2024-10-24, 01:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpastej123
”Våga hålla i ett vapen” Du verkar ju lika smart som gilbert grape din iq befriade jordnöt,Man vet att den lilla horungen Bu*****n tryckt i sig ett och ett halvt apotek med blåbär innan,Han skulle aldrig våga göra något sådant utan. LLL🕊️❤️

Jag har ingen aning om vem denna människa är och därför frågade jag om varför han ville ha bort Linus och om han nu måste trycka i sig bär för att våga trycka av då undrar jag ännu mer varför han ens gjorde det och vem som fick han att göra det? Vill jag ha bort någon så vill jag vara klar i huvudet när jag gör det.
Citera
2024-10-24, 09:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Jag har ingen aning om vem denna människa är och därför frågade jag om varför han ville ha bort Linus och om han nu måste trycka i sig bär för att våga trycka av då undrar jag ännu mer varför han ens gjorde det och vem som fick han att göra det? Vill jag ha bort någon så vill jag vara klar i huvudet när jag gör det.
Han ville väll visa att han är ”cool” framför sina illaluktande och väldigt falska vänner i HA. Bus****n är inte ett skit bara en liten äcklig råtta.
Citera
2024-10-24, 10:23
Medlem
Citat:
Han ville väll visa att han är ”cool” framför sina illaluktande och väldigt falska vänner i HA. Bus****n är inte ett skit bara en liten äcklig råtta.

Om han nu är en sådan feg råtta hur kommer det sig att ingen hämnats ännu? Tänker kanske främst hans pappa?
Citera
2024-10-24, 10:31
Medlem
Citat:
”Våga hålla i ett vapen” Du verkar ju lika smart som gilbert grape din iq befriade jordnöt,Man vet att den lilla horungen Bu*****n tryckt i sig ett och ett halvt apotek med blåbär innan,Han skulle aldrig våga göra något sådant utan. LLL🕊️❤️

Exakt
Citera
2024-10-24, 10:32
Medlem
Citat:

100% rätt han har ju åkt på stryk efter detta flertalet gånger senast i Götene och tönten gjorde ingenting åt det
Citera
2024-10-24, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Om han nu är en sådan feg råtta hur kommer det sig att ingen hämnats ännu? Tänker kanske främst hans pappa?

Han har ju åkt på stryk flertalet ggr efter detta senast i Götene när han var med sina så kallade tuffa kompisar och dom fick riktigt med stryk så JO han är en enda stor tönt
Citera
2024-10-24, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Route-66
100% rätt han har ju åkt på stryk efter detta flertalet gånger senast i Götene och tönten gjorde ingenting åt det
Har inte sett honom på stan något heller, Han är nog jävligt rädd helt ärligt,tror inte det kommer dröja så jättelänge tills han börjar snacka!😂👀💩
Citera
2024-10-24, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Route-66
Han har ju åkt på stryk flertalet ggr efter detta senast i Götene när han var med sina så kallade tuffa kompisar och dom fick riktigt med stryk så JO han är en enda stor tönt

Okej, men han är ännu i livet? Fattar att hans pappa har bidragit till att dra igång Commanches som en följd av det inträffade och därmed gjort hans son till en martyr.

Men borde inte hans pappa hämnas på ett litet annat sätt än att ge honom "riktigt med stryk"?
Senast redigerad av Grannendarborta 2024-10-24 kl. 11:38.
Citera
2024-10-24, 11:58
Avslutad
Citat:
Ingen har hämnats ännu? Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge👍🏻
Citera
2024-10-24, 12:29
Avslutad
Citat:

Man plockar ju inte den som sitter på informationen om anstiftaren/ anstiftarna, det vore ju väldigt dumt för då försvinner ju sanningen med honom och alla andra inblandande glöms bort.
Citera
2024-10-24, 12:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Man plockar ju inte den som sitter på informationen om anstiftaren/ anstiftarna, det vore ju väldigt dumt för då försvinner ju sanningen med honom och alla andra inblandande glöms bort.
Helt sant,fast snart så kommer den inavlade jävla bus****n att börja prata förhoppningsvis,Tror det är det bästa han kan göra i denna situation. LLL🕊️❤️
Citera
2024-10-24, 13:49
Medlem
Citat:

Ingen som reflektera att "pappan" va sen till mötet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in