2024-10-23, 22:08
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Källan är Jakob Berg, han la upp det på en story efter han hade fått ta del av alla papper.
När chrippa läste upp saker han inte skulle så gjorde Jacke en video där han säger att han är besviken.
Och om man pratar med Jacke själv så förstår man mer hur han känner.
Fråga honom vetja.

Det finns några användare här som skulle skydda Christofer om han sköt ihjäl 20 barn imorgon och de kommer försvara honom när domaren slår klubban i bordet och säger 5 år på Kumla.

För allt är Jockes fel enligt de.
Citera
2024-10-23, 22:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Källan är Jakob Berg, han la upp det på en story efter han hade fått ta del av alla papper.
När chrippa läste upp saker han inte skulle så gjorde Jacke en video där han säger att han är besviken.
Och om man pratar med Jacke själv så förstår man mer hur han känner.
Fråga honom vetja.
Länka.
Eller så är det bara trådskvaller och ditt eget önsketänkande.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Konstigt då att hon gjorde det.

Christoffers???
Nyheter24 tog in hennes genmäle -- vilket fick Joakim att gå i taket för han ansåg inte hade hon hade rätt att yttra sig.

Citat:
Nån hänvisning till det? Sade Jocke att hon inte fick prata med Nyheter24 specifikt?

Varför bjöds hon in till podd och dokumuntär om hon ska tystas? Märkligt ändå.
Nej, det gällde överallt - hon fick inte yttra sig.

Podd och dokumentär är där han kan kontrollera vad som får sägas och inte - samt där han kan attackera henne ännu mer..
Det är format han styr och alltså ingen möjlighet för henne att yttra sig.
Senast redigerad av micro113 2024-10-23 kl. 22:12.
Citera
2024-10-23, 22:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Precis som Jocke inte blivit dömd för förtal. Jocke är faktisk icke dömd. Chrippa är en återfallsförbrytare.
Vem har sagt att Jocke blivit dömd för förtal?
Citera
2024-10-23, 22:11
Medlem
Citat:
Annika fick även uttrycka sig mycket hos nyheter24 och har sin sons kanal så att Annika tystas är skitsnack.

Ja det är skitsnack hon hade kunnat, men hon vet att mycket av det som står i alla papper och de Jocke kommer ihåg är sant.

Som i samtalet med Jocke när hon hävdar att hon var med Jocke på sjukhuset när han försökte ta självmord ”men lilla gubben jag var ju där med dig, jag ska berätta allt för dig om den där knäppa läkaren”
Men läkaren har inte sett någon mamma eller släkt närvara enligt journaler snarare tvärtom.
De samtalet kommer väl i dokumentären.
Citera
2024-10-23, 22:12
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vem har sagt att Jocke blivit dömd för förtal?

Men lägg ner. Ni säger Jocke förtalar. Han är inte dömd.
Citera
2024-10-23, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Länka.
Eller så är det bara trådskvaller och ditt eget önsketänkande.

Nyheter24 tog in hennes genmäle -- vilket fick Joakim att gå i taket för han ansåg inte hade hon hade rätt att yttra sig.

Nej, det gällde överallt - hon fick inte yttra sig.

Men hallå gå in på Jakob berg på youtube han har inte så många videos att välja på som handlar om detta.
Citera
2024-10-23, 22:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men hallå gå in på Jakob berg på youtube han har inte så många videos att välja på som handlar om detta.
Nej, snackar du inte dynga så länka.
Kan du inte länka så lägger jag i samma hög som resten av dina fantasier, tolkningar och spekulationer.
Citera
2024-10-23, 22:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Nej det stämmer han är inte dömd än.. men han är stämd.
Jo, men du fick det som att låta som om att chrippa var stämd betyde någonting.
Att Jocke har stämt chrippa är totalt ointressant och orelevant. Det enda som betyder något är om det blir en dom och vad domen blir.

Vet du om någon av Jockes anmälningar mot chrippa har lett till någon utredning? Och vilket brott det gäller i sånt fall?
Citera
2024-10-23, 22:18
Medlem
Citat:
Det finns några användare här som skulle skydda Christofer om han sköt ihjäl 20 barn imorgon och de kommer försvara honom när domaren slår klubban i bordet och säger 5 år på Kumla.

För allt är Jockes fel enligt de.

Det kommer visa sig hur dom reagerar på vad som kommer, när luftslottet exploderar många lögner kommer fram, sen får vi väl se hur 23 tex reagerar på ordvalen han använder.
Eller vad folk anser om honom när dom får veta vad han sagt om flera barn.
Undra vad Julia har för sig 🤔
Citera
2024-10-23, 22:20
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Haha vafan du bor ju i dom här trådarna, klart du ska in och kolla. Var inte så grinig.

Edit: Nu följer jag inte den här soppan kollade lite när det blåste som värst och chrippert satt arresterad men av det jag sett så tycker jag att Jacke är den mest mogna mannen med fötterna på jorden, dom andra clownerna är riktiga retards och beter sig i mångt och mycket som dampiga småbarn typ dom där mellanstadiecepeungarna som fick gå i mongoklass.

Skrämmande att vuxna människor i typ 30-årsåldern håller på såhär.
Håller helt med dig gällande Jacke.
Av dem 3 bröderna verkar han vara den enda med fötterna på jorden och vettig.
Citera
2024-10-23, 22:22
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ja det är skitsnack hon hade kunnat, men hon vet att mycket av det som står i alla papper och de Jocke kommer ihåg är sant.

Som i samtalet med Jocke när hon hävdar att hon var med Jocke på sjukhuset när han försökte ta självmord ”men lilla gubben jag var ju där med dig, jag ska berätta allt för dig om den där knäppa läkaren”
Men läkaren har inte sett någon mamma eller släkt närvara enligt journaler snarare tvärtom.
De samtalet kommer väl i dokumentären.
Vart kan jag höra samtalet där mamma säger det du påstår?
Citera
2024-10-23, 22:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Men lägg ner. Ni säger Jocke förtalar. Han är inte dömd.
Så chrippa begår inte skattefusk/eko brott just nu eftersom han är inte dömd?
Man begår brott innan man döms vet du.
Och förtal är i många fall svårt att få till åtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in