2024-10-22, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Nej, han drivs av hämnd. Likaså Sara.
Förståeligt i viss mån förstås. Inte kul att få nousiainens kuk uppkörd i röven mot sin vilja....sådant väcker nog en del hämndbegär. Sara tog kuk i utbyte mot knark. Förmodligen inget trevligt liv men hon gnällde nog inte när hon fick sina silar. Nu vill hon ta revansch. De bryr sig inte om barn, det här är ett hatprojekt med hämnd som grund.

Hämnd på pedofiler ja. Vilket absolut gagnar barn som utsätts av dem. Han får hämnas hur mycket han vill för mig och tjäna pengar på det också, så länge pedofiler åker fast och blir rädda för att begå övergrepp pga konsekvenserna.
Citera
2024-10-22, 20:23
Medlem
Ser ut som dumpen inte haft bättre omdöme än att man börjat agera på ett sätt som så smått för tankarna till den här beskrivningen i 9 kap. 5 § brottsbalken:

Citat:
Den som vid avtal eller någon annan rättshandling utnyttjar någons trångmål, oförstånd, lättsinne eller beroendeställning till att bereda sig förmån, som står i uppenbart missförhållande till motprestationen eller för vilken motprestation inte ska lämnas, döms för ocker

Det kanske finns andra lagrum som stämmer bättre. Någon mer lagklok får avgöra.
Citera
2024-10-22, 20:24
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Jävla tjat om pedofiler.
Dumpen fångar max 5% pedofiler, resten är hebefiler och snuskgubbar.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Bara att acceptera att ordet pedofil har fått en bred betydelse i dagligt tal. Det har inte bara att göra med den kliniska definitionen (som är att attraheras av prepubertala barn).

Ja, tyvärr har ordet pedofil hijackats av Dumpen. För det mesta är det ensamma losers och kåta gubbar som trånar lite mänsklig värme som hamnar på Dumpen.

Och mycket tråkigt att det visar sig att Sara och Patrik gjort en pengasak av deras så oroligt heliga pedofiljakt. Nu sjönk mitt tidigare förtroende för dem. Tråkigt men egentligen inte särskilt förvånande.
Citera
2024-10-22, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JihadNU
Hur många procent bör de få då? Jag tycker det är samhället som ska utdöma böter inte dumpen, kriminella etc.

Det du föreslår är ju en "slippery slope" där vi frångår rättsamhället. Det funkar inte i längden. Det kommer öppna för att folk utpressar personer för att de kollat på porr som är laglig men åt det extrema hållet eller att de är smygbögar.

VILKEN JÄVLA BULLSHIT. Det där fick du lära dig på SO-lektionen i 5:e klass och sen tänkte du aldrig längre.
När det gäller moral och mänskliga rättigheter att inte utsättas för pedofiler som barn, så är det viktigaste att det inte sker.
Det viktigaste är inte att du sätter principer före vad som är möjligt och smartast när det gäller att hindra och straffa pedofiler, skrämma dem från att skada barn.
Citera
2024-10-22, 20:26
Medlem
arakas avatar
Utpressning är ett allvarligt brott, hur många år får de?
Citera
2024-10-22, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Ja, de är ju alltid "erfarna" och i vissa fall ser de ju även äldre ut för sin ålder (sägs det), det är ju inte ofta Dumpen visar bilder på sina fiktiva barn. Såg just klippet om "Pipgäddan i Söderhamn" och jag köper det han säger. Jag tror inte att han var där för att knulla någon. Nu har jag visserligen inte läst chattkonversationen men jag kan tänka mig att det är Dumpen som hela tiden eskalerar det hela och börjar ställa obekväma frågor om sex.

Det där händer inte om du söker upp vuxna kvinnor i din egen ålder.
Sånt äckligt pedofil-snack. Vad fan gör du ens, chattar med tonåringar och småtjejer/småkillar?! Hur gammal är du själv?!
Gå ut på Tinder och sök på nån i din egen ålder så är risken att du blir ”felaktigt” uthängd på Dumpen noll. Du ska inte chatta med barn alls!
Citera
2024-10-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Inte kul att få nousiainens kuk uppkörd i röven mot sin vilja....

Har det hänt då?
Citera
2024-10-22, 20:30
Bannlyst
Lyssna på hela intervjun med Sara, vissa saker gör hon bra och andra mindre bra.
Håller med Aschberg om att det är konstigt att dumpen inte har nån koll på hur mycket impulskollen tar betalt för sina paket.
Aschberg brukar ha mer på fötterna när dom gör avslöjanden, den här matchen blev oavgjord och inget kommer nog förändras!
Citera
2024-10-22, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Tjejerna verkar inte vara speciellt roade av Patrik. Dom skrattar mest åt sig själva
och leker med hunden.

Alltså hans grymtande? Kan inte komma över det. Han låter som en snuskig gris 🐷 Har följt dumpen, men kommer inte göra det efter den här ytterst märkliga knarkvideon. Är Patrik ens medveten om att han bidrar till kriminalitet och människohandel genom sitt knarkande?
Citera
2024-10-22, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JihadNU
Barn är alla som är under 18 år.
Mjo. Tycker det är vidrigt när gubbar försöker förminska allvaret i deras vidrigheter genom att hävda det är "byxmyndigt".

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Icecream
Alltså hans grymtande? Kan inte komma över det. Han låter som en snuskig gris 🐷 Har följt dumpen, men kommer inte göra det efter den här ytterst märkliga knarkvideon. Är Patrik ens medveten om att han bidrar till kriminalitet och människohandel genom sitt knarkande?
Det är en helt annan fråga. Men det är faktiskt samhället med sin utdaterade narkotikapolitik som bidrar till kriminalitet, människohandel och även att prostituerade blir misshandlade/kontrollerade.
Hade man reglerat dessa branscher (man kan dra flera paralleller mellan bägge) så skulle det sett helt annorlunda ut.
Senast redigerad av EpicUsername 2024-10-22 kl. 20:34.
Citera
2024-10-22, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
VILKEN JÄVLA BULLSHIT. Det där fick du lära dig på SO-lektionen i 5:e klass och sen tänkte du aldrig längre.
När det gäller moral och mänskliga rättigheter att inte utsättas för pedofiler som barn, så är det viktigaste att det inte sker.

Och du verkar gå i femte klass...

Hur förhindrar dumpen personer från att förgripa sig på barn om de låter dem köpa sig fria?

Citera
2024-10-22, 20:35
Avslutad
Dumpen fallerar starkt i mina ögon i samband med detta. Att göra det till ba handla om pengar är stor besvikelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in