2024-10-22, 15:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Heja Trump, men han slåss mot övermakten.
Militärindustriella komplexet och läkemedelsindustriella komplexet kommer fortsätta styra världen.
Minions kom visst in...

Jag vet du har gett dig själv hedersutnämningen konspirationsteoretiker nyss men återkom när du har nåt mer genomtänkt än nåt sketet mantra du snappat upp och kör oneliners.
Citera
2024-10-22, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Minions kom visst in...

Jag vet du har gett dig själv hedersutnämningen konspirationsteoretiker nyss men återkom när du har nåt mer genomtänkt än nåt sketet mantra du snappat upp och kör oneliners.
Det är inget "sketet mantra", det är fakta som jag trodde alla hade tagit till sig under dom senaste 5 åren...

Mitt lilla hopp om en smula förändring kommer av att Trump fått med sig demokrater som Tulsi Gabbard och RFK.
Senast redigerad av adaptern 2024-10-22 kl. 16:15.
Citera
2024-10-22, 16:29
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans
Men, vänta lite nu...
Vänta på vad? Trump kan avklassificera hemligstämplat material "by thinking about it", alltså kan Mango Mussolini med sina överjordiska hjärnkapacitet flippa röster genom tankekraften allena. Är inte det tillräckliga bevis för dig...att valfusk inte förekommer?
Citera
2024-10-22, 16:56
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angryincels
De var inte vanliga gäster utan folk som på förhand valts ut för att "ta emot mat" från Trump.

Har svårt att tänka mig att han inte på förhand kunnat handplocka lojalister med.

Allt med Donald Trump är fake. Plastigt. Och orange.

Men inte valet av arbetsplats. Mcdonalds är ett lämpligt ställe att jobba på för en dömd brottsling
haha du är bara avis, PR-succé deluxe!
Citera
2024-10-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Vänta på vad? Trump kan avklassificera hemligstämplat material "by thinking about it", alltså kan Mango Mussolini med sina överjordiska hjärnkapacitet flippa röster genom tankekraften allena. Är inte det tillräckliga bevis för dig...att valfusk inte förekommer?

Ett fel gör inte fel ett annat rätt.
Spelar ingen roll hur mycket du än vrider och vänder på det...
Citera
2024-10-22, 17:07
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ett fel gör inte fel ett annat rätt.
Spelar ingen roll hur mycket du än vrider och vänder på det...
Du tycker inte att det är det minsta konstigt att du helt saknar belägg för dina påståenden då?
Citera
2024-10-22, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Du tycker inte att det är det minsta konstigt att du helt saknar belägg för dina påståenden då?

Vilka påståenden?
Du får specificera vad du menar.
Citera
2024-10-22, 17:15
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Vilka påståenden?
Du får specificera vad du menar.
Lätta läpparna från haschpipan en sekund och läs, igen, vad vi nyligen har avhandlat så kanske närminnet joggas igång...ditt förbannade missfoster.
Citera
2024-10-22, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det är inget "sketet mantra", det är fakta som jag trodde alla hade tagit till sig under dom senaste 5 åren...

Mitt lilla hopp om en smula förändring kommer av att Trump fått med sig demokrater som Tulsi Gabbard och RFK.

Jag undrar hur glada Gabbard och Kennedy är idag när Trump ställde in det planerade rundabordssamtalet med dem.

Cancel culture är verkligen något Trump bejakar.
Citera
2024-10-22, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Jag undrar hur glada Gabbard och Kennedy är idag när Trump ställde in det planerade rundabordssamtalet med dem.

Cancel culture är verkligen något Trump bejakar.
Dom är nog lika glada som förut.
Citera
2024-10-22, 18:01
Bannlyst
Trump talar precis i Doral och regissören till Sound of Freedom fick micken och han levererade några meningar som borde bli omtalade...
Undrar om media kommer ta upp det?
Citera
2024-10-22, 22:50
Medlem
develis avatar
Judge orders US Army to release records on Trump’s controversial Arlington Cemetery visit

https://www.google.com/amp/s/amp.cnn.com/cnn/2024/10/22/politics/judge-orders-army-release-trump-arlington-visit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in