2024-10-22, 20:15
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Anmärkningsvärt att det inte diskuteras mer att Sara erkände helt öppet att i paketet Impulskollen säljer till gäddorna så ingår en skademinimeringsservice med troll som skriver i Flashback-trådarna som handlar om uthängda på Dumpen. Bara det är ju skitigt som fan!
Citera
2024-10-22, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Jävla tjat om pedofiler.
Dumpen fångar max 5% pedofiler, resten är hebefiler och snuskgubbar.

Bara pedofiler gör skillnad på barn och barn. Du ska ge fan i 13-åringar.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Pedofiler hävdar att man kan köpa sig fri, men ingen har ännu lyckats göra det verkar det som, finns noll belägg för detta. Man hänger ut gäddorna som pröjsar också ju.

Tycker dumpen ska regleras bättre. Staten måste bli involverade mer och det måste vara strikta regler så ingen utpressning/köpa sig fri sker. Men dumpen är viktigt för samhället. Enbart pedofiler och folk som sympatiserar (själva ofta pedofiler eller något liknande). Ingen vettig människa hatar dumpen eller säger att det borde förbjudas.

Staten som är så mesig mot förövare hade aldrig involverat sig med Dumpen.
Citera
Medlem
När folk swishar pengar till dumpen som bidrag för det de gör känns det väl helt ok att Sara o Patrik tar ut en lön.
Men att Patrik tar ut 300k som utdelning o lämnar 50k kvar i företaget känns rätt magstarkt får jag säga
Citera
2024-10-22, 20:17
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Vad är ”sinnessjukdom”? Den diagnosen finns inte sen typ 40-talet.
Att vara ett äckligt rovdjur är ingen sjukdom. Det finns inget att bota.
Som Maya Angelou sa; ”When people show you who they are, believe them the first time”.

Ok
Citera
2024-10-22, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Ja, alltså... Den är vidrig. Herr Sjöberg är nog den första att falla i fällan om han hade utsatts för "fiskarna". Nu är ju inte dessa tjejer barn men i Patriks position är den fullständigt absurd. Den är ju inte gammal heller...

https://www.youtube.com/watch?v=yygnaAdnx6c&t=1s

Tjejerna verkar inte vara speciellt roade av Patrik. Dom skrattar mest åt sig själva
och leker med hunden.
Citera
2024-10-22, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
De tjänar pengar på att freda pedofiler, så pedofilerna kan fortsätta. Så har man bra med cash så kan man köpa sig fri. Är det det du hyllar?

Nej det hyllar jag inte. Men ingen verkar ha lyckats med det?
Och paniken tycks snarare vara att de känner sig utpressade att betala höga summor.
Det enda jag tycker är fel är att företaget går ut i sociala medier och skyddar förövarna.

Undrar om det finns en liknande tjänst för vidriga mördare, för i både Tove-fallet och fallet i Landskrona (vidriga sadistmord av/på tjejer) så har det kommit in nick som frenetiskt försökt skapa sympati för mördarna.
Citera
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Jävla tjat om pedofiler.
Dumpen fångar max 5% pedofiler, resten är hebefiler och snuskgubbar.

Bara att acceptera att ordet pedofil har fått en bred betydelse i dagligt tal. Det har inte bara att göra med den kliniska definitionen (som är att attraheras av prepubertala barn).
Citera
Medlem
Rodrigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Nej, han drivs av hämnd. Likaså Sara.
Förståeligt i viss mån förstås. Inte kul att få nousiainens kuk uppkörd i röven mot sin vilja....sådant väcker nog en del hämndbegär. Sara tog kuk i utbyte mot knark. Förmodligen inget trevligt liv men hon gnällde nog inte när hon fick sina silar. Nu vill hon ta revansch. De bryr sig inte om barn, det här är ett hatprojekt med hämnd som grund.

Exakt så här är det och nu ska de ge igen på samhällets bottenskrap genom att hänga ut dem och sedermera ta deras pengar, sen när den hämnden inte räcker längre så är det något nytt som ska till, en oändlig spiral som till slut stöter sig med rättsystemet eller den egna trovärdigheten.
Senast redigerad av Rodrigo 2024-10-22 kl. 20:23.
Citera
2024-10-22, 20:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Så du är helt ok med att om man betalar 100 000kr i "avgift" så är det ok att fortsätta knulla barn? Hur fan tänker du? Att de rika ska kunna få köpa sig den rättigheten?

Nej verkligen inte, det har du rätt i. Tänkte mer att jag inte tyckte det var moraliskt fel att utpressa pedofiler.
Citera
2024-10-22, 20:21
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Dom har redan visat hur dom fiskar upp någon och sen när personen är kåt så börjar åldern krypa neråt men dom påstår att dom har varit med äldre förr och dom gillar äldre.

Det är sjuk att dom fortsätter men dom är lurade och många som inte ens skulle komma på tanken torskar.

Ja, de är ju alltid "erfarna" och i vissa fall ser de ju även äldre ut för sin ålder (sägs det), det är ju inte ofta Dumpen visar bilder på sina fiktiva barn. Såg just klippet om "Pipgäddan i Söderhamn" och jag köper det han säger. Jag tror inte att han var där för att knulla någon. Nu har jag visserligen inte läst chattkonversationen men jag kan tänka mig att det är Dumpen som hela tiden eskalerar det hela och börjar ställa obekväma frågor om sex.
Citera
2024-10-22, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Bara om pengarna går till de barn som utsatts av personen.

Hur många procent bör de få då? Jag tycker det är samhället som ska utdöma böter inte dumpen, kriminella etc.

Det du föreslår är ju en "slippery slope" där vi frångår rättsamhället. Det funkar inte i längden. Det kommer öppna för att folk utpressar personer för att de kollat på porr som är laglig men åt det extrema hållet eller att de är smygbögar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in