2024-10-24, 06:12
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Menar du Anna Hedenmo

https://sv.wikipedia.org/wiki/Anna_Hedenmo
Nej, det gör jag inte.

https://www.hant.se/noje/shimodas-av...enstam/5069689

Anna Herdenstam.

Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Glöm inte Gynning

Det här börjar bli sorgligt. Har han dekat ner sig? Droger? Bostadslös?
Just det. Men vem har Gynning INTE knullat med inom kändisSverige?
Senast redigerad av Treschow 2024-10-24 kl. 06:25.
Citera
2024-10-24, 06:50
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Glöm inte Gynning

Det här börjar bli sorgligt. Har han dekat ner sig? Droger? Bostadslös?

Skattesmäll om 11 miljoner efter att han flippat ett hus professionellt och därmed ska beskattas som företag.

https://nu.se/svenske-pierre-visade-...iljoner-extra/

Stigande räntor o inflation har säkerligen inte gjort underverk för hans business.
Citera
2024-10-24, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av don tony
En svensk kändisprofil
http://www.expressen.se/noje/kandisp...i-stammistjuv/

Hur okänd får man vara för att kunna kallas kändis?
Citera
2024-10-24, 10:32
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Sluta fasta på att han kallas för kändis, han måste ju uppenbarligen leva ute i marginalen om han snor marmelad.

Ja men han är ändå en man som fått äran att sära på PH´s blygdisar. Inte dåligt för en man som lever i marginalen.
Citera
2024-10-24, 11:16
Medlem
Public Enemys avatar
Att coop har honom på en lista med foton på kända tjuvar,, innebär väl att det knappast var ett misstag att han stal varor denna gågen också.
Nu finns han nog på liknande listor i andra affärer också.
Citera
2024-10-24, 11:44
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Skattesmäll om 11 miljoner efter att han flippat ett hus professionellt och därmed ska beskattas som företag.

https://nu.se/svenske-pierre-visade-...iljoner-extra/

Stigande räntor o inflation har säkerligen inte gjort underverk för hans business.

Men helvete! Kan inte vara den skarpaste kniven... Han har alltså i åratal gått ut med att han köper och utvecklar hus men har kört allt som privatperson!?

Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Är det arga snattaren igen?

Orka läsa fler än första inlägget i tråden

Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Ja men han är ändå en man som fått äran att sära på PH´s blygdisar. Inte dåligt för en man som lever i marginalen.

Det skall han ha men börjar förstå att det inte klickade. PH gick igång på hans yttre och att han är yngre men hon är för smart för honom uppenbarligen. Undrar om hon gått in med pengar i hans projekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Att coop har honom på en lista med foton på kända tjuvar,, innebär väl att det knappast var ett misstag att han stal varor denna gågen också.
Nu finns han nog på liknande listor i andra affärer också.

Man lär sig hela tiden något nytt. Att butiker har listor med foton på kända tjuvar är fantastiskt! Hall of fame helt enkelt. Strider antagligen mot någon lag om registrering men kan någon få tag på en sådan lista vore det ju guld!
Citera
2024-10-24, 13:34
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Vi har hela tiden varit inne på neger eller i alla fall någon variant av MENA men nu dök denna svenska snubbe upp som snattat på Coop för samma summa, 640 kr. Det är så klart inte statistiskt omöjligt att en neger samma dag också kan ha snattat för 640 kr på Coop och att det är den negern som fotats men det känns lite väl mycket slump.

Kan det gått utför med svensken? Det är ju märkligt att man snattar för några hundringar när man levt liv i sus och dus och satt på kändisbrudar men säg att droger eller bostadslöshet tagit över, ja då kan man bli neger efter ett tag. Solbränna i kombination med skit och man ser färgad ut. Titta på alla romer.

Jag var helt övertygad om neger, baserat på bilden.

Mår du på riktigt bra? Jag är övertygat om att du lider av någon psykisk sjukdom. Din besatthet av svarta tyder starkt på det.

Det har redan kommit fram att brottslingen är en VIT SVENSK MAN. Låt det sjunka in.
Citera
2024-10-24, 13:48
Medlem
marytraders avatar
Men vad sjutton har hänt med hans ekonomi? Jag läste han fått nekade avdrag på sina husbyggen för 12 miljoner. Kan han fastnat i några dyra hus han investerat allt i som sedan inte blev sålda pga lågkonjunkturen och som sedan dragit iväg räntemässigt? Står och tickar skyhög ränta plus att han måste ut med de 12 miljonerna han inte fick dra av? De kanske han redan investerat i andra hus som nu står osålda?

Det kanske finns någon som har koll på läget? Men oavsett, satsa allt så brutalt så man inte har råd med mat sedan om det går söderut med ekonomin? Regel 1.A i risk management: stoppa undan en del av vinsten löpande så du klarar dig sedan när marknaden plötsligt viker. Hade han helt glömt det? Eller är han bara en stolle med noll koll?
Citera
2024-10-24, 13:58
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Mår du på riktigt bra? Jag är övertygat om att du lider av någon psykisk sjukdom. Din besatthet av svarta tyder starkt på det.

Det har redan kommit fram att brottslingen är en VIT SVENSK MAN. Låt det sjunka in.

Men det är ju det jag skriver! GM är en vit man, bara det att jag liksom flera var inne på negerspåret då den gryniga bilden tydde på det.
Citera
2024-10-24, 14:40
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Ja, men för den stora allmänheten är han nog okänd. Ex-man till både Lena PH och TV-ankaret Anna Herdenstam.
Alltså Lena PH har en jäkla förmåga att dra till sig psykopater, hon är ju jäkligt snygg (i mina ögon) så hon borde ju lätt hitta en vettig kille, nä Per Holknekt och sen denna stjärna har hon varit ihop med. Lika barn leka bäst, man blir ju orolig för hur hon är!?
Citera
2024-10-24, 15:38
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Alltså Lena PH har en jäkla förmåga att dra till sig psykopater, hon är ju jäkligt snygg (i mina ögon) så hon borde ju lätt hitta en vettig kille, nä Per Holknekt och sen denna stjärna har hon varit ihop med. Lika barn leka bäst, man blir ju orolig för hur hon är!?

Visst påminner GM en del om buksvågrarna Per Holknekt, Måns Herngren, Martin Björk?
Citera
2024-10-24, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaudJerker
Fup

https://delafil.se/bca60f6049fdf70b/...okoll_(23_.pdf
21 sidor papper för tjuveri värt 640 spänn. De kör cirkus för detta medan de själva stjäl barn, djur, hus och hem. Varför denne snubbe snattar i butik trots att han borde veta av att han kommer att bli släpad i smutsen på flashback är besynnerligt. Det handlar inte om vanlig mat utan om dyr så desperat kan han inte vara.

Nu vill jag se Anna Kinberg Batra åka dit för korruption.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in