2024-10-19, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen
Stina Wollter verkar vara rabiat:

” Bulletin avslöjar: SVT-aktuella Wollter fortsätter anklaga Israel: ”Sionisternas slutgiltiga plan”

https://bulletin.nu/bulletin-avslojar-svt-aktuella-wollter-fortsatter-anklaga-israel-sionisternas-slutgiltiga-plan

Snarare Bulletin som verkar rabiat. Vågar man gissa på varifrån pengarna för att driva tidningen vidare efter konkursen kom? Har egentligen noll intresse av Wollters "kroppspositivism" men då programmet förargar sionistsvinen ska jag gladeligen tvinga mig igenom varenda avsnitt.
Senast redigerad av EttTillKonto2 2024-10-19 kl. 19:14.
Citera
2024-10-19, 19:00
Medlem
Hygrotorks avatar
Vet man någon mer som kommer att delta? Kan man hoppas på Amy Diamond kanske? Eller varför inte Malou Prytz?
Citera
2024-10-19, 19:01
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Snarare Bulletin som verkar rabiat. Vågar man gissa på varifrån pengarna kom för att driva tidningen vidare efter konkursen kom ifrån? Har egentligen noll intresse av Wollters "kroppspositivism" men då programmet förargar sionistsvinen ska jag gladeligen tvinga mig igenom varenda avsnitt.
Förstår att du känner gemenskap med Wollter. Liksom du, har hon säkert fällt ett par tårar över Sinwar, slaktaren från Khan Yunis.
Yahya Sinwar blev känd för att ha missbrukat hårt våld och grymma tortyrmetoder mot de som var emot honom och de som misstänks ha hjälpt Israel. Han blev känd som “Slaktaren från Khan Yunis”.
https://miff.se/yahya-sinwar-slaktaren-fran-khan-yunis-som-blev-hamas-ledare/
Citera
2024-10-19, 19:02
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hygrotork
Vet man någon mer som kommer att delta? Kan man hoppas på Amy Diamond kanske? Eller varför inte Malou Prytz?

Jag ställde frågan redan i första inlägget, men ingen verkar veta tydligen. Det kommer nog mer information så småningom i media.
Citera
2024-10-19, 19:09
Medlem
Karmans avatar
Är Stina Wollter vänsterextremist precis som Sven Wollter var?
Citera
2024-10-19, 19:12
Medlem
DoktorNos avatar
Ingen som vet vilka nakna kändisar, förutom Molly Hammar, som ska vara med?
Blir de sedvanliga celebriteterna som gästar alla andra program eller kan vi förvänta oss några "nya" namn som inte vanligtvis är med i tv?

Har flashback någon önskelista på kändisar ni vill se utan kläder? Kanske Anna Book, Noshi Dadgostar, Greta Thunberg, Jimmie Åkesson, för att nämna några som ofta diskuteras här på forumet
Citera
2024-10-19, 19:18
Medlem
Är det bara jag som ser Kakan Hermanson fläska ut sin fantastiska kropp och bidrar med sin överlägsna intelligens och genomtänkta åsikter? Jag har aldrig varit såhär glad över att min tv är sönder.
Citera
2024-10-19, 19:26
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Är det bara jag som ser Kakan Hermanson fläska ut sin fantastiska kropp och bidrar med sin överlägsna intelligens och genomtänkta åsikter? Jag har aldrig varit såhär glad över att min tv är sönder.
Säkert en blivande modell. Vad heter den där twitterknäppskallen? Hon som har något artistnamn efter en seriemördare?
Citera
2024-10-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidagochidag
Denna vidriga fokus på kroppen ger bara motsatts effekt. Denna hets att fokusera och blotta sina kroppar för omgivningen är så destruktiv. Fokusera på det inre och fan täck er. Äckliga människor.

Håller med.
Ingen är så besatt av kroppen och utseendet som dessa så kallade kroppspositiva profiler. Hela deras liv går ut på att skylta med sina valkar och vråla på Instagram om hur vackra de är och hur nöjda de är med sig själva. Det är lika osunt som anorektikernas besatthet.
Citera
2024-10-19, 19:31
Medlem
Kundalinis avatar
Hon är ju uppvuxen med en skogstokig KPML-r-farsa så det är kanske inte konstigt att hon har en skruvad verklighetsuppfattning.

Konstnärer som inte kan hålla sig borta från politiken bör inte beredas utrymme i skattefinansierade sammanhang. Över huvudtaget.

Alternativt lägg ner SVT.
Citera
2024-10-19, 19:37
Medlem
Angående Agenda igår, kan jag hålla med att SVTs representant var tappad. Fick även crazy eyes där i slutet. Hennes tankegång var att man får se efter det sänts om man har gjort rätt beslut. Eller så låter man inte nån tjej-hitler/antisemitit ha ett program på SVT, efter hon lagt ut på sin Instagram att hon tror israelerna stjäl organ och hudar av muslimerna för att ha till sin egna befolkning.
Tror man verkligen på en sådan sak, är man ju riktigt tappad. Samma som att israelerna skullit skjutit ihjäl sin egna befolkning med helikopter på festivalen den 7e oktober, för att få en anledning att attackera Gaza. Helt körd i botten, men som Sokolnicki sa "Det handlar om en härlig och frejdig vänsterkvinna och då uppfattats de här väldigt grova sakerna som mycket mindre allvarliga.".
SVT är väl överlyckliga att fått till ett program med "kändisar" som ska klä av sig nakna i bästa sändningstid, det kan man såklart inte tacka nej till! Riktigt jävla sunkigt av SVT, inte konstigt att vissa partier vill skära ned på deras budget. Visa sig naken kan man göra på Kanal 5 eller andra tvkanaler.

Tyckte dock att DNs krönikör Erik Helmerson hade lite roliga vinklar på det hela.

Citat:
Jag har en gissning om SVT:s nya satsning där hela idén är att kändisar ska visa sig nakna med Stina Wollter: Ingen kändis kommer att visa sig naken med Stina Wollter.

Serien ska bidra med ”ett nytt perspektiv på nakenhet”, sägs det. Och där kommer min andra gissning: Inget kommer att sägas som inte trumpetats ut hundra gånger förut. Ändå kommer det högtidligt att klassas som ”tabu”, vilket betyder att man inte får tala om något och är ett av public services mest använda ord.
Låt mig vilt chansa på att det kommer att konstateras att vi pratar för lite om klimakteriet, att män tycker att de har för liten snopp, att samhället tycks belöna smala människor – kanske också långa människor, det är en nykommen bubblare? – och att det mesta här i världen är för heteronormativt.

Människor med alkoholproblem borde nog undvika att utmana varandra att ta ett järn varje gång uttrycken ”normer” och ”den manliga blicken” nämns.

En tredje gissning: Allt kommer att genomföras i den frustigt busiga ton med vilken Gösta Ekman sa ”pitt” i en Hasse och Tage-revy år 1964. Den tonen har public service använt varenda gång de diskuterat ”tabun” ungefär sedan dess, så varför inte nu?
...
Vi kan kalla det ”Sommar-i-P1:ifieringen”. ”Hör upp alla, nu ska lilla jag prata om min kropp och mina trauman och min träning och mina sorger, och ni ska alla lyssna och sen gråter vi en skvätt tillsammans men det är ändå så himla härligt!”
Källa: https://www.dn.se/ledare/erik-helmerson-fran-antisemitism-till-naken-tv-pa-elva-manader/

Så ni som sitter och tror att vi kommer få se någon snygg kvinnlig kändis stå naken medans kameran zoomar in på dennes tuttar/fitta, lär nog få drömma vidare. Kanske att någon ligger med rumpan mot kameran på en soffa, eller att man sitter i någon udda ställning med sin överviktiga kilon. Kändisarna som kommer vara med, lär vara kändisar man inte vill se överhuvudtaget nakna.
Senast redigerad av FTW_Yes 2024-10-19 kl. 19:43.
Citera
2024-10-19, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Säkert en blivande modell. Vad heter den där twitterknäppskallen? Hon som har något artistnamn efter en seriemördare?
Lady Dahmer. Också en intellektuell gigant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in