2024-10-23, 22:38
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det där kopplar Dumpen direkt till Impulskollen. Ytterst försvårande omständighet för dem.

Nej, Sara sa i intervjun med ETC att de ibland redan efter konfrontation med gädda meddelar impulskollen för att förbereda.
Impulskollen verkar extremt skumma men dumpen är ett annat företag och kan ju bara sluta erbjuda asen hjälp och jobba på som vanligt. Den enda anledningen enl Sara att de hänvisar till impulskollen är att de lyckats hålla gäddorna vid liv. Är väl fan inte dumpen som ska vårda pedofiler för deras sjuka beteende?

Dumpens fd fiskare Sanna som skriver bok med en pedofil nu är knappast en högoddsare till att löpande ha läckt info till impulskollen efter hennes del i ETC reportaget. Hon har lätt kunna läcka gäddor som var lämpliga för lite utpressning innan hon lämnade dumpen. Hon har ju redan bevisligen brutit sitt NDA och kontaktat gäddor efter hon lämnat dumpen och genom sitt beteende ser man att det är pengar hon är ute efter
Citera
2024-10-23, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Nej, Aschberg säger i Efter Fem https://www.youtube.com/watch?v=wxMN9vQNXcI att dom kan visa på att Dumpen är beroende av intäkterna från Impulskollen. Sedan, ska "trollarmen" som Impulsen säger sig ha antas avlönas av Impulskollen?

Hur mycket "svarta"/fysiska pengar tror du det kan tänkas finnas i utpressarbranchen?

Aschberg har ljugit hela sitt liv och du väljer att tro honom.

Jag tror inte det finns då mycket pengar att hämta genom att utpressa fattiga pedofiler. Det är liksom gärdsgårdserien du pratar om. I den riktiga utpressarbranschen så är det makt och kontroll man vill åt. Tror du utpressarproffsen Epstein och P Diddy pressade sina offer på pengar? Nej dom ville ha makt och kontroll. Förmodligen så existerar det Epsteins i Sverige också. Kapten Klänning var ju med i ett nätverk av män med makt som våldtog unga flickor. Varför grävde inte Aftonbladet och Aschberg i den historien för?
Citera
2024-10-23, 23:01
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyGammmmal
Dumpens fd fiskare Sanna som skriver bok med en pedofil nu är knappast en högoddsare till att löpande ha läckt info till impulskollen efter hennes del i ETC reportaget. Hon har lätt kunna läcka gäddor som var lämpliga för lite utpressning innan hon lämnade dumpen. Hon har ju redan bevisligen brutit sitt NDA och kontaktat gäddor efter hon lämnat dumpen och genom sitt beteende ser man att det är pengar hon är ute efter

Kul att du inte nämner hennes riktiga namn, vet du verkligen vem hon är? På hennes beteende att hjälpa män som hon misstänker utpressas är för mig inte det minsta klandervärt. Det är för mig ett fullständigt självklart beteende för mig som svensk och jag tror inte det finns en enda människa oavsett ursprung eller nationalitet som skulle kalla henne klandervärd, bara en liten, liten klick "sektmedlemmar" som bör få hjälp med avprogramering.

Ni tänker inte på att det högst troligt kommer dyka upp saker i skandalen snart som kommer framställa dumpens fotfolk som "sektmedlemmar".

Som sagt är det en skandal vi bevittnar... Det som hänt och som kommer presenteras löpande är bara värre och värre....
Citera
2024-10-23, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyGammmmal
Nej, Sara sa i intervjun med ETC att de ibland redan efter konfrontation med gädda meddelar impulskollen för att förbereda.
Impulskollen verkar extremt skumma men dumpen är ett annat företag och kan ju bara sluta erbjuda asen hjälp och jobba på som vanligt. Den enda anledningen enl Sara att de hänvisar till impulskollen är att de lyckats hålla gäddorna vid liv. Är väl fan inte dumpen som ska vårda pedofiler för deras sjuka beteende?

Så volontärer behöver NDA på dumpen. Varför då tro. Det är ju inte så det finns några affärshemligheter att tala om.
Impulskollen är en ren bluff för snabba pengar. Att Sara inte bemödade sig med att kolla upp ”vårdaktören” innan hon började kränga deras ”produkter” friar henne inte från ansvar.
Citera
2024-10-23, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Aschberg har ljugit hela sitt liv och du väljer att tro honom.

Jag tror inte det finns då mycket pengar att hämta genom att utpressa fattiga pedofiler. Det är liksom gärdsgårdserien du pratar om. I den riktiga utpressarbranschen så är det makt och kontroll man vill åt. Tror du utpressarproffsen Epstein och P Diddy pressade sina offer på pengar? Nej dom ville ha makt och kontroll. Förmodligen så existerar det Epsteins i Sverige också. Kapten Klänning var ju med i ett nätverk av män med makt som våldtog unga flickor. Varför grävde inte Aftonbladet och Aschberg i den historien för?
Exakt. Därför är det de fattiga som blir uthängda.
Citera
2024-10-23, 23:09
Medlem
Hela landet har blivit konspirationsteoretiker. Nu är Thomas Bodström pedofil och Aschberg med, dom skyddar nåt pedofilnätverk eller kompisar som är pedofiler. Det är därför dom gör detta. Och Aftonbladet ägs av judar. Och dom är ju pedofiler allihop. Det bara måste vara så det ligger till, det finns ingen annan förklaring!

Läser man i dumpens facebook-grupp så är det ungefär så tankegångarna går.

Jag blir mörkrädd på riktigt
Citera
2024-10-23, 23:15
Medlem
Helt otroligt att Patrik Sjöberg gör detta har alltid undrat hur de fick pengar till hela deras program men nu börjar det komma fram hoppas de få sitta av en längre period i fängelset och att dumpen läggs ner åt riktiga myndigheterna och efter polisen och rättsväsendet det är de som ska göra detta jobb och inte de här bedragare och Kriminella hoppas att polisen verkligen tar itu med detta problem och att de verkligen sätter dit de ansvariga och de som har betalat de ska få tillbaks sina pengar pengar och ska ställa inför rätta för det de har gjort det är bara rätt eller åtminstone de ska få vård
Citera
2024-10-23, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Homosar försvarar alltid varandra. När faktum är att sex med 14-15-åringar är helt normalt i homovärlden.
Den som läser chatloggen kan inte komma till annan slutsats än att mannen vill ha sex. Att han skulle vara grävande reporter är ju bara fånigt. Vad skulle hans syfte vara? Han jobbar väl inte ens som grävande reporter.

Jag vet inte om du trollar eller vad du håller på med. Några av de mest kända trollen skriver precis sådana här totala substanslösa saker , så sannolikheten är stor du bara trollar.

Men vad gäller Impulskollen kan jag inte släppa känslan av att nåt är konstigt. Jag tror inte dessa män hittar på när de skriver de betalar 100k till Impulskollen, och rimligen gör de det i tron de kan köpa sig fria från publicering.
Men den springande punkten som inte besvarats än är huruvida de lyckats. Enligt Sara kan man inte köpa sig fri, men vi har inte fått svar på om männen undkommit publicering. Kanske konstigt att Ashberg inte undersökt det, eller ens frågat.
Nåt skumt är det med Impulskollen, det borde väl även Sara och Patrik inse.

Patrik har en bakgrund med kill your local pedophile och pedophile hunting sweden.
Med dumpen och Sara har det städats lite, men samarbetet med impulskollen har alltid varit tydligt. Patrik är snabbt framme med visitkortet ”kontakta dom!”
Såklart finns det ekonomiska incitament bakom detta. Patrik och Sara må göra en del gott med detta arbete, men det blir High Chaparral på det här viset. Det kan inte fortgå.
Att konstant hävda att detta görs för att lagändringar ska ske håller inte i längden.
Ja lagändringar Måste ske. Och förhoppningsvis har dumpen bidragit till att det är på agendan.
Men vi kan inte ha cowboys som springer runt och leker poliser som dessutom friar dom som har tillräckligt med deg i fickan.
Ja ni förstår ju själva hur det ser ut.
Citera
2024-10-23, 23:28
Medlem
Låt oss spekulera i att det finns 5 eller 10 pedofiler som genom pengar undkommit en uthängning för att impulskollen rådgett dom.
Sara hävdar att dom väntar på att dessa inväntas bli icke-suicida.
Det enda dumpen kan göra nu är att publicera samtliga av dessa omgående för att visa att dom har rent mjöl i påsen.
Om Bodström får tag i en enda gubbe som blivit konfronterad men inte uthängd så kan dumpen hälsa hem.
Citera
2024-10-23, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund

Som sagt är det en skandal vi bevittnar... Det som hänt och som kommer presenteras löpande är bara värre och värre....

Hur vet du att det bara kommer bli värre och värre för Dumpen? Är det en förhoppning eller har du kontakter som talat om det för dig?
Citera
2024-10-23, 23:34
Medlem
Blir mörkrädd för Aftonbladet. Såklart verkar det finnas tveksamheter med Impulskollen, är ju rätt tydligt. Men att någon köpt ut sig tror jag inte det minsta på.

Men det kan väl inte Dumpen stå till svars för? Precis på samma sätt som Aschberg skulle stå till svars för all spelreklam på Aftonbladets hemsida? Och dess konsekvenser? Alla självmord som har med det att göra? Han vet väl vad allt kostar? Precis på samma sätt han pressar Sara.

Hade respekt för honom. Men den är helt borta. Den mest patetiska intervju jag hört.
Citera
2024-10-23, 23:37
Medlem
Men om jag tolkar många rätt här så ska han stå till svars för det med? Dvs sponsorer som betalar hans lön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in