Citat:
Ursprungligen postat av
KlasLund
Det där är typ det grövsta som finns och det återfinns i början av chatten. Man får ju inte glömma att han fiskade efter Dumpen så självklart har han varit tvungen att skriva saker som tangerar vara på gränsen. Förutom det där finns det typ ingenting utan snarare motsatsen vilket givetvis är högst medvetet. Nämnas skall ju också att det är Dumpen som kontaktat honom.
De har liksom inte agerat någon som nog kanske skulle kunna vara pedofil, tvärtom har de agerat någon som hjälper en ung vilsen kille på riktigt. Det kommer bli omöjligt för Dumpen att försvara den här uthängningen.
Den är så vattentät.
Om det är som du säger (vilket jag inte tror på öht) så antar jag det finns medarbetare bakom det hela som kan intyga hans uppdrag. Är han del av 200 sekunder under frilansflagg? För någonstans skulle han ju i så fall publicera det här, och jag tror knappast det var i Synskadades Förbunds lilla medlemstidning, det vore rätt makabert.
Så det återstår bara att se om #494 verkligen var på ett uppdrag,. Han borde ju ha publicerat sitt grävarbete vid det här laget. Jag ser verkligen fram emot hur han ska motivera sina inviter och sitt groomande med, vad han själv tror kan vara, en 14-årig pojke. Och till sist sen vad han faktiskt har avslöjat med det hela som inte finns i 493 andra konfrontationer redan.
Man har sett några tveksamma konfrontationer genom åren, men om du tror att det är den här som Dumpen kommer backa på och få skämmas för så lär det inte hända. Men fortsätt för all del dra lans för det.