2024-10-10, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
4000 tusen benso är inte så mycket egentligen. Billigare att köpa större mängder än att springa och köpa små konstant. De ökar ju dessutom risken för att bli upptäckt. Så har man pengarna så är det bättre med storköp. Då får du räkna med att jag tryckte i mig 20 tabletter på dagen i slutet. Zolpidem har kort halveringstid så de behövdes mycket. Tramadol var jag uppe på 1400 mg/dygn. Dvs 7 tabletter a 200 mg. Dvs jag hade ett lager för ett halvår ungefär.

Zolpidem tog även slut väldigt snabbt hos vendor så man fick passa på att handla medan det fanns i lager.

Oh shit 1400 mg? D e mycket det iallafall i opider. Då kan jag tänka mig hur puss du mådde ett bra tag efter fy fan.. Jag åt max 400 mg ett tag, sen stop på recept shit vilken jävla abstinens man fick, fy fan säger jag.. Kändes som hela fucking kroppen brann på insidan, sömnproblem blev 1000 gånger värre, hjärtat rusade iväg. Ja d finns fan inte många läkare kvar som skriver ut alltså. Helt sjukt iallafall Z analoger. Man måste ju för fan få sova! Är bara rädd att polisen/rätten ska ta ifrån en det lilla recept man har kvar från läkare lixom om man blir fälld. Jävlas kan dom nog om dom vill..
Hoppas du mår hyfsat nu iallafall även om du är utan mediciner 🙏🏼
Citera
2024-10-11, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlimMadness83
Det blir det visst.. Jag fick det..

Du har haft sjukt otur. Visst kan de välja ut någon slumpvis. Och det blev tyvärr du. Men för ringa så är det väldigt sällsynt med husis.
Citera
2024-10-11, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Du har haft sjukt otur. Visst kan de välja ut någon slumpvis. Och det blev tyvärr du. Men för ringa så är det väldigt sällsynt med husis.

Vi har poliser här jag bor som inte har mycket att göra, kan vara därför *suck*.. Dom bara kom hit 3 civilare med papper till kallelse å husis sa dom.. Otur kan man lugnt säga. Först fastnade brevet i deras fucking kontroll sen det här. Kommer säkert gå åt helvete med förhöret å allt känns det som. Här läggs det mycket tid å kraft på små brukare verkar det som..
Citera
2024-10-11, 17:34
Medlem
hej fick detta nyligen jag har inte tagit med vad det mer stod men namn och sånt,men undrar verkar fejk, 1. Du måste betala 2 500 kr i böter för att du försöker använda vår logistiktjänst för att distribuera illegalt erhållna receptbelagda läkemedel. (100 tabletter Imovane 7,5 mg) Du har använt våra tjänster för att hantera narkotika illegalt.

Efter att ha betalat böterna kommer du att förbjudas att använda våra tjänster, men ditt paket kommer att levereras till den angivna adressen.
Underlåtenhet att efterkomma kallelsen kommer att följas upp med polisanmälan och brottmål.

Du måste skicka pengarna till vårt Neteller-konto så snart som möjligt.

neteller.com:

pebotetah@yahoo.com
Citera
2024-10-11, 17:58
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gamen706
hej fick detta nyligen jag har inte tagit med vad det mer stod men namn och sånt,men undrar verkar fejk, 1. Du måste betala 2 500 kr i böter för att du försöker använda vår logistiktjänst för att distribuera illegalt erhållna receptbelagda läkemedel. (100 tabletter Imovane 7,5 mg) Du har använt våra tjänster för att hantera narkotika illegalt.

Efter att ha betalat böterna kommer du att förbjudas att använda våra tjänster, men ditt paket kommer att levereras till den angivna adressen.
Underlåtenhet att efterkomma kallelsen kommer att följas upp med polisanmälan och brottmål.

neteller.com:

pebotetah@yahoo.com
Någon vill lura dig på mer pengar.
https://www.neteller.com/en/ skulle aldrig använda en pebotetah@yahoo.com som kontakt.
Citera
2024-10-11, 18:27
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Oh shit 1400 mg? D e mycket det iallafall i opider. Då kan jag tänka mig hur puss du mådde ett bra tag efter fy fan.. Jag åt max 400 mg ett tag, sen stop på recept shit vilken jävla abstinens man fick, fy fan säger jag.. Kändes som hela fucking kroppen brann på insidan, sömnproblem blev 1000 gånger värre, hjärtat rusade iväg. Ja d finns fan inte många läkare kvar som skriver ut alltså. Helt sjukt iallafall Z analoger. Man måste ju för fan få sova! Är bara rädd att polisen/rätten ska ta ifrån en det lilla recept man har kvar från läkare lixom om man blir fälld. Jävlas kan dom nog om dom vill..
Hoppas du mår hyfsat nu iallafall även om du är utan mediciner 🙏🏼

Tack för omtanken. Jadå nu är de bra igen. Men hade faktiskt behövt något mot smärta och ångest, helst något kombinerat. Helst något som inte syns på prov eller utåt i allmänheten.

Vet läkaren om att du blev tagen? Annars bör du fortsatt kunna få recept ju
Citera
2024-10-11, 18:29
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Vi har poliser här jag bor som inte har mycket att göra, kan vara därför *suck*.. Dom bara kom hit 3 civilare med papper till kallelse å husis sa dom.. Otur kan man lugnt säga. Först fastnade brevet i deras fucking kontroll sen det här. Kommer säkert gå åt helvete med förhöret å allt känns det som. Här läggs det mycket tid å kraft på små brukare verkar det som..

Så var de här med. Brevet jag beställde som inte dök upp innehöll 500 zolpidem. Sen när dom reshipa var de ytterligare 500 zolpidem, det första brevet är jag osäker på om det blev taget eller inte. Men i alla fall jag finns också på en mindre ort och grisarna har ingenting att göra om dagarna ju. Så då passar man väl på med husis speciellt nu när kraven från regeringen är så hård om att jaga brukare.
Citera
2024-10-11, 18:31
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gamen706

neteller.com:

pebotetah@yahoo.com

Ser riktigt fejk ut haha. Neteller är ju inget som används direkt av seriösa företag. Inte Yahoo heller. Har du beställt zopiklon så är det mest troligt vendorn som försöker blåsa dig. Ingen annan lär ju veta att du köpt?
Citera
2024-10-11, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Tack för omtanken. Jadå nu är de bra igen. Men hade faktiskt behövt något mot smärta och ångest, helst något kombinerat. Helst något som inte syns på prov eller utåt i allmänheten.

Vet läkaren om att du blev tagen? Annars bör du fortsatt kunna få recept ju

Nej läkaren vet inget, å hoppas det förblir så 🙏🏼.. Dom borde ju inte kontaktas automatiskt tycker man, eftersom det inte är polisens eller rättens främsta uppgift egentligen.. Det är ju att döma ut straff enligt lag för det man åkt fast för..
Citera
2024-10-22, 13:02
Medlem
Xhamsterns avatar
8 månader har gått och inte hört ett ord från polisen. Är ren sen ett tag tillbaks och tror inte det kommer hända något mer, men man vet aldrig.

Nån som hört något?
Citera
2024-10-22, 13:37
Medlem
Skeppsvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xhamstern
8 månader har gått och inte hört ett ord från polisen. Är ren sen ett tag tillbaks och tror inte det kommer hända något mer, men man vet aldrig.

Nån som hört något?

Hört vad? Tror du skall hända? Eller vad oroar dig för?
Citera
2024-10-22, 15:54
Medlem
Får känslan av att postanställda drar i varje paket dom kan just nu. Min sambo hade köpt en liten leksak som kom inlindat i bubbelplast i ett vanligt kuvert. Det var upprivet till häften när det damp ner i lådan. Absolut tillräcklig mycket för att plocka ut hela innehållet.

Vet även andra som köpt datakomponenter som fått brev öppnande men då också en lapp från polisen att dom inspekterat brevet som misstänkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in