-10-24, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningskontot1234
Elin Kuelekci r en neger torsk som hoppat frn gruppering till gruppering festat och rest med

Stmmer mycket bra! Vad jag vet var hon p resande fot i vras bland annat i Marocko med just den hr apan som dog.

r det ngon som har ngon bild p subban? Jag har frskt ska p ntet men inte hittat ngot.
Citera
2024-10-24, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmPillarn
Stmmer mycket bra! Vad jag vet var hon p resande fot i vras bland annat i Marocko med just den hr apan som dog.

r det ngon som har ngon bild p subban? Jag har frskt ska p ntet men inte hittat ngot.

Hon har rest ver halva vrlden med olika kriminella har varit en smygare sen tonren
Citera
2024-10-24, 18:24
Medlem
Citat:

Hon var i Grekland med ngon etiopier frn Dalen i augusti vet jag det finns bilder p henne men vet ej hur man lgger ut
Citera
2024-10-24, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goish127
Hon var i Grekland med ngon etiopier frn Dalen i augusti vet jag det finns bilder p henne men vet ej hur man lgger ut

Vet du vad jag kan ska p finns det ngon Instagram eller ngot liknade?
Citera
2024-10-24, 18:48
Medlem
Citat:
Vet du vad jag kan ska p finns det ngon Instagram eller ngot liknade?

Ondigt hon ser nd inte ut som p bilderna catfish deluxe
Citera
2024-10-29, 22:45
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningskontot1234

vafan har hon med hallstahammar att gra?
Citera
2024-10-30, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
vafan har hon med hallstahammar att gra?

Hon knullade med den hr apan som dog i Hallstahammar.
Citera
2024-10-30, 10:41
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Hon knullade med den hr apan som dog i Hallstahammar.

Jaha? Och vad hade han fr koppling dit d????
Citera
2024-10-30, 18:00
Medlem
En skytt vid en bensinstation och en skytt vid en pizzeria som bda gr upp i rk. Den gripne blir slppt i brist p bevis.

Med tanke p att det verkar ha tagit tid fr ambulansen att komma lr det ha varit likadant fr polisen. Bra strategisk plats fr att frsvinna snabbt om inte annat. Skytten vid pizzerian satt dessutom dr i timmar.
Citera
2024-10-30, 18:12
Medlem
Finns ett behandlingshem dr i krokarna av vart det hnde. MbC Mlardalens Behandlingsxentrum. Tnk om skytten kom drifrn? Bara stta sig p en cykel hoja hem p 5min. Smsta kollen har dem
Citera
2024-10-30, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Jaha? Och vad hade han fr koppling dit d????

Behver nog inte ha koppling dit, kan vara dit lurad eller ngot liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in