Citat:
Ursprungligen postat av
Nujaevlarihavet
Du verden, her var det mange som ikke har fått med seg noe som helst. Selvfølgelig må man ha bevis.
Og selvfølgelig har folk skylapper for øynene for infam ondskap. Og så klart Holden gjør alt han kan for å holde en blomstertale.
«Overfor en lege ga hun i 2002 uttrykk for at hun hadde blitt tvunget til å signere avtalen som gir ektemannen særeie på hele milliardformuen.«
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/ekspert-dette-hadde-anne-elisabeth-hagen-hatt-krav-pa/16209647/
For de mange her som har glemt alle vitneutsagn om hvor fortvilet hun var, at hun ville skilles og forsvant like etterpå, og skriveriene til TH om at noe måtte gjøres.
Og at han kunne komme til å tape mye penger. Og at kontrakten er forfalsket av TH.
Mannen er jo en totalt psykopat, kan det være så inn i hampen vanskelig å forstå, eller har dere ikke lest dere opp bare en liten smule??
Jeg tror jeg er den første som startet å omtale TH som psykopat. Jeg så tegnene helt i begynnelsen.
Mange her inne visste nok kanskje ikke helt hva en psykopat var, før de startet å lese seg opp.
Han bor i et gammelt brunt 70-talls hus, og kjørte rundt i en Citroen Picasso. Her er det noe feil feil. For andre rikfolk man hører om, så unner de seg ihvertfall en flott bil til noen millioner. Røkke f.eks. har en Audi S8 som bil til og fra jobb, og i tillegg kommer andre mer fasjonable sportsbiler.
Det samme med Gjelstein, Stordalen osv. Ingen av dem kjører f.eks. rundt i en gammel Volvo 240.
På dette tidspunktet visste man svært lite om TH, men så kom det jo fram da den ene etter den andre historien. Fysisk og psykisk vold, samt denne evinnelige gjerrigheten, noe som gjenspeiler mangel på empati. Politiet omtalte han som manipulerende og truende. Mange av kriteriene for å kunne stille diagnosen psykopati dukket opp. Det at han er psykopat gjør også at det høyst sannsynlig er han som står bak, bare der. De aller fleste konedrap skjer i forbindelse med skilsmisse og at ektemannen er psykopat. Her ser vi begge delene. Psykopati og skilsmisse.