2024-10-18, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Sverige i ett nötskal. Försöker man sätta sverige på kartan genom att ständigt häkta, och misstänka kändisar för brott. Vi har ASAP ROCKY, mbappe,
Snopp Dogg

Är det någon som vet vem offret är?
Senast redigerad av EIgiganten 2024-10-18 kl. 21:44.
Citera
2024-10-18, 21:36
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Nää kanske inte, men jag skulle tveka på att mamman inte hade försökt få lite mer än 1700-3000 under uppväxten när han tjänar ihop den summan på typ några minuter.
Det hade hon absolut gjort. Det har du helt rätt i. Skulle bara vara kul att höra en motivering :-)
Citera
2024-10-18, 21:42
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Det är ju inte fråga om att köpa någon? Man har rätt att ställa till med fest och vilja bjuda snygga personer.
precis det som sker pa fkk klubbar laufhaus osv i tyskland. det är förbjudet i sverige om du inte gillar det maste du och din familj klan söka asyl i ett annat land
Citera
2024-10-18, 21:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Sverige i ett nötskal. Försöker man sätta sverige på kartan genom att ständigt häkta, och misstänka kändisar för brott. Vi har ASAP ROCKY, mbappe,

Citat:
Ursprungligen postat av EIgiganten
Snopp Dogg
Julian Assange...
Den stackarn fick betala med ett förspillt liv.
Citera
2024-10-18, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petronix
Kan bara hålla med dig. Mbappé sprutade satsen i hennes fejs och bad henne sedan att lämna hotellrummet eftersom han var trött och ville sova.

Hon däremot ville ha något i gengäld, t.ex. en fet check, men istället så slutade kvällen bara med ett simpelt knull.

Besvikelsen var enorm!

Och i vanlig svensk feministordning så anmäler man våldtäkt så fort mannen inte till 100% dansar efter kvinnans pipa.

Undrar när kända män ska börja fatta att Sverige är der sista landet de ska åka till. Assange? ASAP Rocky, Snoop dogg och nu Mbappe. För helvete. Undvik Sverige till varje pris. Vad har de för rådgivare egentligen?

Svenska tjejer är dessutom extremt överskattade utseendemässigt. Han skulle lyssnat på brandao och åkt till frigjorda Danmark istället för det manshatande, kinkiga icke-liberala moralpanikslandet Sverige.
Citera
2024-10-18, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Julian Assange...
Den stackarn fick betala med ett förspillt liv.

Ja listan börjar bli lång. När ska kända män börja fatta att de bör undvika Sverige till varje pris är frågan man ställer sig.
Citera
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Det har väl redan börjat. Irena Pozar i Aftonbladet t ex skrev ju häromdagen hur rika män oftast är de största svinen och ofta är villiga att utnyttja sin makt. Hon la visserligen in brasklappen att alla är oskyldiga tills motsatsen är bevisad men det är ju uppenbart att hon utgår från att han är skyldig. Detta ett par dagar efter att Johanna Fränden i samma tidning skrivit om hur det var ett erkännande för svenska tjejer att en sån superstjärna valde Sverige (som hon sen visserligen i efterhand försökte bortförklara som ironi).

I övrigt är det mest fascinerande hur chockade svensken tycks vara över att den här typen av verksamhet förekommer. Kanske blir det ett uppvaknande gällande kvinnans hypergama Gold digger-natur som det feministsverige är förbjudet att tala om och som vi ska låtsas om inte existerar. Som någon drev ovan. Vad förväntar sig liksom dessa tjejer när de deltar i sånt här? Jösses.
Jo, men tyngpunkten ligger än så länge på det påstådda brottet, Mbappe och festfixarvärlden.
Ingen har ännu offentligt andats (lyx-)prostitution och än mindre det elände det innebär för dessa stackars (lyx-)prostituerade partypinglor.

Svensken rättar sig efter vad det moderna prästerskapet (medierna) säger.
Vi är ju för sjutton den moraliska stormakten.
Citera
Medlem
Citat:
Det är ju inte fråga om att köpa någon? Man har rätt att ställa till med fest och vilja bjuda snygga personer.
du beskriver en bordell eller?
Citera
2024-10-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
precis det som sker pa fkk klubbar laufhaus osv i tyskland. det är förbjudet i sverige om du inte gillar det maste du och din familj klan söka asyl i ett annat land

Så om jag har ett party och säger till min kompis att hen gärna får ta med sig ErlingBrautHaaland för att jag tycker att hen verkar vara singel, snygg och trevlig så har jag köpt dig?
Citera
2024-10-18, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
du beskriver en bordell eller?
"Eller?" var välfunnet i detta fall.

Porten till Himmelriket som bevakas av Sankte Per....

Somliga släpps in, andra hänvisas åt ett helt annat håll.
Citera
2024-10-18, 21:55
Medlem
Citat:
Så om jag har ett party och säger till min kompis att hen gärna får ta med sig ErlingBrautHaaland för att jag tycker att hen verkar vara singel, snygg och trevlig så har jag köpt dig?

du behöver utbildning i sex och samlevnad
Citera
2024-10-18, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Och i vanlig svensk feministordning så anmäler man våldtäkt så fort mannen inte till 100% dansar efter kvinnans pipa.

Undrar när kända män ska börja fatta att Sverige är der sista landet de ska åka till. Assange? ASAP Rocky, Snoop dogg och nu Mbappe. För helvete. Undvik Sverige till varje pris. Vad har de för rådgivare egentligen?

Svenska tjejer är dessutom extremt överskattade utseendemässigt. Han skulle lyssnat på brandao och åkt till frigjorda Danmark istället för det manshatande, kinkiga icke-liberala moralpanikslandet Sverige.

+ 1 på denna!
Det är ju inte så väldigt märkligt att så många kändisar råkar så jävla illa ut just här. Dom borde verkligen ha bättre rådgivare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in