2024-10-23, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Nä, det är han inte. GW Buch och Bill Clinton slår honom med kuklängder.

Snacka om korkade...

Bruttan som ställer upp nu ,verkar ju inte ha alla hemma heller.

Trump är inte farlig. Han är bara förbannad för att folk inte kan tänka oberoende längre..

En sund man.

”Trump är inte farlig” 😅😅
Du kan inte historien. Läs på om 6/1-21 är ett litet tips. Tycker det räcker för att ifrågasätta hur man kan tillåta Trump att kandidera till presidentposten igen.
Citera
2024-10-23, 16:43
Medlem
Konfucius2s avatar
Idiotisk frågeställning som ingen kan svara på .

Finns inte en chans i världen att kunna besvara detta på ett kvalificerat sätt, blir gissningslekar och vilda spekulationer som framkommer i denna tråd.

För det första, skulle man behöva ha någorlunda god kännedom om alla som ställt upp i presidentvalet. Kännedom som inte bygger på lösryckta tidnings/ rubriker/ artiklar etc. Utan ha kännedom bakom kulisserna…. Ja därefter….

Ja ni fattar att detta i sig är praktiskt taget omöjligt att besvara …

Så jag drar till. Med en vild gissning! Nej sannolikt är han inte den mest korkade
Citera
2024-10-23, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Den stabschef hos Trump som arbetade ihop med honom längst dvs John Kelly. kommer återigen ut med flera allvarliga anklagelser mot Trump. Inte bara att han är den mest korkade presidenten/presidentkandidaten någonsin utan också att han är fascist, vurmade för Hitler och önskade sig Generaler likt de Hitler hade.

Vad som gör detta extra allvarligt är naturligtvis att Kelly torde vara den på politisk nivå som känner Trump, och hans avsikter, allra bäst.

Så vad säger Flashback är Trump den mest korkade Presidenten/Presidentkandidaten någonsin?

Hitler did a lot of good things Admiration for hitler and hitlers generals He wished he had hitlers generals Retired Marine Corps General and Donald Trump’s longest-serving White House chief of staff, John Kelly, goes on record in two interviews to warn against another Trump term. MSNBC’s Lawrence O’Donnell says that “Donald Trump is the most ignorant person who has ever held the title of president in this country” after new reporting reveals Donald Trump wanted the “kinds of generals Hitler had.”

https://www.youtube.com/watch?v=i0zfdAVcLnA

ja man ska lita på alla som fått kicken att dom kan vara ärliga och inte bittra . kamala och joe är iaf minst 4 ggr mer korkade än trump, så där faller hela grejen. kamala är så blåst att hon behövt suga balle hela vägen till VP positionen .
Citera
2024-10-23, 16:45
Medlem
Readyfreddies avatar
Ja, han är orange och jättedum!!!! Elak är han också som sätter barn i burar.

Hur svårt ska det vara för vänsterblivna människor att det är korrupta politiker som är dom farliga? Vilka drog glatt igång kriget i Ukraina? Nej, det var inte Putin då han blott reagerade på Biden/Harris aggression. Vilka är det som tjänar pengar på krig, droger, ohälsa, "vaccin", "läkemedel" mm. Det är inte onde gamle Donald utan de "goda" som slåss med näbbar och klor mot honom.

TS är välkommen in klubben av lättlurade fårskallar.

Tänk om man kunde vara så naiv att man inte alls ser hur den verkliga världen fungerar...
Citera
2024-10-23, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Han ordnade ju världsfred under 2016-2020 och kommer göra det igen 2024-2028 så nej knappast!

Jag ser det inte alls som du snarare var det tack vare Hillarys tid som utrikes minister som vi hade
ett relativt lugn under Trump presidentperiod men när han hade rört om runt i världen under 4 år ,
blev det tillslut oundvikligt att helvetet brakade lös .
Så varför skulle det lösa några problem om han får 4 år till att så split mellan oliktänkande länder .
Jag skulle känna mig betydligt lugnare inför framtiden om demokraterna vann valet
Dessutom kunde vi då lägga Trump bakom oss redan i år och slippa oroa oss i 4 år till vilken kandidat
republikanerna än tar fram till 2028 kan det knappast bli värre .
Citera
2024-10-23, 16:46
Medlem
Trump är en brottsling. Många har även dött pga av honom.
Citera
2024-10-23, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks

Även om han formellt inte dömts, så med det potentiella brottsregistret han varit domstolsförd för. Så är det återigen ofattbart att han tillåts kandidera.
Citera
2024-10-23, 16:55
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuffWett
”Trump är inte farlig” 😅😅
Du kan inte historien. Läs på om 6/1-21 är ett litet tips. Tycker det räcker för att ifrågasätta hur man kan tillåta Trump att kandidera till presidentposten igen.

Det var en grupp anhängare som kaosade ja. Tror du Trump organiserade det?? Media har sagt så va?

Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks

Ok, men Hillary Clintons dödsstatistik är helt ok, hon är ju på "rätt" sida. 60000+ döda i bla Libyen. Helt okej. Hillary kunde tävla om en president plats 2015 ändå.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-19958739
Senast redigerad av Jag-Blond 2024-10-23 kl. 16:58.
Citera
2024-10-23, 16:59
Medlem
[quote=Jag-Blond|89890233]Det var en grupp anhängare som kaosade ja. Tror du Trump organiserade det?? Media har sagt så va?

”En grupp anhängare” 😅
Väljer man att blunda för hur Trump agerade från valdagen och fram till stormningen. Så är du i mina ögon inte trovärdig i dina argument.
Citera
2024-10-23, 17:01
Medlem
LA1905s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, han är orange och jättedum!!!! Elak är han också som sätter barn i burar.

Hur svårt ska det vara för vänsterblivna människor att det är korrupta politiker som är dom farliga? Vilka drog glatt igång kriget i Ukraina? Nej, det var inte Putin då han blott reagerade på Biden/Harris aggression. Vilka är det som tjänar pengar på krig, droger, ohälsa, "vaccin", "läkemedel" mm. Det är inte onde gamle Donald utan de "goda" som slåss med näbbar och klor mot honom.

TS är välkommen in klubben av lättlurade fårskallar.

Tänk om man kunde vara så naiv att man inte alls ser hur den verkliga världen fungerar...

Putins reaktion på Biden och Harris? Ahaaaaa du måste ha glömt bort att han gick in i Ukraina redan 2014.. Lätt hänt
Citera
2024-10-23, 17:02
Medlem
LA1905s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-Blond
Det var en grupp anhängare som kaosade ja. Tror du Trump organiserade det?? Media har sagt så va?

Ok, men Hillary Clintons dödsstatistik är helt ok, hon är ju på "rätt" sida. 60000+ döda i bla Libyen. Helt okej. Hillary kunde tävla om en president plats 2015 ändå.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-19958739

LOL "en grupp anhängare som kaosade".
Det är EXAKT detta jag menar. De dödar vakter, vill hänga Pence och störta demokratin men det är inte så farligt.
Citera
2024-10-23, 17:03
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuffWett

”En grupp anhängare” 😅
Väljer man att blunda för hur Trump agerade från valdagen och fram till stormningen. Så är du i mina ögon inte trovärdig i dina argument.

Hur hade du själv agerat om precis alla i OBS klassen var emot dig fast du har rätt i alla frågor??

Citat:
Ursprungligen postat av LA1905
LOL "en grupp anhängare som kaosade".
Det är EXAKT detta jag menar. De dödar vakter, vill hänga Pence och störta demokratin men det är inte så farligt.

Men du anser att det var D Trump som organiserade det hela??
Senast redigerad av Jag-Blond 2024-10-23 kl. 17:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in