• 1
  • 2
2024-10-22, 21:56
Medlem
Tjena, i helgen ska jag som vanligen dricka. Enda skillnaden nu är att fler än bara jag ska dricka då det är halloween. Eftersom alla tjejer i min ålder (17-18) är så fruktansvärt galna i halloween och alla dess festligheter så kommer det givetvis att finnas massvis med fester runt om i byn. Jag ska skippa skitsnacket i alla fall. Mitt mål är att få ligga till helgen. Det finns några potentiella mål men vet inte riktigt vilken "approach" jag bör köra på. Lärde mig en gång ett trick som har cirka 10% success rate då jag försökt, det går ut på att man först säger ett skämt till tjejen så hon börjar att skratta, därefter så ger man tjejen en komplimang för hennes fina leende och sist men inte minst så frågar man fort ifall hon vill hitta på nånting så hon förhoppningsvis i stundens hetta ska svara "ja". Har någon tips på liknande raggningsmetod som förhoppningsvis är mer framgångsrik? Notera att jag skrev raggningsmetod vilket inte ät synonymt med raggningsreplik. Alltså någonting som följer typ tre steg eller någonting liknande, helst något charmigt 🤣
Citera
2024-10-23, 05:52
Medlem
Jag brukar köra denna, ofta rätt så lyckad
Inleder också med lite skämt

(Jag) - Har du grindr förresten
(Hen) - Ja, thihihi, det har jag
(Jag) - Radera den och gå ut med mig istället,
Senast redigerad av level42 2024-10-23 kl. 06:04.
Citera
2024-10-23, 06:04
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmChoklad3310
Tjena, i helgen ska jag som vanligen dricka. Enda skillnaden nu är att fler än bara jag ska dricka då det är halloween. Eftersom alla tjejer i min ålder (17-18) är så fruktansvärt galna i halloween och alla dess festligheter så kommer det givetvis att finnas massvis med fester runt om i byn. Jag ska skippa skitsnacket i alla fall. Mitt mål är att få ligga till helgen. Det finns några potentiella mål men vet inte riktigt vilken "approach" jag bör köra på. Lärde mig en gång ett trick som har cirka 10% success rate då jag försökt, det går ut på att man först säger ett skämt till tjejen så hon börjar att skratta, därefter så ger man tjejen en komplimang för hennes fina leende och sist men inte minst så frågar man fort ifall hon vill hitta på nånting så hon förhoppningsvis i stundens hetta ska svara "ja". Har någon tips på liknande raggningsmetod som förhoppningsvis är mer framgångsrik? Notera att jag skrev raggningsmetod vilket inte ät synonymt med raggningsreplik. Alltså någonting som följer typ tre steg eller någonting liknande, helst något charmigt 🤣

Det hela handlar om att kommunicera rätt vibe och hålla sig till den, om hon köper det så kommer det bli success. Med tanke på att det är halloween och hon klätt ut sig till sexy nurse i en ålder då hon är kåt och villig och säkert experimentsugen så måste du vara en riktig sopa för att misslyckas.

Facit: Tjenare Hehe
Citera
2024-10-23, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Det hela handlar om att kommunicera rätt vibe och hålla sig till den, om hon köper det så kommer det bli success. Med tanke på att det är halloween och hon klätt ut sig till sexy nurse i en ålder då hon är kåt och villig och säkert experimentsugen så måste du vara en riktig sopa för att misslyckas.

Facit: Tjenare Hehe

Ja, det kan man tycka fast grejen med dessa kvinnor är att de dras till killar som är 3-4 år äldre och då jag är i samma ålder, möjligtvis ett år äldre än vissa, så behöver jag någon fördel jämte mot de andra. I detta fallet så behöver fördelen vara nån bra metod.
Citera
2024-10-23, 07:51
Medlem
Citat:
Har du asperger/autism? Kör du samma upplägg istället för att bara improvisera efter stunden?
Citera
2024-10-23, 08:19
Medlem
Du kan ju med fördel utnyttja att det är just halloween. Klä ut dig till nått bra själv? Ge komplimanger på tjejens utklädnad om det är brukligt men va inte för på
Citera
2024-10-23, 09:15
Medlem
Här är en annan variant, som jag ofta har lycka med
Jag börjar som vanligt med skämtet

(Jag) - Oles flickvän gjorde slut. Han var ledsen.
(Jag) - Var inte ledsen Ole, sa hon, vi är ju fortfarande kusiner.
(Hen) - Ja det thihihi var morsom,
(Du) - Vet du att kusiner heter fetter på norska
(Hen) - Gjør det thihihihi du er veldig hyggelig
(Du)- Vilken skönhet du är, du är vacker som en filmstjärna
(Hen)- Tror du jeg thihihihi er det?
(Jag) - Inatt ska jag spela in film, den ska heta Dirty Sanches, vill du vara med
(Hen) - Ja, det thtihihi vil jeg
Senast redigerad av level42 2024-10-23 kl. 09:24.
Citera
2024-10-23, 09:28
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ja, det kan man tycka fast grejen med dessa kvinnor är att de dras till killar som är 3-4 år äldre och då jag är i samma ålder, möjligtvis ett år äldre än vissa, så behöver jag någon fördel jämte mot de andra. I detta fallet så behöver fördelen vara nån bra metod.

Den bästa metoden är att vara sig själv, hehe
Citera
2024-10-23, 10:31
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Lärde mig en gång ett trick som har cirka 10% success rate då jag försökt, det går ut på att man först säger ett skämt till tjejen så hon börjar att skratta, därefter så ger man tjejen en komplimang för hennes fina leende och sist men inte minst så frågar man fort ifall hon vill hitta på nånting så hon förhoppningsvis i stundens hetta ska svara "ja".

Om tricket lyckas i ett fall av tio skulle jag inte kalla det succé. Det är för fan sämre odds än slumpen!

Att jobba med humor är dock inte fel, men satsa inte allt på rött i stundens hetta, utan ta det cool. Spela smart. Få henne att skratta igen. Lyckas du en tredje gång är det hon som kommer be om nummer istället för tvärtom.

God jaktlycka!
Citera
2024-10-23, 10:37
Medlem
Du får några oneliners, detta är reserven

(Du) - Sover du på magen.
(Hen)- Nej thihihi det gör jag inte
(Du) - Hmmm är det ok, om jag gör det då ?.

(Du)- Vill du hänga med hem på pizza och sex
(Hen)- Nej, thihih det vill jag inte
(Du)- Vad är det stumpan, tycker du inte om pizza
Citera
2024-10-23, 15:41
Medlem
attack-titans avatar
Jag har en bra pickup-line. Möt hennes blick, sen säger du med inlevelse och så burdust du kan "Följ med mig hem, jag följer med dig". Om hon har en hund, vänd dig till henne med ett flörtigt leende och säg "Har din hund ett telefonnummer man kan få?"
Annars kan du ta inspiration av Barney Stinsons "The Playbook" (finns på Youtube).
Stort lycka till på festen
Citera
2024-10-23, 15:42
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av level42
Jag brukar köra denna, ofta rätt så lyckad
Inleder också med lite skämt

(Jag) - Har du grindr förresten
(Hen) - Ja, thihihi, det har jag
(Jag) - Radera den och gå ut med mig istället,
Grindr, det är väl bögtinder? Fungerar inte så bra på tonårstjejer, måhända.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in