2024-10-23, 22:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Jag menade generellt. Du är ju väldigt kritisk till vad som ska stå där. Så du och Jocke kan väl ha en grabbkväll och gå igenom papprena?
Jag är väldigt kritisk eftersom jag tycker Jocke lurar sina följare genom att säga att han ska läsa sina soc papper, och sen blanda in saker som inte står i soc papperna mitt i, så att hans följare tror det han säger faktiskt står i papperna.
Av det jag räknade upp tidigare verkar ju inte du heller tro att det jag nämnde står i papperna, trots att Jocke nämnt just dem sakerna medans han läser sina soc papper.
Citera
2024-10-23, 22:41
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Onödigt? Nej totalt vidrigt!
Chrippa har rasistiska åsikter, det vet vi, man kan inte tvinga någon att inte ha rasistiska åsikter. Dock kan dem hålla tyst och hålla sina åsikter för sig själva.
Citera
2024-10-23, 23:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Sluta dra förhastade slutsatser om mig och kör en grabbkväll med Jocke och papprena istället. Papprena bor ju i ditt huvud.
Varför måste jag träffa jocke? Har jag fel och han vill bevisa det kan han ju skicka bild på dem sidor där det står det jag påstår inte står i hans soc papper. Min DM är öppen. Och jag sprider inte saker vidare, så det som skickas i PM till mig som man vill ska stanna privat, det stannar privat.
Citera
2024-10-23, 23:34
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Varför måste jag träffa jocke? Har jag fel och han vill bevisa det kan han ju skicka bild på dem sidor där det står det jag påstår inte står i hans soc papper. Min DM är öppen. Och jag sprider inte saker vidare, så det som skickas i PM till mig som man vill ska stanna privat, det stannar privat.

För papprena bor i ditt huvud.

Jocke har väl inget ansvar att bevisa nåt för dig. Det handlar inte om vad Jocke vill utan vad du vill.
Citera
2024-10-23, 23:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
För papprena bor i ditt huvud.

Jocke har väl inget ansvar att bevisa nåt för dig. Det handlar inte om vad Jocke vill utan vad du vill.
Vad då vad jag vill?
Det är ju du som vill att jag ska se papperna. Det är ju du som vill att jag ska träffa jocke och vi tillsammans ska kolla i hans papper. Det är inget som jag tog upp, det är något du började prata om eftersom du blev upprörd när jag sa att allt jocke säger när han läser sina soc papper inte står i papperna.
Citera
2024-10-23, 23:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du har ju pratat om de papporena massor 😄😄
Jag har ifrågasatt sanningshalten i det Jocke påstår står i papperna. Speciellt efter chrippa kom ut och läste saker som Jocke verkar ha undanhållit. Och Jockes reaktion på det chrippa gjorde tyder på att det finns mer saker som har undanhållit, och en stark rädsla att sanningen ska komma fram.

Att jag skulle se Jockes soc papper kom dock ifrån dig, inte ifrån mig.
Jocke och hans papper bor inte i mitt huvud. Dock vet jag att jag bor i ditt huvud.
Citera
2024-10-23, 23:49
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Jag har ifrågasatt sanningshalten i det Jocke påstår står i papperna.

Så varför inte en grabbkväll med papprena?
Citera
2024-10-24, 00:04
Medlem
Pinto87s avatar
Jockes bror Christofer har nu några månader haft en video uppe där Jocke är psykopat. Vilket universitet tog Christofer sin examen ifrån som psykiatriker? Har Jocke gått i terapi hos Christofer? Eller sätter brodern som inte skulle klara av lågstadiet personlighetsstörningar hej vilt bara?
Citera
2024-10-24, 00:15
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Jag har ifrågasatt sanningshalten i det Jocke påstår står i papperna. Speciellt efter chrippa kom ut och läste saker som Jocke verkar ha undanhållit. Och Jockes reaktion på det chrippa gjorde tyder på att det finns mer saker som har undanhållit, och en stark rädsla att sanningen ska komma fram.

Att jag skulle se Jockes soc papper kom dock ifrån dig, inte ifrån mig.
Jocke och hans papper bor inte i mitt huvud. Dock vet jag att jag bor i ditt huvud.

Jag håller med.
Jocke var farlig redan som barn.
Han slog ju allt och alla då.

Idag försöker han bara få hans pensionär-mor mördad genom att förtala henne.
Även hans bror Chrippa ska få skit.

Men bra att han har slutat slåss iaf.
Nu bussar han sin parasociala arme på sina fiender istället.

Felet hans mor begick var väl att babbla om att han nog är satans son, som föddes utan förmågan att känna.
Får en psykopat höra sånt så blir hen definitivt värre och vill motbevisa det genom att låtsas vara ledsen över sin barndom. Han kan inte känna sorg så det är inget annat än skådespel.

Jocke vill bevisa att han känner känslor fast egentligen så visar han bara att han som psykopat kan få med sig en arme av korkade ungar på diverse drev mot alla som han låtsas har sårat hans ickeexisterande känslor.
Citera
2024-10-24, 00:19
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Jockes bror Christofer har nu några månader haft en video uppe där Jocke är psykopat. Vilket universitet tog Christofer sin examen ifrån som psykiatriker? Har Jocke gått i terapi hos Christofer? Eller sätter brodern som inte skulle klara av lågstadiet personlighetsstörningar hej vilt bara?

Psykopater kan INTE vårdas och bli bättre genom psykologi.
Dom blir bara värre av det.

Se bara på hans mor som försökte hjälpa han. Hur gick det tycker du?
Citera
2024-10-24, 00:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Du är ju liksom ingen här.

Du vet inget, du skriver mycket.

Varför är Jocke nån du måste tänka på 24/7?

Jag hade nog också frontat dig.

Du lever lite på nåt skit just nu.

Rada upp det viktigtaste sanna du sagt hittills!
Jag är bara en användare, precis som alla andra.

Dock verkar vissa användare och människor lägga väldigt mycket vikt i vad jag säger och vad jag tycker.

Min åsikt att jag inte tror allt Jocke säger när han läser ifrån papperen faktiskt står i papperen. Att jag har den åsikten, att jag ens tror det, att jag ens tänker det, varför rör det upp så mycket känslor och engagemang hos vissa användare?
Speciellt om jag bara är "Du är ju liksom ingen här."?

Jag säger min åsikt och vissa användare blir galna.
Varför är vad jag tycker så viktigt och relevant?
Citera
2024-10-24, 00:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det krävs terapi för att sätta att nån är psykopat!
Vad krävs det för att säga att någon är bipolär? Att säga att någon har en if?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in