Citat:
Ursprungligen postat av
grelin1999
Homosar försvarar alltid varandra. När faktum är att sex med 14-15-åringar är helt normalt i homovärlden.
Den som läser chatloggen kan inte komma till annan slutsats än att mannen vill ha sex. Att han skulle vara grävande reporter är ju bara fånigt. Vad skulle hans syfte vara? Han jobbar väl inte ens som grävande reporter.
Jag vet inte om du trollar eller vad du håller på med. Några av de mest kända trollen skriver precis sådana här totala substanslösa saker , så sannolikheten är stor du bara trollar.
Men vad gäller Impulskollen kan jag inte släppa känslan av att nåt är konstigt. Jag tror inte dessa män hittar på när de skriver de betalar 100k till Impulskollen, och rimligen gör de det i tron de kan köpa sig fria från publicering.
Men den springande punkten som inte besvarats än är huruvida de lyckats. Enligt Sara kan man inte köpa sig fri, men vi har inte fått svar på om männen undkommit publicering. Kanske konstigt att Ashberg inte undersökt det, eller ens frågat.
Nåt skumt är det med Impulskollen, det borde väl även Sara och Patrik inse.
Patrik har en bakgrund med kill your local pedophile och pedophile hunting sweden.
Med dumpen och Sara har det städats lite, men samarbetet med impulskollen har alltid varit tydligt. Patrik är snabbt framme med visitkortet ”kontakta dom!”
Såklart finns det ekonomiska incitament bakom detta. Patrik och Sara må göra en del gott med detta arbete, men det blir High Chaparral på det här viset. Det kan inte fortgå.
Att konstant hävda att detta görs för att lagändringar ska ske håller inte i längden.
Ja lagändringar Måste ske. Och förhoppningsvis har dumpen bidragit till att det är på agendan.
Men vi kan inte ha cowboys som springer runt och leker poliser som dessutom friar dom som har tillräckligt med deg i fickan.
Ja ni förstår ju själva hur det ser ut.