2024-10-20, 07:37
Medlem
Man kan vara säker på att programmet inte kommer ta upp att invandringen tagit ifrån oss det naturliga förhållandet vi hade till nakenhet innan vi blev bortjagade från badhus och stränder.
Citera
2024-10-20, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Man kan vara säker på att programmet inte kommer ta upp att invandringen tagit ifrån oss det naturliga förhållandet vi hade till nakenhet innan vi blev bortjagade från badhus och stränder.

J-ar vilket bra inlägg. Du formulerade det jag vagt funderade över. Är själv van att man t ex badar bastu när man är ute på sjönära lantställen och det sitter både kvinns- och mansfolk där. Och sedan doppar sig alla nakna i sjön. Det är naturlig nakenhet, inga orgier uppstår och folk är inte modellsnygga.

Sverige riskerar bli ett prydare och sippare land pga mena-invandringen där kvinnor inte ens vågar visa håret. Kroppen ska gömmas i stora tält.

Och sedan blir det hö-hö-tv med ”spännande” naket med antisemitiska toner.

”Kändisarna” som ställer upp måste gilla Stina Wollter skarpt…
Citera
2024-10-20, 08:02
Medlem
sfrges avatar
Drömgästen i det här programet måste vara Ebba Busch.
Citera
2024-10-20, 08:34
Medlem
Asb3rger1337s avatar
De enda ja blir typ lite sur över är väl hur detta jippo känns som en liten klick i klicken som gillar att provocera och vet bäst. Samt att de får lite rätt och får använda mina skattepengar för att göra så.
Tbh hade de finansierat de själva hade de inte vart så märkvärdigt. Nu tänker jag att de knackat på min dörr och frågat om tv avgift en gång i tiden som SS soldater gör mig mer störd.
Men svinnet av skattepengar är så mkt större i andra branscher så idk. Aint even mad.
Citera
2024-10-20, 08:39
Medlem
Ond.hickas avatar
Betvivlar att man kommer få se kvinnliga hängande bröst med bröstvårtor eller könsorgan. Ingenting tabu med lite valkar som man ser på "aktivistiska" konton varje dag. Bryta tabun men fortfarande inte bryta mot instagrams policies.
Citera
2024-10-20, 08:42
Medlem
mrmiltons avatar
I desperationen över att få behålla tittare så tänkte de hur kan vi göra billig nakenporr med någon typ av estetik. Sen så gick batikhäxorna loss på det här. Kommer vi få se någon snygg kvinna i programmet? Tveksamt gissar jag. Kommunisterna i familjen Wollter borde självfallet få uttala sig så alla får se hur otroligt destruktiva de är i ett demokratiskt samhällssystem.
Citera
2024-10-20, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmilton
I desperationen över att få behålla tittare så tänkte de hur kan vi göra billig nakenporr med någon typ av estetik. Sen så gick batikhäxorna loss på det här. Kommer vi få se någon snygg kvinna i programmet? Tveksamt gissar jag. Kommunisterna i familjen Wollter borde självfallet få uttala sig så alla får se hur otroligt destruktiva de är i ett demokratiskt samhällssystem.

All reklam är bra reklam.
De har troligen dragit in fler tittare till SVT än vad som nånsin hade sett detta annars.

Och folket gick på det, igen (som vanligt).
Citera
2024-10-20, 08:55
Medlem
Otroligt vad folk blir upprörda på grund av några nakna tjockisar. Något motvilligt får jag erkänna att programmet ändå fyller en funktion om det nu visar sig vara så provocerande.

Jag tippar på att Claes Malmberg kommer vara med. Han har en historia av att visa upp sin nakna kroppshydda på bästa sändningstid.
Citera
2024-10-20, 09:13
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Danskarna gjorde detta för 15 år sedan. Stina Wollter är sen. Hon kommer bara släpa dit massa tjockisar.

Jag antar att du tänker på det danska tv-programmet Blachman? Det är även det som jag associerar till och där var det väldigt mycket av kvinnlig full frontal nudity med både unga vackra damer som man gärna ville se och gamla damer som man inte ville se, samtidigt som dom kommenterande männen kände sig nödsakade att ge dom gamla och fula flest komplimanger. Frågan är om SVT vågar vara lika vågade med nakenheten.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/ddq10o/nakenshow-i-dansk-tv-vacker-ilska
(FB) Danmarks nya skandalprogram "Blachman" - Nakna kvinnor bedöms av män
Senast redigerad av Kurt1 2024-10-20 kl. 10:04.
Citera
2024-10-20, 09:14
Medlem
WhereIsRussias avatar
ingen kommer visas naken Molly filmas säkert från axlarna och på sin höjd får vi se hennes rumpa från distans i dim light. kommer inte bli som danska programmet där två gubbar recenserade helnakna tjejer där man fick se allt
Citera
2024-10-20, 09:15
Medlem
Spännande att Stina Wollter hyllat Hamas, enligt SVTs regler så ska programmet inte sändas eftersom hon tagit ställning i en kontroversiell konflikt.

Antar att det inte gäller terroristvänstern
Citera
2024-10-20, 09:17
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kommer vi få se fittor uppfläkta? också, Molly Hammars t.e.x

Vi bör nog inte ha för högt uppställda förväntningar... Räkna inte med att det blir som i Naked attraction, men spännande är det ju. Man vill ju se hur det blir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in