Citat:
Ursprungligen postat av
KlasLund
Nämn något från chatten där han sagt något som är det minsta olämpligt?
Det finns inte:
https://dumpen.se/2024/10/13/journalisten-napp-494-stockholm/
Att påstå att han inte är riktig journalist i det här läget känns lagom begåvat. Här visar han ju hur man avslöjar något på riktigt. Jag är riktigt imponerad av den här journalistiken även om jag inte sett det färdiga resultatet ännu..
Men berätta nu varför han är pedofil utifrån det som framkommit? Kalsongbilden är tagen helt ur sin kontext.
Det är uppenbart genom hela chatten att han är medveten om att han kan vara fiskad på och garderar sig därmed. I övrigt är det väldigt mycket groomande och han är slipad som fan på det. Det hintas bl.a om han tycker det
"känns spännande att ha kontakt, Känns liksom både ansvarsfullt, vettigt och lite otillåtet/olämpligt". Att sen sitta och skriva , till vad man tror kan vara en 14-åring, att man
"haft en 17-årig knullkompis" och han
"kan fantisera om att hänga lite. Kramas och vara nära" är så övertydligt det kan bli. Han vill även pojken ska ändra namnet i sin snap då det
"kan se lite fel ut om nån skulle råka kolla" . Finns hur mycket mer som helst..
#494 hoppas det är en riktig 14-åring som han kan invagga i förtroende och till slut få trycka kuken i. Och är det så att han gjort det här i nåt journalistiskt syfte så får han fan skylla sig själv. Jag skulle vilja se den artikel där han själv publicerar vad han faktiskt skrivit. Det skulle aldrig kunna hända. Hade det här lagts fram i en rättssal och det varit ett riktigt barn så tvivlar jag inte på att han knasat för grooming.
Men vi får väl se.