Jag ska förklara hur situationen verkar gå till på Dumpen och kommer ta extremfall så även dom små webbrunkarna fattar.
Jag lägger ut en bild på Agneta Sjödin på ett forum och sen börjar jag fiska efter gubbar.
När jag lyckas kåta upp en gubbe så jag känner att han fastnar på kroken så börjar åldern krypa neråt, när jag väl känner att han är fast så påstår jag att min riktiga ålder är 14, det kommer ju inte gubben tro på för det visar verkligen inte bilden.
Hon bestämmer träff och hon är den drivande i hela processen, träffen ska ske ute på allmän plats och där möts han upp av knarkarna Patrik och Sara som undrar vad fan gubben håller på med.
Och sen påbörjas utpressningen, dom som inte har några pengar eller sitter hos kronofogden kastas upp på Dumpens hemsida direkt, dom som kan ta lån får den tiden på sig att fixa lånet annars hamnar dom på dumpen också.
Enkelt förklarat så även idioterna förstår hela upplägget!
När jag var i Dalarna en sommarvecka med min dotter så började ett gäng grabbar ragga på henne trots att jag var i närheten, skulle gissa på att grabbarnas ålder var mellan 18-20 eftersom alla körde bil. Hade jag hetat Patrik Sjöberg så hade jag ifrågasatt varför dom var pedofiler och lagt ut det på nätet, om dom inte hade betalade för sig förstås!
Min dotter var 12 år, hon är vid den här tiden lång, supervacker med långt hår och i puberteten långt före sina klasskompisar. Jag förstår att dom trodde hon var runt 17 år, hade jag sagt till grabbarna att hon är bara 12 år så hade dom aldrig trott på det.
Hade jag haft ett elakt syfte så hade jag tjänat många miljonerna på henne genom att sätta dit alla som var äldre än 15 år.
Om inte Patrik och Sara stoppas i domstol NU så kommer flera börja fiska!
Åklagaren/advokaten bör spåra vem som har satt in alla pengar och sen kräva skadestånd åt dessa individer i en gruppanmälan så inte varje enskild måste framträda eller så ska allt ske under sekretess eftersom allt är så omfattande.
Patrik, Sara och Skäggapan kommer garanterat få långa fängelsestraff, skulle gissa att alla 3 kan räkna med minst 6 års fängelse och skyldiga till ett fett stort skadestånd.