2024-10-21, 23:45
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Visste inte att Gustaf Adolfs Plans park hade bytt namn.
Citera
2024-10-22, 00:56
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
fy fan vad vidrigt! Jag var i Enköping för många år sedan och då var det en gullig liten stad, visst några invandrare fanns det men inte att det verkade bombaderats av MENA pack, somalier.

Det jag inte begriper hur små svenska korkade fjortistjejer kan hänga med sådana där vidriga sandapor??

Finns inte fler invandrare där än i andra städer och majoritet av sex- och våldsbrott i stan är begångna av vita svenskar.
Citera
2024-10-22, 01:01
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Nej, jag messade väninnan just och polisen har förstås inte sagt ett dyft om signalement vilket i sig kanske säger vilken typ av man de letar efter om man säger… Hade signalementet varit en rågblond karl som bröt på skånska hade de sagt det.

De våldtäkter jag har hört om i Enköping har samtliga gärningsmän som kommit direkt från Menaområdet eller är andra generationens invandrare. En av de värsta som jag hört om var en ung flicka som blev våldtagen av en palestinier och en somalier vid biblioteket för några år sedan. Stackars tös-men självklart blev de inte dömda för hon ansågs inte ha gjort motstånd nog, helt vansinnigt!! Flickan blev dessutom helt nedsablad i sociala medier och skolan vägrade tydligen stänga av asen som våldtagit henne. Man rör inte nyadeln…

Du ljuger

Tjejen var med på att ha sex med 2 killar på taket av joar
Hon var 14, de var 15 och 16 och båda dömdes för våldtäkt då hon var under 15

Inget våld föregick

De senaste våldtäkterna på stan har i de flesta fall begåtts av vita, vilket även framkommit i trådar på Flashback

Händer fö färre sådana brott i Enköping än rikssnittet men fler drogrelaterade brott än snittet.
Citera
2024-10-22, 01:03
Citat:
Nej, jag messade väninnan just och polisen har förstås inte sagt ett dyft om signalement vilket i sig kanske säger vilken typ av man de letar efter om man säger… Hade signalementet varit en rågblond karl som bröt på skånska hade de sagt det.

De våldtäkter jag har hört om i Enköping har samtliga gärningsmän som kommit direkt från Menaområdet eller är andra generationens invandrare. En av de värsta som jag hört om var en ung flicka som blev våldtagen av en palestinier och en somalier vid biblioteket för några år sedan. Stackars tös-men självklart blev de inte dömda för hon ansågs inte ha gjort motstånd nog, helt vansinnigt!! Flickan blev dessutom helt nedsablad i sociala medier och skolan vägrade tydligen stänga av asen som våldtagit henne. Man rör inte nyadeln…

Det finns visst ett signalement på misstänkte brottslingen men nu verkar man tro att det är som så ofta då våldtäkter anmäls i Enköping; falskt alarm och påhitt
Citera
2024-10-22, 01:06
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Du ljuger

Inget våld föregick

De senaste våldtäkterna på stan har i de flesta fall begåtts av vita, vilket även framkommit i trådar på Flashback

Händer fö färre sådana brott i Enköping än rikssnittet men fler drogrelaterade brott än snittet.

Tillägg
Tjejen blev senare ihop med en av killarna på taket
Citera
2024-10-22, 01:12
Medlem
Citat:
Det finns visst ett signalement på misstänkte brottslingen men nu verkar man tro att det är som så ofta då våldtäkter anmäls i Enköping; falskt alarm och påhitt

Jahapp, av vad du skriver förstår jag att du är väl förankrad i Menakulturens machosynsätt-ingen annan än en misogyn Mena kan påstå att det är troligt att en flicka på 15 frivilligt har sex med två killar på raken! Vedervärdig kvinnosyn du har, utgår från att en kvinna som anmäler våldtäkt automatiskt ljuger. Var vänlig och åk tillbaka till ditt misogyna outvecklade skräpland!
Citera
2024-10-22, 01:34
Citat:
Jahapp, av vad du skriver förstår jag att du är väl förankrad i Menakulturens machosynsätt-ingen annan än en misogyn Mena kan påstå att det är troligt att en flicka på 15 frivilligt har sex med två killar på raken! Vedervärdig kvinnosyn du har, utgår från att en kvinna som anmäler våldtäkt automatiskt ljuger. Var vänlig och åk tillbaka till ditt misogyna outvecklade skräpland!

Wow.. som vanligt skriver du bara skit och hatiska påhitt

Angående tjejen på taket är det bara att läsa domen
Ang detta så har inga bevis framkommit för våldtäkt och signalementet polisen pratat med folk har en annan hudfärg som får rasister som dig att bli tysta
Citera
2024-10-22, 02:01
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1298985

Antar att det rör sig om kulturberikning (överfallsvåldtäkt)?

ja de är det ju alltid en brorsa eller pyjamas maffian pga de är su fula o äckliga att de måste våldta då ingen vill ta i äcklen utan pistolhot
Citera
2024-10-22, 03:33
Medlem
Citat:

hur fan kan man hitta på en våldtäkt?? då är man fan helt jävla dum i huvudet och ska aldrig mer få hjälp av polis!!!

vem är "offret" som hittat på detta isåfall?
Citera
2024-10-22, 08:43
Medlem
Citat:
Du ljuger

Inget våld föregick

Det är fler sexbrott (Anmälda 2023) per invånare i Enköping än genomsnittet i hela landet (Polisen genom BRÅ). Nu är mörkertalet stort, när det gäller sexbrott, men du har kanske mörkertalsundersökning du kan hänvisa till.
Citera
2024-10-22, 08:48
Medlem
Citat:
Wow.. som vanligt skriver du bara skit och hatiska påhitt

Angående tjejen på taket är det bara att läsa domen
Ang detta så har inga bevis framkommit för våldtäkt och signalementet polisen pratat med folk har en annan hudfärg som får rasister som dig att bli tysta

Som vanligt? Tja, jag vet ju inte vad ditt kriterium för vanligt är, men är det ett inlägg så kanske du bör revidera din förståelse av ordet vanligt.

Nej, jag skriver inte ” skit och hatiska påhitt”. Jag skriver om situationen i Enköping som jag uppfattar den och som jag fått berättat för mig av folk som bor där, bland annat den råa våldtäkten vid biblioteket. Att du vill försvara din misogyni med att beskylla de utsatta kvinnorna för lögn är så vämjeligt lågt, det är de fegas argument :”det är kvinnans fel, hon var en slampa, hon ljuger”.

Så du anser dig veta signalementet på våldtäktsmannen? Men så ut med det då! Kan du inte det ska du inte sitta och beskylla mig för att komma med felaktiga uppgifter! Det jag skriver är att de flesta som begått våldtäkt i Enköping, som t ex den vid biblioteket o den som skedde centralt för några år sedan, är begångna av folk med ursprung i Mena. Det är varken rasism eller hatiskt att påpeka det.

Men men, mot dumhet kämpar ju själva gudarna förgäves, så jag har ingen förhoppning, utifrån vad och hur du skriver, att du kommer att komma till insikt och ändra ditt vedervärdiga kvinnoförakt hur mycket fakta som du än ställs inför.
Citera
2024-10-22, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
hur fan kan man hitta på en våldtäkt?? då är man fan helt jävla dum i huvudet och ska aldrig mer få hjälp av polis!!!

vem är "offret" som hittat på detta isåfall?

Det finns flera skäl det. Men hur ofta det sker vet vi inte. Studierna spretar. De bästa undersökningarna jag har sett har angivit siffror på 2-10 procent (Med ett genomsnitt lutar nedåt). Överfallsvåldtäkter falskanmäls mer sällan.

Vanligaste skälen

1 Det falska brottsoffret är psykisk sjuk/dement

2 Det falska offret har varit otrogen och pressas av sin pojkvän att anmäla. Den klassiska lögnen flickvännen kommer hem sent. Pojkvännen pressar var hon har varit. Hon ljuger och så vidare

Det är dock mycket vanligare att våldtäkter inte anmäls än falsk anmälningar

PS Sexbrott sker oftare inomhus. Offret och GM känner varandra. Gärningsmannen ofta berusad och 40-50 procent av offren är berusade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in