2024-10-19, 20:45
Medlem
StrangeTimingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidagochidag
Den nakna kroppen är knappast genant för mig. Den hör hemma i det privata. Med sig själv eller sin partner eller på en AVSKILD plats där gemensam nakenhet bestämts. Fan inte på tv där folk ska kunna råka bläddra förbi. Denna fokus på kroppar är sjuk! Folk tror att kroppen är deras personlighet, uppmanas att blotta den(det luras som tro är starkt) Skrattretande motsatt effekt. Styrka är att ha integritet. Inte låta sig bli manipulerad att blotta sig. Toxiskt feministisk skit. Tjejerna idag bli så grundlurade och förstörda. Det enda detta program gör är att frigöra folks dekadenta sida mer.

Så länge kroppen får användas som en produkt kommer problemet återstå. Då menar jag överallt.
Även i detta program är kroppen endast en produkt för att locka tittarsiffror, det kan jag lova er. Nu tror jag dock Svenska folket tröttnat på denna vidriga fokus på kroppen så det kommer bli en besvikelse för Svt

Om du nu räds nakenhet framför allt annat - ett lyxproblem i min mening - tycker jag att du ska köpa eller titta till tv-tablån innan så att du, Gud förbjude, inte råkar bläddra förbi nakna människor på teven. Hua, så kusligt och läskigt. Bli kvitt problemet för en tia, vännen.

Du tror inte att det är möjligt att vara naken inför andra och ändå kunna äga sin integritet? Det är din svaghet som fått för sig att det är omöjligt.
Senast redigerad av StrangeTimings 2024-10-19 kl. 21:12.
Citera
2024-10-19, 20:51
Medlem
Citat:
Den nakna kroppen är knappast genant för mig. Den hör hemma i det privata. Med sig själv eller sin partner eller på en AVSKILD plats där gemensam nakenhet bestämts. Fan inte på tv där folk ska kunna råka bläddra förbi. Denna fokus på kroppar är sjuk! Folk tror att kroppen är deras personlighet, uppmanas att blotta den(det luras som tro är starkt) Skrattretande motsatt effekt. Styrka är att ha integritet. Inte låta sig bli manipulerad att blotta sig. Toxiskt feministisk skit. Tjejerna idag bli så grundlurade och förstörda. Det enda detta program gör är att frigöra folks dekadenta sida mer.

Så länge kroppen får användas som en produkt kommer problemet återstå. Då menar jag överallt.
Även i detta program är kroppen endast en produkt för att locka tittarsiffror, det kan jag lova er. Nu tror jag dock Svenska folket tröttnat på denna vidriga fokus på kroppen så det kommer bli en besvikelse för Svt
Så du, snöflinga, får inte se detta på tv pga din dominanta och håriga Karen. Uppfattat. Antar att du kommer smyga upp och dra en stänkare till programmet när HSB sover.
Citera
2024-10-19, 21:01
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Du menar att han inte vågar visa upp sin pitt.

För mig är hon egentligen snarare en okändis. Jag har noll koll på vad hon har gjort. Men unga tjejer är alltid välkomna i den här typen av tv-program.

Är man en "ung tjej" om man har fyllt 29 år, som Molly?!
Inte en chans att en 29-åring blivit benämnd "ung tjej" i slutet av 80-talet, när jag själv var i den åldern! Inte ens på 90-talet...
Citera
2024-10-19, 21:03
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Så hon ska måla i TV och vi ska se på när färgen torkar?
Citera
2024-10-19, 21:05
Medlem
Obegripligt att någon som yttrat sig så grovt rasistiskt som Stina Wollter ska ha ett eget program.

Börjar nästan fundera på om det ligger något i att "Sverige är jätterasistiskt" som en del gapar om
Citera
2024-10-19, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnyaOlsen
Varför är ni så negativa låter som en kul idé tror knappast dem kommer zooma på fittan om det är det ni är rädda för.

Vet inte hur pass bra Stina w kan rita eller snacka men låter som ett kul program

Jag kommer inte att se det. Vill jag kräkas och må dåligt så kan jag ju stoppa fingrarna i halsen men.. vad är det som låter kul tänker du? Du vet inte hur sw ritar eller låter så.. vad är det som låter kul? Ärligt.. nyfiken!
Citera
2024-10-19, 21:19
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Vad fan är det för hjärnskadat miffo som vill se den här köttbullen naken?

https://cdn-00.rockfoto.nu/imagesbig/20230629_205913_733715.jpg

Jag, kanske. Jag gillar lagom feta damer.

Edit: Dock inte aktuellt att se något vänster-TV-program för det. Finns fullt med nakna fetton på Nätet att kolla på när det passar.
Citera
2024-10-19, 21:24
Avslutad
Citat:

Tack för att du står upp för det sanna och rätta! Förfallet fortskrider men än finns människor som ser det ruttna breda ut sig och vägrar hålla käften.
Fint att det (ännu) finns såna som dig här!
Citera
2024-10-19, 21:29
Medlem
StrangeTimingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen
Gå på en kvällskurs i kroki! Eller bli själv krokimodell. Varför ska sånt här trams sändas i skattefinansierad TV?

Nakenhet finns och har funnits i all kultur sedan urminnes tider, litterärt, i målningar, beskrivet i sånger osv. Är det någonting jag anser kan ta människor från det vulgära, dekadens som du själv beskriver, så är det just nyanserade program som detta i skattefinansierad tv. Skulle förmodligen behöva mer nakenhet på teve i olika kontext, men det bör inte kännas påtvingat även om det sänds skattefinansierat. Här tycker jag ändå att man lyckas i förmedlingen, utan att ens ha sett programmet. Nakenhet och kroki - hur oskyldigt kan någonting bli?
Citera
2024-10-19, 21:32
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det här verkar väl vara ett intressant tv-program?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/4BRABq/stina-wollter-intervjuar-nakna-kandisar-i-svt

Någon som vet vilka andra nakna kändisar som kommer att vara med? Trevligt att i alla fall en ung tjej är med. Jag misstänker att även kändisar som ingen vill se naken typ Leif GW Persson kommer att vara med, så räkna inte med ögongodis varje gång.

Kul att SVT har vågat hoppa på naken-trenden!

Moralpolisen på fb har talat. Jag tycker att det är ett spännande koncept. Intressant att få se människor utan sin rustning mot världen bli intervjuade. Man vet ju själv hur utblottad man är i en bastu t.ex.
Citera
2024-10-19, 21:36
Medlem
Alltså, jag tror det är två saker här man stör sig på.
1. Detta är samma gammal skåpmat som vanligt, alltså varken unikt eller nytänkande. Det har som 100 gånger innan redan gjorts i Danmark, där man måste se ett mönster om just hur skitnödiga SVT är.

Vilket leder till punkt nr 2.

2. Vart fan är vågskålarna, för att dra en historisk parantes så sparkade SVT pianisten i Så skall det låta, för han vägrade skriva under en upprorslistan mot SD. Där var det helt ut….
Medans man kan jämföra med detta, speciellt då SVT dragit det antisemitiska kortet på alla som ens haft en tanke åt höger.

Det är alltså hyckleriet över Stina volter, för vi alla fattar att kärringen är tokig, vilket inte kommer spela någon roll i programmet om hon skriver ännu mer om Israel, vilket hon får, men då får hon langa bevis på att man äter organen.

Till saken igen så har man kastat alla ut för stupet och läxat upp folk till höger och vänster för att nu helt släta över Grova antisemitiska åsikter.

Tamefan har inte Aron Flam rätt i hur man snabbt ändrar sig och kastar sina moraliska skäl åt helvette om det inte gäller vita Nazzar i Nmr…
Citera
2024-10-19, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrangeTimings
Nakenhet finns och har funnits i all kultur sedan urminnes tider, litterärt, i målningar, beskrivet i sånger osv. Är det någonting jag anser kan ta människor från det vulgära, dekadens som du själv beskriver, så är det just nyanserade program som detta i skattefinansierad tv. Skulle förmodligen behöva mer nakenhet på teve i olika kontext, men det bör inte kännas påtvingat även om det sänds skattefinansierat. Här tycker jag ändå att man lyckas i förmedlingen, utan att ens ha sett programmet. Nakenhet och kroki - hur oskyldigt kan någonting bli?

Jag har inte skrivit något om dekadens, vad dillar du om?

Inte påtvingat? Vi tvingas ju betala för SVT, tjockisen Stina Wollter och Eva Beckmans feta lön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in