Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Det är ingen här som är intresserad av Childhood. Reklamen för dessa är bara ett försök att minska intresset för Dumpen.
Snart är mitt nattpass slut och jag ska hem och sova. Har varit nykter hela natten trots Gipsy-tears stora bekymmer över mina alkoholvanor. Han behöver inte vara orolig.
Det får vi verkligen hoppas för patienternas skull.
Jo Childhood är intressanta men det roliga var ju när Dumpen sparkade igång verksamheten och trodde att det är bara att knalla in i finrummet direkt. För att vara på den säkra sidan skickade Dumplingarna pengar till Childhood som dock omedelbart returnade Puttes stålar.
Detta gnällde Putte över i GP så det fick istället bli den slafsiga metoden för att rädda barn men varför inte då det är resultatet som räknas.
Dumpen passar bra som outsidern som ägnar sig åt skitgörat med sina aggressiva konfrontationer med snuskgubbarna medan övriga organisationer har en mjukare framtoning och kan ägna sig åt tex skolbesök mm.
Tycker dom kompletterar varandra bra men det tycker nog inte Childhood, Rädda barnen mfl utan ser troligtvis Dumpen som den ohyfsade kusinen från landet.