2024-10-18, 14:44
Medlem
Såg nyss en video när han "hoppade" lite små konstigt att folk bara kollade på
Citera
2024-10-18, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Det är lite konstigt att dom först ringer 911 och nämner att han har en balkong i sitt hotellrum. Sen sex minuter senare hittades Liam Payne död. Kanske så har dom mördat honom och sen slängt ner honom? Inget som jag tror dock, men lite märkligt detta ändå.
Han kan ju ha hotat med att han skulle hoppa från balkongen.🤷🏼‍♀️
Citera
2024-10-18, 14:52
Medlem
immenhusens avatar
Med tanke på att skrivbolaget m.fl. ville säga upp avtalen med honom samtidigt, innebär detta att det finns lik i garderoben som vi inte känner till?

Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Liam Howlett är iofs känd. Den enda Payne jag känner till i underhållningsbranschen är Max Payne.

Dito.

/AI
Citera
2024-10-18, 15:11
Medlem
Hetlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meatwad
Ja asså om det va jag hade jag känt mig skyldig som fan men i praktiken är det svårt att skuldbelägga henne. Hennes pengarkåthet kanske man kan klaga på. Sånthär får hon väl ta med sina tjej/gay kompisar och inte släppa ut i världen. Boksumeringen är ju sjukt kul - jag beställde ett ex av boken. Bandnamnet 5Forward istället för One Direction är ju toppen.

Boköversikt
Inspired by True Events

Growing up in an exclusive Tennessee neighborhood, Mallory Hunt never fit in. Chubby and brunette in a sea of blond future debutantes, she takes solace in her tight-knit family and best friend Luna. Together, the girls bond over their favorite band, 5Forward, imagining exciting, glamorous futures.

Years later, Mal is suddenly thrust into the world of high fashion modeling. She transforms herself from small town outcast to model, meeting people she's only seen in magazines ...including Oliver Smith, the handsome former member of 5Forward!

From Dubai to Paris, London to Coachella, Mallory finds herself desperately in love with the former boy-bander despite fame, attention, and personal demons that threaten them both. As their fantasy love affair goes from private intimacy to public meltdown, Mallory learns the pain and heartache when your love goes from girlhood fantasy to real life drama.

Jag har verkligen inte stenkoll på allt som hänt men kollade igenom lite igår. Maya som du pratar om behöver nog inga pengar. Hon är en väl etablerad influensa och som jag förstår så är hennes pappa jävligt tät.

Dock känns hela sätter hon outat detta på väldigt omoget. Hur hon sitter och gör videos om det som att det vore något jävla realitydrama. Jag tänker inte klandra henne eller beskylla henne, hon har rätt till att berätta vad hon gått igenom. Men tycker att hon kunde gjort det på ett proffsigare sätt. Hon verkar verkligen ha fått med sig ett drev mot Liam och efter all nedgång så klarade han väl inte av det mer. Grabben var ju helt sjukt labil och jag är inte chockad över vad som skett. Det är bara jävligt tråkigt. För alla.
Citera
2024-10-18, 15:20
Medlem
SvartaVargens avatar
Läs på twitter

Dom säger han skulle gå ut med info gällande höga profiler i Hollywood och Diddy- fallet.

Sluta läsa på MSM för fan… en flock får här inne.
Citera
2024-10-18, 15:32
Medlem
DauXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Läs på twitter

Dom säger han skulle gå ut med info gällande höga profiler i Hollywood och Diddy- fallet.

Länka, tack.
Citera
2024-10-18, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
nä. var och varannan rubrik är "liam" det ena och det andra. bara titta på exprssen och aftonbladet själv.

rubrik idag "liams hemstad i chock"

liam gallagher är den enda kända liam i musiksammanhang.
Ja, fast nu är nog alla medvetna vilken Liam det gäller, de behöver inte skriva att han tillhörde One Direction.

Om media hade gått ut med att ex. Larry Mullen var död hade inte många känt igen namnet, hade man däremot sagt Larry Mullen från U2 hade ögonbrynen höjts en aning. Sedan hade alla känt till vem Larry var.
Citera
2024-10-18, 16:23
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Ja, fast nu är nog alla medvetna vilken Liam det gäller, de behöver inte skriva att han tillhörde One Direction.

Om media hade gått ut med att ex. Larry Mullen var död hade inte många känt igen namnet, hade man däremot sagt Larry Mullen från U2 hade ögonbrynen höjts en aning. Sedan hade alla känt till vem Larry var.

nä jag har redan glömt vem det var.
Citera
2024-10-18, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Han kan ju ha hotat med att han skulle hoppa från balkongen.🤷🏼‍♀️

Då skulle dom sagt det när dom ringde till 911. Ingen tvekan om det.
Citera
2024-10-18, 16:49
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Läs på twitter

Snarare du som är ett får som tror på alla konspirationsteorier som bekräftar din världsbild hahaha
Citera
2024-10-18, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Vet inte ens vem det är
Ne och det är inte ens Liam Payne som varit ihop med Oliva Wilde. Det är hans bandkollega
Harry Styles.
Hon är skådespelare och regissör från USA.
Citera
2024-10-18, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
För att kvinnan plågar männen psykiskt. Därav blir hämnden våld. Testa använda ärthjärnan nästa gång.

Jag tror ditt snor är hjärnvätska som rinner ut. Så det är ok att använda våld? Oavsett kön är det fel både psykiskt och fysiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in