2023-07-28, 17:06
Medlem
cateatdogs avatar
Idag var det 100-tals ha-medlemmar i tidaholm på begravning. Var på genomfart i stan och dom blockade hela jävla gatan. Överdriver inte när jag säger 300+ personer

Vem begravdes?
Måste varit någon som är högre i hierarkin?

Edit. Någon Kaj som var president i Norrköping sas det här nu. Han hade kört in i en lastbil.
Senast redigerad av cateatdog 2023-07-28 kl. 17:13.
Citera
2023-07-28, 17:39
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Idag var det 100-tals ha-medlemmar i tidaholm på begravning. Var på genomfart i stan och dom blockade hela jävla gatan. Överdriver inte när jag säger 300+ personer

Vem begravdes?
Måste varit någon som är högre i hierarkin?

Edit. Någon Kaj som var president i Norrköping sas det här nu. Han hade kört in i en lastbil.

Kid som omkom i olyckan med lastbilen.
Citera
2023-07-28, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Hur var det nu
Var huset till salu eller inte

Svar nej! Samma ägare sedan minst 10 år. Endast bytt adress.
Citera
2023-07-28, 22:18
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Kid som omkom i olyckan med lastbilen.

Ok?
Lever chauffören?
...vilken jävla otur att råka dra ut lastbilen och orsaka döden för en HA-President.

Tänker att chauffören gjort en insatts för samhället och rent emotionellt att det är lättare att bära med aig än att man tagit livet av en god samhällsmedborgare. Men kanske inte blir några konsekvenser. Dom kanske har något vett...
Citera
2023-07-29, 01:29
Medlem
För det första så va han inte president i ha.
För det andra behöver man inte va en idiot för att man tillhör en mc klubb. Killen du nu skriver om va en av dom mest omtänksamma och snälla människor man kan hitta. Den mängden folk som va på begravningen är inte konstigt. Han va väldigt omtyckt och hade många vänner och familj som tog ett sista farväl.
Citera
2023-07-29, 01:30
Medlem
Citat:
Ok?
Lever chauffören?
...vilken jävla otur att råka dra ut lastbilen och orsaka döden för en HA-President.

Tänker att chauffören gjort en insatts för samhället och rent emotionellt att det är lättare att bära med aig än att man tagit livet av en god samhällsmedborgare. Men kanske inte blir några konsekvenser. Dom kanske har något vett...
För det första så va han inte president i ha.
För det andra behöver man inte va en idiot för att man tillhör en mc klubb. Killen du nu skriver om va en av dom mest omtänksamma och snälla människor man kan hitta. Den mängden folk som va på begravningen är inte konstigt. Han va väldigt omtyckt och hade många vänner och familj som tog ett sista farväl.
Citera
2023-07-29, 03:33
Medlem
Citat:
Ok?
Lever chauffören?

Total fukking retard! Varför ens uttala dig när du inte vet nåt o svammlar bullshit din lilla internetråtta?! 🤬🤬🤬
Citera
2023-07-29, 14:10
Medlem
Oavsett vad man tycker om västfolk så finns inget gott när någon omkommer. De har också familj och vänner. Ett liv är ett liv. Att raljera över det är bara retardedet.
Citera
2023-07-29, 15:02
Medlem
UT64s avatar
Det skrivs om hundratals medlemmar som deltog i en begravning i i Tidaholm härom dagen, men då får man ha klart för sig att det var medlemmar från olika mc-klubbar från hela landet. Inte hundratals HA.
Citera
2023-07-30, 13:03
Medlem
Stig-connys avatar
Ang begravningen av K*d D*rolf i Tidaholm
Kyrkan tar 280 personer och var överfull.
Mestadels hojfolk från hela norden även Hollad
Tyskland mm flesta visste knappt vem K*d var.
Och man blir inte president el Vice President i Red Devils ett red n white crew närmast HA om man är en gosig och mysig kille.
"Han var snällaste killen" ja mot de han gillade , han var ingen gosig kille mot de som inte gillade han eller folk som var emot kulturen.
Och många på begravning var ditkallade flr att hedra en högt uppsatt kille i mcvärlden. Var väl 50tal som kä de han och verkligen ville gå till begravningen.
Citera
2023-07-30, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Jag tycker denna tråd är intressant att följa
Men ni verkar inte riktigt kloka
Hur orkar ni
Hur stjäl man för 6 miljoner utan att åka dit?
Sen detta med huset som är sålt som inte är sålt hur är det egentligen?
Om man upprepar en lögn tillräckligt många ggr så blir det ju sanning
En av mina bästa vänner är ha medlem
Betyder det då att jag är ett hangaround eller är jag bara vän?

Hur fan skulle du vara hangaround då du endast är vän 😂🤣😂
Citera
2023-07-30, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemVetInteVad
Hur fan skulle du vara hangaround då du endast är vän 😂🤣😂
Ja jag måste ju fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto