2024-10-19, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det skal man ikke se bort i fra. TEH og RU skal på sin side ha delt en interesse for business og kryptosamtalene var åpenbart såpass interessante at det raskt ble ordnet med et møte hos TH kort tid senere. I det første kryptomøtet skal også TEH ha vært tilstede, sammen med TH og RU.

Interessant. RU har vel hevdet at hans interesse lå i bitcoinutvinning. Hvorfor ble kjeltringvalutaen Monero et tema allerede i de første møtene på Futurum? Kanskje da også med TEH tilstede? Kanskje RUs kjennskap til, nevnt for noen, var hele grunnen til at han i det hele tatt fikk satt sine ben innafor døra på Futurum. Uslepen diamant ja. Utsatt for et komplott i følge seg selv. Av han vurdert til å være mektige mennesker.
Senast redigerad av Kokadu 2024-10-19 kl. 21:38. Anledning: Tillegger
Citera
2024-10-19, 21:31
Medlem
Jax34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det skal man ikke se bort i fra. TEH og RU skal på sin side ha delt en interesse for business og kryptosamtalene var åpenbart såpass interessante at det raskt ble ordnet med et møte hos TH kort tid senere. I det første kryptomøtet skal også TEH ha vært tilstede, sammen med TH og RU.
Så nå er det TEH i følge VG ?
Citera
2024-10-19, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jax34
Så nå er det TEH i følge VG ?
En veldig tidlig innside informasjon fra trådens spede begynnelse sverger på at sønnen overhodet aldri noensinne kunne være innblandet. At han var svært knyttet til sin mor, og aldri aldri ville ha skadet henne.
Har denne personen tatt så grundig feil? Jeg tviler.
Senast redigerad av Nujaevlarihavet 2024-10-19 kl. 21:48.
Citera
2024-10-19, 21:54
Medlem
Jax34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nujaevlarihavet
En veldig tidlig innside informasjon fra trådens spede begynnelse sverger på at sønnen overhodet aldri noensinne kunne være innblandet. At han var svært knyttet til sin mor, og aldri aldri ville ha skadet henne.
Har denne personen tatt så grundig feil? Jeg tviler.
Det er jo ikke sikkert at planen var å skade henne, men at det bare ble slik ? På meg virker det som om målet var penger, ikke det å skade AEH.
Citera
2024-10-19, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicobar
Det kalles eliminering, utelukke .Det ser ut som norsk Politi sliter litt nå, kanskje de trenger tips?

De har jo bedt om det

Politiet har gått igjennom og sjekket alle spor på åstedet.

Du og dere andre som finner det underholdende med vill-gjetting-av-mulige-moduskandidater, må gjerne fortsette med det.

Jeg skjønner ikke vitsen.
Citera
2024-10-19, 22:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jax34
Det er jo ikke sikkert at planen var å skade henne, men at det bare ble slik ? På meg virker det som om målet var penger, ikke det å skade AEH.
Jeg vet veldig godt dette er rykter. Men jeg tviler sterkt på sannhetsgehalten.
Det som sies om soga er at omtalte TEH var enormt glad i og knyttet til sin mor.
Jeg har fulgt med fra første øyeblikk i denne tråd. .
Men for all del, bare skyt løs på en skadeskutt fugl og la hauken fly sin vei.
Citera
2024-10-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Jeg er helt på linje med deg, og det at det ikke finnes nok bevis til å opprettholde siktelsen mot TH endrer overhodet ikke på at mistanken om at han står bak opprettholdes. Det siste ord er derfor ikke sagt i denne helt spesielle saken. Anne Elisabeth er myrdet og fjernet fra jordens overflate, noen der ute vet hva som har skjedd, og noe nytt og eksplosivt kommer til å dukke opp i løpet av de neste 5 årene. Vi må bare være tålmodige å vente på at noen frivillig, eller under tvang, blir tvunget til å fortelle den hele og fulle sannheten🧐

Ja jeg har også tro på at det vil bli en løsning av saken. En dag en gang i fremtiden.

Politiet har samlet beviser mot Tom Hagen i bøtter og spann. Det triste er at bevisene ikke teller.
Citera
2024-10-19, 22:29
Medlem
Nå skal det sies at samme riksadvokat som henla siktelsen mot TH hele tiden har støttet politiets etterforskning og ment at de var på rett spor.
Citera
2024-10-19, 22:54
Medlem
Jax34s avatar
Citat:
Jeg vet veldig godt dette er rykter. Men jeg tviler sterkt på sannhetsgehalten.
Det som sies om soga er at omtalte TEH var enormt glad i og knyttet til sin mor.
Jeg har fulgt med fra første øyeblikk i denne tråd. .
Men for all del, bare skyt løs på en skadeskutt fugl og la hauken fly sin vei.
Ikke godt å si hva de vil gjøre nå, nei.
Citera
2024-10-19, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Interessant. RU har vel hevdet at hans interesse lå i bitcoinutvinning. Hvorfor ble kjeltringvalutaen Monero et tema allerede i de første møtene på Futurum? Kanskje da også med TEH tilstede? Kanskje RUs kjennskap til, nevnt for noen, var hele grunnen til at han i det hele tatt fikk satt sine ben innafor døra på Futurum. Uslepen diamant ja. Utsatt for et komplott i følge seg selv. Av han vurdert til å være mektige mennesker.

Interessant, ja. Tema Monero var fordi TH fattet en meget sterkt interesse for denne i og med at den var USPORBAR.

RU advarte MOT den.
«I avhør som siktet får «kryptomannen» også inngående spørsmål om hvorvidt monero var tema i møtene med Tom Hagen. Han forteller at han hadde inntrykk av at Hagen var interessert i denne kryptovalutaen. Hagen stilte flere spørsmål, blant annet om anonymiteten monero gir, ifølge «kryptomannen».

Samtidig uttrykker han en bitterhet mot Tom Hagen. Han har nemlig lest i VG at milliardæren fra Lørenskog har investert stort i monero. Dette for å ha midler i tilfelle han måtte betale for å få kona tilbake.

I februar 2019 kjøpte Hagen monero for vel 30 millioner norske kroner. Da Hagen og kryptomannen ble pågrepet våren året etter, hadde verdien steget med rundt 76 %, viser VGs egne undersøkelser. I utgangspunktet økte beholdningen dermed til cirka 52 millioner kroner, men deler ble brukt da han overførte 13 millioner til motparten sommeren 2019.

Milliardæren har likevel tjent godt på monero-kjøpet.

I avhør uttrykker «kryptomannen» at han føler seg brukt. Han antyder overfor politiet at Tom Hagen har latt seg inspirere av hans presise kunnskap om kryptomarkedet og uttrykker at han føler på et svik.»

https://www.vg.no/nyheter/i/nA89vB/kryptomannen
Citera
2024-10-19, 22:58
Medlem
Jax34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Nå skal det sies at samme riksadvokat som henla siktelsen mot TH hele tiden har støttet politiets etterforskning og ment at de var på rett spor.
Tror nok han bare har latt dem holde på, for at de senere ikke skal si at det er hans skyld at de ikke løste saken.
Citera
2024-10-19, 23:03
Medlem
Jax34s avatar
Citat:
Interessant, ja. Tema Monero var fordi TH fattet en meget sterkt interesse for denne i og med at den var USPORBAR.

RU advarte MOT den.
«I avhør som siktet får «kryptomannen» også inngående spørsmål om hvorvidt monero var tema i møtene med Tom Hagen. Han forteller at han hadde inntrykk av at Hagen var interessert i denne kryptovalutaen. Hagen stilte flere spørsmål, blant annet om anonymiteten monero gir, ifølge «kryptomannen».

Samtidig uttrykker han en bitterhet mot Tom Hagen. Han har nemlig lest i VG at milliardæren fra Lørenskog har investert stort i monero. Dette for å ha midler i tilfelle han måtte betale for å få kona tilbake.

I februar 2019 kjøpte Hagen monero for vel 30 millioner norske kroner. Da Hagen og kryptomannen ble pågrepet våren året etter, hadde verdien steget med rundt 76 %, viser VGs egne undersøkelser. I utgangspunktet økte beholdningen dermed til cirka 52 millioner kroner, men deler ble brukt da han overførte 13 millioner til motparten sommeren 2019.

Milliardæren har likevel tjent godt på monero-kjøpet.

I avhør uttrykker «kryptomannen» at han føler seg brukt. Han antyder overfor politiet at Tom Hagen har latt seg inspirere av hans presise kunnskap om kryptomarkedet og uttrykker at han føler på et svik.»

https://www.vg.no/nyheter/i/nA89vB/kryptomannen
RU mente vel at han fortjente en bonus. Helt merkelig med tanke på de omstendighetene TH måtte kjøpe Monero under.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in