Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Vad en utredning visar, eller inte, är totalt oväsentligt då precis ALLA vet, som inte har huvudet uppkört i arslet, att detta är ren och skär prostitution och koppleri av den högre skalan... Flickorna/kvinnorna som går på dessa fester vill inget annat än att raggas upp av en stenrik kändis och om de behöver knulla för att få en timmes känsla av kändisskap och rikedom, så gör dessa skökor detta! Finns säkerligen någon som inte ställer upp på "Sex On Demand", men de är få, skulle jag tro...
Jag behöver nog komplettera med det här utdraget:
Brottsbalken (1962:700) 6 kap. Om sexualbrott
11 §, Sexköp
Den som, i annat fall än som avses förut i detta kapitel, skaffar sig en tillfällig sexuell förbindelse mot ersättning, döms för köp av sexuell tjänst till fängelse i högst ett år.
Vad som sägs i första stycket gäller även om ersättningen har utlovats eller getts av någon annan. Lag (2022:1043).
Denna lag träder i kraft den 1 augusti 2022.
Påföljden fängelse gjordes obligatorisk, relationen mellan säljare, ev förmedlare (kopplare), och köpare förtydligad och "ersättningen" kan ha vilken form som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Absolut INGEN av de inblandade är av riktigt virke, utan degenererade skitstövlar! Allt från Mbappé, till de flickor/kvinnor som ställer upp på detta, till de som arrangerat horpartyt! Även hotellet, dess personal och ägarna är svin då alla vet vad som pågår!
Där har vi det. Och
BrB (1962:700) 6 kap. Om sexualbrott, 11 § kan vara det nav som i sin nuvarande form binder ihop alltihopa.
Det ser spännande ut .... Minst sagt. Jag kan läsa och spekulera, men det är en domstol som tar beslutet och jag har inget med det att göra.
Och ett eventuellt åtal formuleras av Allmänne Åklagaren. Det är inte klart ännu.