2024-10-20, 14:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StrangeTimings
Du pratar om sanningen. Du pratar om mig.

Ja, även Satan kan citera Bibeln utantill och även vrida den upp och ned...
Det finns bara en sanning! Han sa "Jag är vägen, sanningen och livet". Den som tror att sanningen är töjbar eller utbytbar efter behag tror falskt, medvetet eller ej. Men vi vet ju att i den sista tiden ska gott kallas ont och det onda kallas gott. Falska bröder, falska bröder...

2 Tim. 3:1-7
Jud. 4-16
Citera
2024-10-20, 14:21
Medlem
Tervulls avatar
Ytterligare en grej jag är besviken på SD över! De ville ju slopa detta att vi skattebetalare tvingas att finansiera vänstervriden feministpropaganda från SVT. Men inget händer i den frågan nu givetvis. Gör SVT till en betalkanal istället, troligen hade de hade fått lägga ner redan första året. Jag verkligen hatar SVT och att de stjäl mina pengar helt utan lov!
Senast redigerad av Tervull 2024-10-20 kl. 14:24.
Citera
2024-10-20, 15:08
Medlem
Celestrons avatar
Skulle vara intressant om en Israel fick vara med! Hur Stina Wollter skulle lägga ut texten då?
Citera
2024-10-20, 15:09
Medlem
Nån har redan gjort en Wiki-sida:

” Redan innan programmet haft sin premiär har det riktats kritik mot SVT”

” . Svenska Dagbladets kulturpolitiska talesperson Alexander Christiansson säger bland annat "Att SVT ger Stina Wollter en plattform trots hennes antisemitiska uttalanden är under all kritik".

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Naken_med_Stina_Wollter
Citera
2024-10-20, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Övervikt ökar risken för en rad sjukdomar men det gör även alkohol och rökning. Moraliserar du lika mycket över tv-program där det dricks öl, vin och sprit och röks cigg?

Finns det program på SVT som förhärligar rökning? Någon cigg-positiv aktivist?

Vin är kultur! Mycket mera kulturellt gångbart än Stina Wollter…
Citera
2024-10-20, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne

Det är ju exakt det som de gör, sitter mitt emot varann.
Resten är till för att sälja programmet. Stina är ju kroppsaktivist så inte så konstigt att hon säljer in den idén.

Öh, orka… hur är det med din läsförståelse?

nu har du i och för sig inte sett programmet än… så du vet inte hur mycket de sitter. Enligt Eva Beckman är ju Stina med i egenskap av konstnär.
Citera
2024-10-20, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fornamn.efternamn
Synd att programmet måste läggas ner nu Cissi Walin och Alba August skall tydligen varit de två andra tjejerna i serien

Har det kommit något nedläggningsbesked? Var har du sett att de ska vara med?
Citera
2024-10-20, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Tycker det är hett, svar ja.

Jag tycker i och för sig också att hon ser bra ut. Om än rejält överviktig. Men det är ju ju en ung tjej, som ser bra ut.

Vi får väl se om det kommer några äldre kvinnor och män med också. Yngre tjockisar är i regel Snyggare än äldre…. Eller så får vi inte se, Ifall programmet läggs ner innan det hunnit sändas.
Citera
2024-10-20, 15:27
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen
Finns det program på SVT som förhärligar rökning? Någon cigg-positiv aktivist?

Vin är kultur! Mycket mera kulturellt gångbart än Stina Wollter…

Jag har sett folk röka och/eller dricka alkohol i tusentals SVT-produktioner och i endast en bråkdel av dessa har det talats om att det skulle vara dåligt för hälsan.

Men jag moraliserar inte. Jag anser att folk ska få göra vad fan de vill med sina kroppar utan att massa moralkärringar ska få frispel.
Citera
2024-10-20, 15:42
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fornamn.efternamn
Synd att programmet måste läggas ner nu Cissi Walin och Alba August skall tydligen varit de två andra tjejerna i serien

Var har du läst detta då?
Citera
2024-10-20, 17:13
Medlem
Skäringer har visst fått ”naken-terapi” av Stina Wollter tidigare. (2017 ??) Verkar vara rena healingen:

” Mia Skäringer besökte Stina Wollters alteljé och blev avmålad naken.

Nu hyllar hon konstnären efter det starka mötet.
– Vi kom varandra nära. Jag såg henne. Och hon mig. När jag åkte hem var jag helare än innan, skriver skådespelaren på Instagram”

” Vänskap har uppstått mellan skådespelaren Mia Skäringer, 41, och konstnären Stina Wollter, 53.

Den var under premiären av "Solsidan"-filmen, där Mia Skäringer spelar en av huvudrollerna, som hon kom i kontakt med kollegan Sven Wollters, 83, familj. Det slutade med att de umgicks större delen av kvällen.

– Man kanske tror att du är på premiär och ska hamna med Camilla Läckberg, 43, – men nej du står med Sven Wollters barn! säger Anna Mannheimer, 54, i podcasten Skäringer och Mannheimer.

– Där kan man prata om gamla minnen och förr. Man behöver inte stå och låtsas, det kändes varmt och avslappnat, säger Mia Skäringer.”

” Mia Skäringer visade sig naken för Stina Wollter – i bokstavlig bemärkelse.
"Sedan målande hon av mig naken.”

https://www.expressen.se/noje/skaringers-hyllning-efter-nakenmalningen/
Citera
2024-10-20, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag har sett folk röka och/eller dricka alkohol i tusentals SVT-produktioner och i endast en bråkdel av dessa har det talats om att det skulle vara dåligt för hälsan.

Men jag moraliserar inte. Jag anser att folk ska få göra vad fan de vill med sina kroppar utan att massa moralkärringar ska få frispel.

Hur tänker du nu? Programmet med Stina Wollter handlar ju om hennes kroppsaktivism. Hon hyllar stora kroppar. Varav några förmodligen kommer att vara ohälsosamt tjocka. Det finns väl inga program på SVT som på motsvarande sätt hyllar rökning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in