Citat:
Ursprungligen postat av
Pelota
Wow.. som vanligt skriver du bara skit och hatiska påhitt
Angående tjejen på taket är det bara att läsa domen
Ang detta så har inga bevis framkommit för våldtäkt och signalementet polisen pratat med folk har en annan hudfärg som får rasister som dig att bli tysta
Som vanligt? Tja, jag vet ju inte vad ditt kriterium för vanligt är, men är det ett inlägg så kanske du bör revidera din förståelse av ordet vanligt.
Nej, jag skriver inte ” skit och hatiska påhitt”. Jag skriver om situationen i Enköping som jag uppfattar den och som jag fått berättat för mig av folk som bor där, bland annat den råa våldtäkten vid biblioteket. Att du vill försvara din misogyni med att beskylla de utsatta kvinnorna för lögn är så vämjeligt lågt, det är de fegas argument :”det är kvinnans fel, hon var en slampa, hon ljuger”.
Så du anser dig veta signalementet på våldtäktsmannen? Men så ut med det då! Kan du inte det ska du inte sitta och beskylla mig för att komma med felaktiga uppgifter! Det jag skriver är att de flesta som begått våldtäkt i Enköping, som t ex den vid biblioteket o den som skedde centralt för några år sedan, är begångna av folk med ursprung i Mena. Det är varken rasism eller hatiskt att påpeka det.
Men men, mot dumhet kämpar ju själva gudarna förgäves, så jag har ingen förhoppning, utifrån vad och hur du skriver, att du kommer att komma till insikt och ändra ditt vedervärdiga kvinnoförakt hur mycket fakta som du än ställs inför.