2024-10-19, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Varför ska svenska partier delta i jude-ceremonier?
Ja
Det undrar jag med
Okej som privatperson men i egenskap av parti
Why?
Citera
2024-10-19, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Två av länkarna är samma.
Den tredje länken avhandlar samma fråga om Ali Hadrous (V) som påståtts ha sagt något antisemitiskt.
Dock så framgår det inte av de låsta artiklarna vad som har sagts.

Tidningarna Dagens nyheter (dn.se) och Sydsvenskan ägs av Bonnier. Som av en händelse råkar vara judar.
Chefredaktör för Dagens nyheter är Peter Wolodarski, en jude.
Självklart skriver dessa tidningar om vad deras ägare vill att de skall förmedla. Allt negativt om judar är antisemitisk.

Så istället för att kalla mig massa epitet, svara på frågan. Vad är det som är så antisemitiskt som har sagts.
Dessutom tycks det vara sagt av en enskild person som dessutom blivit utesluten ur V.
Så varför kör man med påverkansoperationer från Judiska Centralrådet för att påverka svensk demokrati?
Terrorklassa Judiska Centralrådet för dessa antidemokratiska påverkanskampanjer de hänger sig åt.

Du menar ”fy fan för icke-vita som är framgångsrika, talangfulla, driftiga och duktiga? Icke-vita ska stå under mig och vara offer som jag som vit, Nobel, white Saviour kan själv välja att rädda och tycka synd om”?
Inte för inte som antisemitismen är den mest ursprungliga form av rasism och rasbiologi.
Citera
2024-10-19, 21:50
Medlem
Ja muslimernas och vänsterns hat mot judar är de tydligaste rasistiska krafterna i Sverige idag ihop med invandrarnas hat mot svenskar.
Citera
2024-10-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedJamie
Ja det är det eftersom din kritik i grunden bygger på judehat. Israel har vare sig begått krigsbrott eller statsterrorism. Det är värdering du gör baserat på ditt djupa judehat.

FN delar inte din uppfattning.
Citera
2024-10-20, 00:04
Medlem
NeutronStars avatar
Oh jäklar, vilket öde att inte få delta i judiska centralrådets "minneshögtider!"!

Vad gör man på dessa ceremonier - offrar en get åt fantasigubben Jahve eller slaktar palestinska småbarn och dricker deras blod (OBS ironi)? Eller gråter man över Anne Frank medan IDF bombar skolor och sjukhus i Gaza?
Citera
2024-10-20, 00:35
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Du menar ”fy fan för icke-vita som är framgångsrika, talangfulla, driftiga och duktiga? Icke-vita ska stå under mig och vara offer som jag som vit, Nobel, white Saviour kan själv välja att rädda och tycka synd om”?
Inte för inte som antisemitismen är den mest ursprungliga form av rasism och rasbiologi.

Den mest ursprungliga formen av rasism? Vilket sjukt dravel. "Rasism" har alltid funnits, i alla folk och alla tider. Det finns rasistiska judar, afrikaner, araber, indier, kineser, papuaner. Etc.

Att påstå nått annat är ju ren rasism. Myten om den onda vita mannen, som är ondare än andra raser...
Citera
2024-10-20, 00:44
Medlem
Julskinkatos avatar
Kommunism är ondska från början, det är väl problemet. 100 miljoner döda, diktatur och fattigdom.

Sen varför de här Mellanösternkonflikterna ska utspela sig i Sverige är en fråga. Varför har vi massa araber i landet?
Citera
2024-10-20, 01:01
Medlem
Vänstern + islamister + neo nazister, står sida och sida i sitt hat mot judar.

Det trodde man inte. Vilken tid man lever i!

Dags för kommunisterna V att börja städa upp i partiet och göra nånting åt Nazismen, mycket skit har dom kommit utan med genom åren men detta är riktigt illa.
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-10-20 kl. 01:04.
Citera
2024-10-20, 01:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Vänstern + islamister + neo nazister, står sida och sida i sitt hat mot judar.

Det trodde man inte. Vilken tid man lever i!

Dags för kommunisterna V att börja städa upp i partiet och göra nånting åt Nazismen, mycket skit har dom kommit utan med genom åren men detta är riktigt illa.

Det trodde du inte?
Extremister oavsett sida är alltid sig närmast.
Man kan ju vara naiv för mindre
Citera
2024-10-20, 02:49
Medlem
Dadgostar räknar bara röster till sitt kommunistparti. Muslimerna är fler än judarna därför driver de antisemitismen i partiet. Hon står och ljuger rakt ut i TV när hon säger att kommunistpartiet gjort upp med antisemitismen. På samma sätt som hon ljög om partiet och koksen på riksdagstosletterna…
Citera
2024-10-20, 02:52
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Du fortsätter att missförstå med flit. Kräk som du själv ursäktar alltid er antisemitism med att hävda att det bara är fråga om att "vara emot krig". Patetiskt!

ja. eller så har du förutsatta meningar om personer.
själv jobbar jag inom kultur och jobbat flera år med forum för levande historia + att 2 av mina bästa vänner sedan jag var 7-8 år kommer från judiska familjer.

du förstår, man kan vara emot det israel gör nu pga. jävligt högervriden ledare MEN jag drar inte en kam över hela israeliska befolkningen - precis som jag inte drar kam för muslimer,kristna,pedofiler,mördare och annat man kan störa sig på.

jag gillar inte putin, men jag har inget emot ryssar som röstar på honom. jag gillar inte netanyahu, men jag har inget emot är israeler som röstar på honom. jag gillar inte sosse-maggan, trump, kristersson eller dadgostar heller och jag har inget emot folk som röstar på dom.
Citera
2024-10-20, 03:03
Bannlyst
VPK har alltid varit hycklare. Lars Werner fick sprit av DDR på sin 40 års dag samtidig som människor avrättades i Karsl Marx Stadt på löpande band. V är satans mördare och diktatruens kreatur, dom hatar den lilla människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in