Citat:
Ursprungligen postat av
Extremefly
4000 tusen benso är inte så mycket egentligen. Billigare att köpa större mängder än att springa och köpa små konstant. De ökar ju dessutom risken för att bli upptäckt. Så har man pengarna så är det bättre med storköp. Då får du räkna med att jag tryckte i mig 20 tabletter på dagen i slutet. Zolpidem har kort halveringstid så de behövdes mycket. Tramadol var jag uppe på 1400 mg/dygn. Dvs 7 tabletter a 200 mg. Dvs jag hade ett lager för ett halvår ungefär.
Zolpidem tog även slut väldigt snabbt hos vendor så man fick passa på att handla medan det fanns i lager.
Oh shit 1400 mg? D e mycket det iallafall i opider. Då kan jag tänka mig hur puss du mådde ett bra tag efter fy fan.. Jag åt max 400 mg ett tag, sen stop på recept shit vilken jävla abstinens man fick, fy fan säger jag.. Kändes som hela fucking kroppen brann på insidan, sömnproblem blev 1000 gånger värre, hjärtat rusade iväg. Ja d finns fan inte många läkare kvar som skriver ut alltså. Helt sjukt iallafall Z analoger. Man måste ju för fan få sova! Är bara rädd att polisen/rätten ska ta ifrån en det lilla recept man har kvar från läkare lixom om man blir fälld. Jävlas kan dom nog om dom vill..
Hoppas du mår hyfsat nu iallafall även om du är utan mediciner 🙏🏼