Citat:
Ursprungligen postat av
pojkpingis
Du anser alltså på fullaste allvar att "samhället/staten" ska avrätta Räven? Är det några fler som "vi" ska avrätta? Alla grövre kriminella? Eller bara gängkriminella?
Givetvis personangreppar jag Weimers. Jag gör detsamma mot alla andra samhällsfarliga SD:are som uppvisar stöveltramp, dreglar brunt och försöker skapa oreda i samhället genom att krossa det inifrån. Att kritisera makten är det minsta man kan göra om man vill åstadkomma förändring? Det är vår rättighet. Dock skulle jag aldrig önska livet ur dem, eller hota dem.
Hanif Bali är en skruvad seriefigur, som ibland har poänger - för det mesta är han bara ett diagnosbarn som knappt vet vad som trillar ur hans mun. Nog sagt.
Ja jag tycker på fullt allvar att man ska bomba Räven med en hellfire-missil. Det är helt okej om det råkar stå andra maffia-anknutna medhjälpare brevid.
Precis på samma sätt som USA eller Israel avrättar sånt folk, så ska Sverige också avrätta dem. Opersonligt med en drönare, eller liknande. Eller om det måste, så med en krypskytt.
Ingen invänder mot att USA eller Israel gör så. Det är bara du som inte vant dig vid tanken att VI gör så också bara.
En sak som den här tråden missar är att det inte är enbart Charlie som föreslår det här. Det var flera members of parliament i EU som diskuterade militära avrättningar igår. Danmark var med och drev på också.
Det här är inte en SD/regering-grej, det är en EU-grej.
EU röstar om att utse dem som terrorister. Sedan hjälps vi åt att avrätta svinen. Det är nästan hela NATO alltså, för USA har nog inga invändningar.