2024-10-23, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Skilj på stämd och åtalad.
Du kan stämma vem du vill för vad som helst när som helst.

Och hur exakt mår Chrippa över detta just nu när han inser hur mycket skit det finns emot honom?
Han försöker vända och vrida på att det finns en massa anmälningar mot Jocke hit och dit men Chrippa är så jäkla rädd för myndigheter så han vill ha så lite som möjligt att göra med polisen.
Det kommer komma fram så mycket som han har sagt som inte är sant, han har verkligen satt sig i skiten på alla sätt och vis.
Tur att det finns dom som varit väldigt öppna med polisen ang hans pengar.
Det är inte Jocke som kommer se dum ut i slutet av detta.

Men bra att cluee gick ut med vad Chrippa säger om mörkhyade barn inför sitt egna barn. Kanske inte slår jättebra hos någon som rapparen 23 😚
Citera
2024-10-23, 19:40
Medlem
Citat:
Blev han? Var kan jag se det?

Har nämnts flera ggr i denna tråd, Jacke pratade om det på storys.
Sen finns det ju dom som faktiskt känner Jacke och pratat med honom.
Citera
2024-10-23, 19:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Och hur exakt mår Chrippa över detta just nu när han inser hur mycket skit det finns emot honom?
Han försöker vända och vrida på att det finns en massa anmälningar mot Jocke hit och dit men Chrippa är så jäkla rädd för myndigheter så han vill ha så lite som möjligt att göra med polisen.
Det kommer komma fram så mycket som han har sagt som inte är sant, han har verkligen satt sig i skiten på alla sätt och vis.
Tur att det finns dom som varit väldigt öppna med polisen ang hans pengar.
Det är inte Jocke som kommer se dum ut i slutet av detta.

Men bra att cluee gick ut med vad Chrippa säger om mörkhyade barn inför sitt egna barn. Kanske inte slår jättebra hos någon som rapparen 23 😚
Om du vill veta hur Chrippa mår så får du vända dig till honom och fråga.

Det är väl tvärtom när det gäller anmälningar - det påstås finnas många mot Chrippa, men hittills har man sett belägg för EN - och den är nedlagd.

Citat:
Har nämnts flera ggr i denna tråd, Jacke pratade om det på storys.
Sen finns det ju dom som faktiskt känner Jacke och pratat med honom.
Ja, det ljugs och fantiseras i parti och minut av er i denna tråd.
Jag frågade VAR jag kan se Jacke ge uttryck för det du påstod.

Han har inte gjort det i någon story som jag sett.
Citera
2024-10-23, 19:58
Medlem
Citat:
Om du vill veta hur Chrippa mår så får du vända dig till honom och fråga.

Det är väl tvärtom när det gäller anmälningar - det påstås finnas många mot Chrippa, men hittills har man sett belägg för EN - och den är nedlagd.

Ja, det ljugs och fantiseras i parti och minut av er i denna tråd.
Jag frågade VAR jag kan se Jacke ge uttryck för det du påstod.

Han har inte gjort det i någon story som jag sett.

Tänkte mest eftersom du verkar veta så mycket om honom så det skulle vara intressant och veta hur ärlig han är emot dig.

Sist jag fick info så var det mellan 7-8 men ang penningtvätt så tar ju en sån utredning tid, många siffror att tänka på i en sån utredning.
Julia har ju fortfarande inga konton allt är spärrat, synd att hon gick in i skiten med honom.

Han gjorde ju en story när han hade tagit del av soc och bup papperna.
Samt att han var väldigt besviken på sin mamma när chrippa fick ta del av dom, de har han ju varit väldigt öppen med.
Citera
2024-10-23, 20:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tänkte mest eftersom du verkar veta så mycket om honom så det skulle vara intressant och veta hur ärlig han är emot dig.
Du förstår väl själv att även om det vore sant så hade jag ju inte delgett dig något som han själv inte vill upplysa dig om.

Skvaller är din grej - inte min.

Citat:
Sist jag fick info så var det mellan 7-8 men ang penningtvätt så tar ju en sån utredning tid, många siffror att tänka på i en sån utredning.
Julia har ju fortfarande inga konton allt är spärrat, synd att hon gick in i skiten med honom.
Det är folk som skrivit det i tråden förstår jag ..Jag frågar efter verkliga källor - inte påhitt och spekulationer.

Citat:
Han gjorde ju en story när han hade tagit del av soc och bup papperna.
Samt att han var väldigt besviken på sin mamma när chrippa fick ta del av dom, de har han ju varit väldigt öppen med.
Nej, han har inte varit väldigt öppen med det som påstods.

Du hävdade
han blev ju faktiskt ganska upprörd när han förstod hur Jocke faktiskt har haft det.

Var kan jag se det?
Citera
2024-10-23, 21:08
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Med berätta då för mig hur chrippa kan vara stämd för att ha gått ut med dessa uppgifter? Du verkar ju ha god kontakt med honom så berätta för oss hur känner han inför detta? förstår han vad som gick fel med allt detta?
Chrippa har inte blivit dömd för det.
Citera
2024-10-23, 21:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Tror faktiskt jag såg det på Jackes egna Youtubekanal, kolla där.
Nej, jag tänker inte sitta och lyssna igenom en massa - utan det är bättre att den som kommer med påståendet länkar rätt.
Citera
2024-10-23, 21:18
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du förstår väl själv att även om det vore sant så hade jag ju inte delgett dig något som han själv inte vill upplysa dig om.

Det är folk som skrivit det i tråden förstår jag ..Jag frågar efter verkliga källor - inte påhitt och spekulationer.

Du hävdade
han blev ju faktiskt ganska upprörd när han förstod hur Jocke faktiskt har haft det.

Var kan jag se det?
Detta har inte jag heller sett eller hört.
Angående papperna har Jacke sagt att han ville att hans mamma skulle förklara vissa saker som Jacke undrade över.
Ingenstans har Jacke sagt att han blev upprörd när han förstod hur Jocke haft det. Inte heller har Jacke sagt att han är besviken på sin mamma.

Dock har jag för mig Jocke har påstått att Jacke blev upprörd, och att Jocke sagt att Jacke blev besviken. Så tror det kom ifrån Jocke och inte ifrån Jacke.
Citera
2024-10-23, 22:02
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Nej, jag tänker inte sitta och lyssna igenom en massa - utan det är bättre att den som kommer med påståendet länkar rätt.

Haha vafan du bor ju i dom här trådarna, klart du ska in och kolla. Var inte så grinig.

Edit: Nu följer jag inte den här soppan kollade lite när det blåste som värst och chrippert satt arresterad men av det jag sett så tycker jag att Jacke är den mest mogna mannen med fötterna på jorden, dom andra clownerna är riktiga retards och beter sig i mångt och mycket som dampiga småbarn typ dom där mellanstadiecepeungarna som fick gå i mongoklass.

Skrämmande att vuxna människor i typ 30-årsåldern håller på såhär.
Senast redigerad av TordesPung 2024-10-23 kl. 22:06.
Citera
2024-10-23, 22:04
Medlem
Citat:

Du hävdade

Var kan jag se det?

Källan är Jakob Berg, han la upp det på en story efter han hade fått ta del av alla papper.
När chrippa läste upp saker han inte skulle så gjorde Jacke en video där han säger att han är besviken.
Och om man pratar med Jacke själv så förstår man mer hur han känner.
Fråga honom vetja.
Citera
2024-10-23, 22:05
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Nej, hon fick inte yttra sig på Nyheter24 för Jocke...

Nån hänvisning till det? Sade Jocke att hon inte fick prata med Nyheter24 specifikt?

Varför bjöds hon in till podd och dokumuntär om hon ska tystas? Märkligt ändå.
Senast redigerad av Pinto87 2024-10-23 kl. 22:08.
Citera
2024-10-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Chrippa har inte blivit dömd för det.

Nej det stämmer han är inte dömd än.. men han är stämd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in