Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Jeg har tenkt litt på dette trusselbrevet. Språket kan minne om det du hører i intervjuer med svenske gjengkriminelle.
PSS er vel tamil, hvis jeg har skjønt dette riktig. Foreldrene kom trolig som flyktninger. Bodde de i Sverige før de kom til Norge- er de svenskspråklige? Psykiateren er iransk flyktning, ankom han først til Sverige?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ronsangel
Enig med deg. Nå er også Ås bilen / Brekkeveien og Futurum mennene mer aktuell en noen gang. Det var en giga tabbe å ikke etterlyse bilen. Det var også en forkvaklet handling å gå ut å si at de anså Futurum mennene som mindre aktuell. Tror nok miljøet rundt PSS kan være riktig spor. Miljøet rundt denne iraneren som ikke ønsker å snakke er også ganske varmt. Jeg kommer heller ikke bort fra MWL, han har for mye kontakter i Oslos underverden til å ikke vite noe om dette.
Enig i at Ås-bilen fortsatt er aktuell, og miljøet rundt MWL.
Angående MWL og svensk språk, så brukte MWL og ranskompisen hans gebrokkent svensk under ranet av Sparebank1 i Hemsedal. (Skiranet/turistranet/skituristranet)
Disse to stod også bak kidnappingen av en forretningsmann i Holmenkollen. Ranskompisen(som jeg har skrevet litt om tidligere) foreslo da at de heller skulle kidnappe kona og ungene hans og sperre dem inne til mannen betalte. Han stod også bak flere andre bortføringer, også på Lørenskog.