2024-10-20, 23:17
Medlem
Galejans avatar
Givetvis ett desperat populistiskt försök att få röster såhär i elfte timmen. Trump leder stort och till och nu kastar D verkligen ut vilka löften som helst i hopp om att locka väljare. Man ska ta det för vad det är; valfläsk.
Citera
2024-10-21, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saarne
Cannabis kommer att bli lagligt för kommersiellt bruk i flera EU länder i framtiden inkl Sverige efter de ser hur stor marknaden i Tyskland blivit.

Merparten av våra riksdagspolitiker och kommunal anställda super och tar droger så som kokain och cannabis.

De som skrikit sig hesa hela livet och invänt mot cannabis kommer själv stå där i framtiden med en joppe i käften och ta bloss, du kam vara så säker!
Va var de jag läste nyss på nätet om att hjärnan krymper av cannabis? mer å mer uppenbart.
Citera
2024-10-21, 02:31
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Va var de jag läste nyss på nätet om att hjärnan krymper av cannabis? mer å mer uppenbart.
Det där är faktiskt helt inkorrekt, det hjärnan krymper av är den lagliga drogen alkohol.
Citera
2024-10-21, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det där är faktiskt helt inkorrekt, det hjärnan krymper av är den lagliga drogen alkohol.
Ok nätet har fel då.
Citera
2024-10-21, 04:59
Medlem
Trump var först med att gå ut och säga att han är för en legalisering av marijuana och han ser bara massor av fördelar med en sådan legalisering.. Han är även öppen psykedeliska som droger som svamp, lsd, dmt osv, i kontrollerade medicinska syften, ordentligt studerade, osv osv...
Trots att han är nykterist...
Jag är själv ingen druggie, gillar inte ens alkohol. Men jag tror Trump är på ett vettig spår gällande denna fråga.
Citera
2024-10-21, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Huuuur kan man legalisera cannabis??? Vill dom att läkare, lastbilschaufförer, astronauter osv ska vara höga 24/7? För det blir ju så om knark är lagligt! Inga rasister, på vååra gator! Nä dåligt förslag av Kamala

Är du efterbliven? Är det nån skillnad på det och alkohol menar du?
Citera
2024-10-21, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans
Trump var först med att gå ut och säga att han är för en legalisering av marijuana och han ser bara massor av fördelar med en sådan legalisering.. Han är även öppen psykedeliska som droger som svamp, lsd, dmt osv, i kontrollerade medicinska syften, ordentligt studerade, osv osv...
Trots att han är nykterist...
Jag är själv ingen druggie, gillar inte ens alkohol. Men jag tror Trump är på ett vettig spår gällande denna fråga.
Vi får se om Harris lyckas bättre med själva genomförandet då.
Citera
2024-10-21, 09:01
Medlem
LojtnantWerners avatar
Priskontroll, laglig marijuana och stryka studentlån? heja inflationsresan som USA kommer hamna i redan skuldsatta uppöver öronen, inget av det kommer ske under Trump eller Kamelen.
Gällande att Sverige så har vi redan laglig marijuana sedan 50talet men väldigt få får det utskrivet
https://lakartidningen.se/aktuellt/n...t-okar-rejalt/

men ändå en ökning, men kommer aldrig bli lagligt här, vi är för konservativa oavsett hur mycket vi apar efter "Stora Satan"
Citera
2024-10-21, 10:20
Medlem
knarkadamuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Är du efterbliven? Är det nån skillnad på det och alkohol menar du?
Jag tror att inlägget var ironiskt
Citera
2024-10-21, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsa.Andersson
Just den sidan vänder sig ju till svarta män. Då är det väl inte så konstigt.
Hela hennes agenda hittar du här.
https://kamalaharris.com/a-new-way-forward/

För övrigt så fyller den vackra och stiliga kvinnan 60 år just idag.
Happy birthday Mrs Vice President!🎂

Tack! Får försöka läsa lite ikväll.
Citera
2024-10-21, 12:45
Medlem
Ilimitados avatar
Lär bli ökade fall av schizofreni också. Men det tycker folk tydligen är bra. Jag har till och med sett idioter som velat framkalla psykoser med knark. Jag har levt nära folk som har schizofreni och det är ingenting man vill ha.
Citera
2024-10-21, 13:11
Medlem
knarkadamuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Priskontroll, laglig marijuana och stryka studentlån? heja inflationsresan som USA kommer hamna i redan skuldsatta uppöver öronen, inget av det kommer ske under Trump eller Kamelen.
Gällande att Sverige så har vi redan laglig marijuana sedan 50talet men väldigt få får det utskrivet
https://lakartidningen.se/aktuellt/n...t-okar-rejalt/

men ändå en ökning, men kommer aldrig bli lagligt här, vi är för konservativa oavsett hur mycket vi apar efter "Stora Satan"
Aldrig är väl att dra i lite. Visst det kan dröja längre än genomsnittliga EU land men legaliseringen kommer hit den med. Generationsklyftan i frågan är stor och svenskar gillar inte att ses som omoderna. Det har inte varit en seriös fråga internationellt så länge. Jag tror debatten kommer med rasande fart så småningom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in