2024-10-18, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bender99
Jag undrar vad "the hit rate" är för dem som betalar för en "Mbappe-fest", jag menar en halv mille skulle jag och fem polare kunna dela på men vi är ju knappast kända.

Jag tänker också att det är rätt så stor skillnad mellan Mbappe och Nick Carter/Elon Musk i ålder och utseende.

Skulle suga rätt så hårt att betala 50-100k för en festkväll i ett litet jävla pingisrum med svenska bimbos och inte ens få ligga. Eller ännu värre, bli anmäld för våldtäkt som Mbappe.

Det behöver du nog inte oroa dig för. Svenska tjejer särar nog mer än gärna på benen om du visar upp att du har ztålar ska du se.
Citera
2024-10-18, 21:57
Avslutad
En fransk tränare, minns inte vilket lag så jag pekar inte ut honom, skrev i en fransk fotbollstidning Att han inte trodde på att Mbappe Våldtagit någon för att ” Inte ens i Sverige får väl tjejer i den åldern han gillar gå på krogen”
Citera
2024-10-18, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nieiki
Det behöver du nog inte oroa dig för. Svenska tjejer särar nog mer än gärna på benen om du visar upp att du har ztålar ska du se.

😂😂💯
Citera
2024-10-18, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
du behöver utbildning i sex och samlevnad

Utbilda mig gärna. På vilka premisser kan jag ställa till med fest och hur ska jag ordna med sällskapet? Kan främlingar komma? Eller är det prostitution om de äter av buffén?
Citera
2024-10-18, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Så om jag har ett party och säger till min kompis att hen gärna får ta med sig ErlingBrautHaaland för att jag tycker att hen verkar vara singel, snygg och trevlig så har jag köpt dig?
Om det sätts i system, Haaland bjuds på allt men förväntas släppa till om huvudgästerna/kunderna (som betalar dyra pengar) önskar det. Gör Haaland inte det eller ställer till det på annat sätt för de betalande kunderna så får Haaland inga fler inbjudningar.

Kunderna betalar inte pengar direkt till kvinnorna men de får ersättning i form av gratis sprit, mat, droger och häng med kändisar/stenrika män. Jobbar de inte får de ingen ersättning längre.
Senast redigerad av Mashedpotatoe 2024-10-18 kl. 22:03.
Citera
2024-10-18, 22:02
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Utbilda mig gärna. På vilka premisser kan jag ställa till med fest och hur ska jag ordna med sällskapet? Kan främlingar komma? Eller är det prostitution om de äter av buffén?
att äta är inte samma som prostitution nej, du behöver sexualutbildning eller flytta tillbaks till ditt land
Citera
2024-10-18, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
att äta är inte samma som prostitution nej, du behöver sexualutbildning eller flytta tillbaks till ditt land

Men allvar hur ute ur matchen är du? Det säger ju sig självt att tjejerna självmant VILL ligga med dessa kändisar? Det har ju tom flertalet källor redan sagt, tom stått i Aftonblaskan? Varför är du ens förvånad över det? Känt sedan tidernas begynnelse att tjejer blir kåta som djur av pengar. Ingenting nytt.
Citera
2024-10-18, 22:08
Medlem
Brudarna som ”bjuds in” e ju i princip/praktiken lyxhoror
..Sen är givetvis ett nej ….ett NEJ
..Men flyger man in från Spanien …vill ha tjejer på festen.
Å efteråt på hotellrummet…..Inte fan vill snubben snacka om livet. han vill KNULLA..
Så det finns 2 sidor på myntet här
Dock hade jag högre tankar om Mbappé…..Än att behöva åka till Sverige för att”få sitt” 😳
Senast redigerad av snallakillen 2024-10-18 kl. 22:15.
Citera
2024-10-18, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Man verkar på Expressen med en illa dold mallighet vara stolta över att utländska superstjärnor ”festar loss” i Sthlm.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/lyx-festfixaren-bakom-mbappes-stockholmskvall/

Eller annars är de för fega att tala klarspråk från början och bara gläntar på locket.
Vi får se om det kommer krönikor om det strukturella patriarkatet som utnyttjar intet ont anande blonda svenskor.

Mitt fetade: Tveksamt hur de skall få ihop det att "det strukturella patriakatet" nyttjar svenska tjejer gällande Mb*ppe, han ligger nog en bra bit utanför måttstocken.. mörkhyad, afrikansk/arabiska rötter, fransk medborgare men har sin inkomst i Spanien. .. alltså inte vit medelålders man som oftast är deras måttstock... det enda jag sett honom vara dominant är endast på fotbollsplanen men han kanske har fler strängar på sin lyra.
Citera
2024-10-18, 22:48
Medlem
Så vilka är damerna som var med på efterfesten? Vad jag vet så har en av dom gått ut med att hon var där. Å andra sidan är hon känd för att husera med den typen av personer och fester, så det var ingen överraskning. Men de andra? Någon måste veta något..
Citera
2024-10-18, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Brudarna som ”bjuds in” e ju i princip/praktiken lyxhoror
..Sen är givetvis ett nej ….ett NEJ
..Men flyger man in från Spanien …vill ha tjejer på festen.
Å efteråt på hotellrummet…..Inte fan vill snubben snacka om livet. han vill KNULLA..
Så det finns 2 sidor på myntet här
Dock hade jag högre tankar om Mbappé…..Än att behöva åka till Sverige för att”få sitt” 😳

Borde ju definitivt räknas som sexköp vilket är olagligt i Sverige.
Citera
2024-10-18, 22:53
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konkurrenskraftig
Så vilka är damerna som var med på efterfesten? Vad jag vet så har en av dom gått ut med att hon var där. Å andra sidan är hon känd för att husera med den typen av personer och fester, så det var ingen överraskning. Men de andra? Någon måste veta något..

Vem är den personen?

För övrigt känns det aningen lodisaktigt att ett sådant litet sällskap negerbappen var i kände att de behövde bjuda in 30st tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in