2024-10-18, 08:03
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Haha, hon skiter totalt i sina barn - säger hon annat så ljuger hon.

Ja det har hon ju uppenbart visat.
Som när hon stod vrålade att hon ville ut och festa, när barnen var sjuka.
Bara för att nämna ett exempel.
Citera
2024-10-18, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Såld
Slutpris 1 750 000:-

Det var lite det.
Kostar ett par hundratusen att vädra ur lägenheten och göra den bebolig,men på hennes filmer verkar det inte va några större skador.Hon har ju inte haft el..
Citera
2024-10-18, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Men,Frågan..

Var är Gräddrumpan nu?
Efter dagen.

I Hobbyrummet? Hos Hassan åter?
På lokala Huddinge Pub? Hemma, som är ” hem” stund till?

Tycker inte synd om henne.
Hon har försatt sig själv i detta själv.

Finns många människor som kämpar för att ta sig ur Jävliga situationer.

Hon söker ju flera monogama partners hon kan bo hos på hennes darkside.

Monogam kvinna söker 3 killar

▶ 4 okt 11:14 🌐
Eftersom jag inte kan hitta en man som är just monogam med mig...det är det jag föredrar...så söker jag nu något som kan ersätta min dröm om en man som kan tillgodose mina behov. För män är så jävla dåliga på det.

Jag söker ungefär 3 eller 4 män som kan tillfredsställa mina behov.

Ni är heterosexuella och mellan 30-80 år gamla. Singlar. Ärliga. I bra form för er ålder. Monogama.

Ni träffar mig under en vecka i månaden hos er. Jag bor i Stockholm.

Skriv till mig i dm och jag kommer träffade de jag är intresserade av att göra permanenta. Om jag ska va ärlig så orkar jag med antagligen fler män än 3-4 men det beror på hur många jag lirar med.

/Gräddis
Citera
2024-10-18, 13:18
Medlem
Pruttgrottas avatar
Hon uppdaterade på TikTok story för en halvtimme sen.

Hon är bitter över att ha gjort en förlust på försäljningen, berättar att den nya ägaren kommer få ett helvete i lägenheten för det spökar tydligen i den och säger även att nya ägaren inte ska renovera köket för att det är snyggt med gamla kök.

Nu tänker hon bo på gatan säger hon. Det tror jag dock inte på förrän jag ser det.
Senast redigerad av Pruttgrotta 2024-10-18 kl. 13:20.
Citera
2024-10-18, 13:50
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta

Hon är bitter över att ha gjort en förlust på försäljningen, berättar att den nya ägaren kommer få ett helvete i lägenheten för det spökar tydligen i den och säger även att nya ägaren inte ska renovera köket för att det är snyggt med gamla kök.

Nu tänker hon bo på gatan säger hon. Det tror jag dock inte på förrän jag ser det.

Inte jag heller.
Känns som om hon finner någon pervers njutning i att leka martyr.
Ju jävligare allt är, desto bättre.
Citera
2024-10-18, 14:02
Avslutad
Citat:

Ja hon är väldigt bitter. Försöker på ett barnsligt sätt skrämma upp köparen. Jag tror att både kök och badrum är det första som kommer rivas och byggas nytt. Nej jag tror inte heller att hon kommer bo på gatan. Hon flyttar antagligen in hos Hasan. Sen när han tröttnat och slänger ut henne så blir det tex vandrarhem typ
Tycker så synd om hennes barn när hon härjar på TikTok där mängder med ungdomar på deras skola ser detta. Tänk att ha en mamma som håller på som hon gör. Fruktansvärt
Citera
2024-10-18, 16:12
Avslutad
Citat:

Hoppas hon ockuperar källarlokalen. Kan vara kul med ett träsktroll i kulvertarna
Citera
2024-10-18, 16:18
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Inte jag heller.
Känns som om hon finner någon pervers njutning i att leka martyr.
Ju jävligare allt är, desto bättre.

Ja det är antagligen bara för att hon vill att hennes familj ska känna skam över att dem inte kom och räddade henne den här gången också.
Och hennes grandiosa självbild skulle ju aldrig erkänna att allt är hennes eget fel.
Citera
2024-10-18, 16:21
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Ja hon är väldigt bitter. Försöker på ett barnsligt sätt skrämma upp köparen. Jag tror att både kök och badrum är det första som kommer rivas och byggas nytt. Nej jag tror inte heller att hon kommer bo på gatan. Hon flyttar antagligen in hos Hasan. Sen när han tröttnat och slänger ut henne så blir det tex vandrarhem typ
Tycker så synd om hennes barn när hon härjar på TikTok där mängder med ungdomar på deras skola ser detta. Tänk att ha en mamma som håller på som hon gör. Fruktansvärt

Eftersom hon kladdat ner golvet i köket med målarfärg så passar nog nya ägarna på att riva ut hela alltet samtidigt.
Vitvarorna hon lämnar efter sig är jag extremt tveksam till att någon vill försöka sanera utan allt det hamnar nog på tippen.

Ja det är extremt tråkigt för barnen att behöva uppleva det här, jag hoppas verkligen att de slipper höra en massa skit om deras mamma i skolan.
Citera
2024-10-18, 16:25
Avslutad
Citat:
Eftersom hon kladdat ner golvet i köket med målarfärg så passar nog nya ägarna på att riva ut hela alltet samtidigt.
Vitvarorna hon lämnar efter sig är jag extremt tveksam till att någon vill försöka sanera utan allt det hamnar nog på tippen.

Ja det är extremt tråkigt för barnen att behöva uppleva det här, jag hoppas verkligen att de slipper höra en massa skit om deras mamma i skolan.
Precis det tror jag med Ja jättetråkigt för barnen Tragiskt
Citera
2024-10-18, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Precis det tror jag med Ja jättetråkigt för barnen Tragiskt

Tänker rätt ofta på hennes barn faktiskt.. hoppas verkligen de förstår att inget av det här på nåt sätt är deras fel, att de blir guidade på ett bra sätt av andra vuxna (som faktiskt är vuxna till skillnad från Pia).

Tror Pia älskar dem på det sättet hon "kan", men hon är helt oförmögen att sätta någon annan före sina egna behov, visa omsorg och som ett litet barn totalvägrar anpassa sig till en enda regel i samhället, skrivna som oskrivna. Detta fungerar ju speciellt dåligt när man har egna barn..

Tror hon lutar åt narcci-hållet i sin personlighet och det blossade ut totalt med mer alkohol inblandat.
Citera
2024-10-18, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Tänker rätt ofta på hennes barn faktiskt.. hoppas verkligen de förstår att inget av det här på nåt sätt är deras fel, att de blir guidade på ett bra sätt av andra vuxna (som faktiskt är vuxna till skillnad från Pia).

Tror Pia älskar dem på det sättet hon "kan", men hon är helt oförmögen att sätta någon annan före sina egna behov, visa omsorg och som ett litet barn totalvägrar anpassa sig till en enda regel i samhället, skrivna som oskrivna. Detta fungerar ju speciellt dåligt när man har egna barn..

Tror hon lutar åt narcci-hållet i sin personlighet och det blossade ut totalt med mer alkohol inblandat.
Samma här. Ja jag håller helt med dig. Är också inne på narcissism och eventuellt borderline. Precis som du skriver så blossar det ut fullständigt när hon tar alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in