2024-10-24, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Jag ramlade ärligt baklänges när jag första gången läste om att hotellet var övervakat med 50 st kameror.

Men väldigt tacksamt för polisen givetvis och i det här fallet när det blir ord mot ord är videoövervakningen guld värd.

Troligtvis fanns minst 1 av de 50 i den svit som Mbappé förfogande över. Blir lätt som en plätt för åklagaren att få fram sanningen.
Citera
2024-10-24, 12:28
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Hur kunde Mbappe vara med och spela fotboll i Champions League i tisdags? Varför sitter han inte häktad??
Citera
2024-10-24, 12:36
Medlem
heriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
DVaet ovan är ingen bevisning, han har redan medgivit att de haft sex.
Vad säger lagen om tjejen ger samtycke till sex men mannen vill gå vidare och vill ha analsex som hon inte ger samtycke till men han försöker ända ?
Citera
2024-10-24, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Hur kunde Mbappe vara med och spela fotboll i Champions League i tisdags? Varför sitter han inte häktad??

Vad har han gjort som skulle ha föranlett häktning?
Citera
2024-10-24, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp

För att det inte finns sannolika skäl att han begått brott. Det enda som finns är ett påstående.
Citera
2024-10-24, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herik
Vad säger lagen om tjejen ger samtycke till sex men mannen vill gå vidare och vill ha analsex som hon inte ger samtycke till men han försöker ända ?

Lagen säger att åklagaren behöver bevisa påståendet.
Citera
2024-10-24, 13:00
Medlem
Ankdammsmans avatar
Ska bli mycket intressant att ser hur det här fallet utvecklas. Hur lång tid har åklagaren på sig?
Citera
2024-10-24, 13:39
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamedon
Media är bara så sjuk! Tror ni på fullaste allvar, att en av världens bästa spelare ska utsätta sig för en sådan situation? Att han, av någon, ska våldta en svensk hora? Som kostar 2-3000 kr! Detta för att han ska förlora flera miljarder kronor? Tänk för fan! Han lär förlora alla sponsoravtal, Real Madrid avtal, allt fan... Och detta för en svensk hora som kostar 3000 kr? hahahaha...
Nej ni, horan som sålt sig vill ha pengar från honom och inget annat...Wannabe fame...

Varför påstår du att hon är prostituerad? Och helt löjligt resonemang i linjen att folk är kriminella för att de är fattiga, "bygg fritidsgårdar-argumentet". 1) Rika är kriminella, trots att de har mycket vill de ha mer. När de själ så stjäl de mycket mer än fattiga själ. 2) Självkontroll, förmåga att hantera droger/alkohol, empati, konsekvenstänk. Inget av det förbättras av att man har mer att förlora. Människor är människor.

Hans beteende förklaras av dig själv. Du hatar också svenska kvinnor för att du inte kan få dem. Då är de horor fast det är tvärt om. Ännu mer frustrerande för en franskafrikan som inser att han inte kan få vem han vill trots alla pengar och kändisskap. Då våldtas det med extra våld och förnedring för att kompensera den dåliga självbilden. Alla dessa pengar men kan inte köpa sig respekt av kultiverade människor. Då kommer ilskan, vit Rasisthora! Sedan kommer våldet. Övervåldet.
Citera
2024-10-24, 13:41
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Det är få härinne som tror något annat. Korkat av honom dock att försätta sig i denna situation. Men som sagt, han är fortfarande "ung och dum".

Om han är skyldig kan han bli gammal och dum i fängelse. Dum kommer han nog förbli hur som helst.
Citera
2024-10-24, 13:43
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Troligtvis fanns minst 1 av de 50 i den svit som Mbappé förfogande över. Blir lätt som en plätt för åklagaren att få fram sanningen.

Jag tror inte de får ha kameror inne i rummen. Det är i korridorer och alla offentliga utrymmen.
Citera
2024-10-24, 13:50
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
Ska bli mycket intressant att ser hur det här fallet utvecklas. Hur lång tid har åklagaren på sig?

MGM är ju inte häktad så jag tror inte det är någon direkt tidsgräns?
Citera
2024-10-24, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Om han är skyldig kan han bli gammal och dum i fängelse. Dum kommer han nog förbli hur som helst.

Du, ska tjejer jag ångar jag haft sex med också hamna i fängelse tycker du?
Det finns rätt många jag ångrat dagen efter kan jag tala om ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in