Citat:
Ursprungligen postat av
Stenbocken77
Berätta du i stället hur du kommer fram till slutsatsen att jag är obildad?
Här kommer några punkter som visar att du inte är den vassaste kniven i lådan då du påstår att Rysslands ekonomi går bra:
Att hålla med om att Rysslands (konstgjorda) BNP är bra
Att hålla med om att låg arbetslöshet främjar ekonomin
Att hålla med om att skyhög styrränta är bra
Att hålla med om att extrem hög realinflation är bra
Att hålla med om att Putins plundring av NWF är bra
Till och med i en planekonomi skulle ovanstående elände orsaka panik, inte desto mindre i en kapitalistisk ekonomi
Du visar gång på gång brist på kunskap och förståelse om orsak och verkan vad beträffar rysk ekonomi. Helt enkelt obildad!