2024-10-20, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Electraa6
Märks att du inte är frisk du i heller!
Hoppas du aldrig får barn ifall du har sån äcklig smutsig inställning till andra människor som lider av missbruk.
Jag har redan, och tillskillnad från den losern till farsa får mina barn en bra uppväxt.
Droger är inte ett medfött problem.
Man borde låsa in pundare som han i ett rum med gratis droger som dom får gå loss på, till dom stupar. skulle spara samhället enorma summor och resurser.
Citera
2024-10-20, 21:02
Medlem
RightRites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigarn
Jag har redan, och tillskillnad från den losern till farsa får mina barn en bra uppväxt.
Man borde låsa in pundare som han i ett rum med gratis droger som dom får gå loss på, till dom stupar. skulle spara samhället enorma summor och resurser.

Vad du är duktig då!

Kom över så får du en klapp på huvudet och lite bullar.

Det är världens lättaste jobb att sitta bakom en skärm och kritisera andra.
Citera
2024-10-20, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Ja när han gått upp på rummet igen. De skulle inte släppt upp honom igen. Det finns rutiner för sånt
Var i branschen innan

Snack.. Han hade inte checkar ut från det rummet som han borde ha checkat ut från redan. Jag kan bara föreställa mig vilket utbrott han skulle ha fått om man hade försökt hindra honom att gå till sitt rum.

Personalen agerade proffsigt och försökte minimera skadan: både från hotellets sida, men även genom att inte låta honom göra bort sig totalt inför en massa lobbygäster med mobilkameror i fickan.

Ett hotell är inget sjukhus - särskilt inte psykvård. Vill någon ta livet av sig är det inte personalens plikt att förhindra vederbörande.
Citera
2024-10-21, 00:05
Medlem
Tråkig ton i tråden om Liam. Han var öppen med att han kämpade med missbruk under sin tid i 1D, och det gör honom varken till en dålig pappa eller person. Han var en otroligt talangfull artist och förtjänar att bli ihågkommen för det.

Rest in peace Liam 💔❤️💔
Citera
2024-10-21, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nigarn
Håller med.

Inga barnbska tvingas växa upp med narkoman föräldrar!
Citera
2024-10-21, 00:55
Medlem
GabeRoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RightRite
Vad du är duktig då!

Kom över så får du en klapp på huvudet och lite bullar.

Det är världens lättaste jobb att sitta bakom en skärm och kritisera andra.

Du gör ett ädelt arbete, men det är meningslöst att diskutera intrikata problem med en individ som honom/henne.

Det tar otroligt lång tid och erfarenhet att inse att missbruk är en sjukdom, och inte något som bara uppstår för att en person har ett extremt sug efter diverse substanser.

Jag kan knappt klandra nämnd person för dennes inställning, då jag själv hade ett liknande synsätt tills jag själv hamnade i en prekär situation med alkohol.

Abstinenten smyger på sakta men säkert, och till slut mosar den dig som ett godståg; och då är det redan för sent.
Citera
2024-10-21, 01:47
Medlem
Elvis, mj och nu Liam
Rip musik
Mkt Sex rock men
Drogerna vann

Tänk att ha så många fans ute på gatan men ändå knarka
Senast redigerad av usr1 2024-10-21 kl. 01:50.
Citera
2024-10-21, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Begick han självmord?
Överdos är ju lite som att köra rally berusad utan bälte och blunda ibland
Citera
2024-10-21, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Va taskiga ni är! Tycker verkligen synd om honom. På en av de sista bilderna ser han så ledsen och borta ut. Och vet själv hur det är när allt går åt helvete på en och samma gång, särskilt när man lider av psykisk ohälsa. Han verkar ha sett något på nätet som gjorde honom upprörd och sen upp till hotellrummet och bara kasta sig ut. Så tragiskt!!
Bildlänk?
Citera
2024-10-21, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eleven7
Säkert ingen snubbe som bara kände för att knarka och skita i allt. Nej, det började säkert någonstans i One Direction med alkohol för att hantera all stress och press. Giriga managers och skivbolag som ska maximera vinsterna. Att aldrig få vara ifred, det går inte bara att gå ut en runda utan att folk kommer fram och vill ta bilder (glada och skrikiga tonårstjejer). Alkoholen börjar ha mindre effekt och man börjar med droger och andra mediciner. Det blir värre och värre, och substanserna tar över personligheten. Han hade massor med människor runt omkring sig som aldrig säger nej och alltid vill hänga på. Men personer som verkligen kunde hjälpa honom med hans psykiska problem lyste säkert med sin frånvaro.

Ja han hade berättat att han kände sig instängd på hotellrummet med minibar under turner

Slutar aldrig förvånas hur managers skiter i sina kassakor, avicii etc
Citera
2024-10-21, 02:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rydstranddd
https://imgur.com/a/YZvh0pF

Sjukt tragiskt. Var hitta du den bilden?
Citera
2024-10-21, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eml874
Tråkig ton i tråden om Liam. Han var öppen med att han kämpade med missbruk under sin tid i 1D, och det gör honom varken till en dålig pappa eller person. Han var en otroligt talangfull artist och förtjänar att bli ihågkommen för det.

Rest in peace Liam 💔❤️💔
Och hur tycker du det gick? Han såg ut som en simpel narkoman när han låg nedanför balkongen endast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in